Zal de dealer van de week ook maar eens bellen, volgens mij telt de kilometerstand teller te snel
Het is een beetje pech/geluk hebben met onderhoud lijkt het... Je kan niet alles zien voordat je een motor koopt.
Huidige motor niets anders dan standaard onderhoud, heb alleen al wel nieuwe remblokken klaar liggen.
Vorige motor was echt van alles en nog wat mee, ja die was dan wel van 1991.
Maar dat zegt niet veel, met een 'jonge' motor kun je ook pech hebben.
Ik laat eigenlijk alles bij een dealer doen Dat loopt flink in de papieren als ze een paar uurtjes bezig zijn...
Ah die XBW toer, daar hoefde ik me 3 jaar terug al niet druk over te maken dat ik die zou missen bij gebrek aan een rijbewijs
Twee cilinder blijven en als het even kan een V-twin
Haha, vind het geluid van een twee cilinder heel gaaf, koppel onderin.
Heb zelf een vier cilinder, maar een twee cilinder lijkt me ook echt wel wat.
Tjah, het heeft allebei wat...
Twee cilinder is misschien wat lastiger rijden door 'bokken', terugschakelen en met de koppeling rijden op lagere snelheden, maar wel lekker een berg koppel onderin.
Vier cilinder is dan weer meer hoog in toeren rijden. Geen probleem om per ongeluk een versnelling (of twee) te hoog te zitten, behalve dat het niet vlot gaat. Echt te knallen meer hoog in toeren houden.
Maar dat is ook allemaal weer afhankelijk van cilinderinhoud / motorkarakter / afstelling.
Laatst bewerkt: 10 okt 2012