Fitness en aanverwanten [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Dat is mannelijk :thumbs:

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    vage progressie qua trainen. Door een nieuwe baan gewoon een beetje aan het onderhouden, schiet ik vervolgens door naar 90,5 kg (iets van + 5 kg sinds begin augustus) en van het weekend 120kg 4x op de incl bench. Dikke prima hoor, maar mijn schema etc doe ik niks bijzonders mee :+

Op welke schoenen trainen jullie? Ik nu vaak op sokken met squatten en DL omdat ik schoenen heb met een te zachte zool. Zijn die All Stars nou echt goed om mee te trainen? Ik heb die dingen nog nooit aan gehad.

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dan ben ik maar een pussy. :) Ik vind het iig kut. En ik denk ook niet dat vrouwen dat waarderen ofzo, als je met helemaal kapotte handen aan komt zetten. Maar dat maakt me dan nog niet eens zoveel uit. Het gaat me vooral om dat het gewoon pijn doet tijdens sommige oefeningen. Ik heb ze iig binnen en ga er zo mee trainen, ik ben benieuwd.

Die riem heb ik trouwens ook binnen, maar wat een kutding is dat zeg. Gelijk een mailtje gestuurd om hem terug te sturen. Ding buigt gewoon níet. Ik heb ook 5 minuten vastgezeten in dat ding omdat ik hem niet meer af kreeg.

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Handschoentjes zaten prima!

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Zaalvoetbalschoenen met harde zool en weinig demping.

Anders: Otomix ;)

6. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Dat is het hele punt van fitnessen toch. Dat je super mannelijk bent. :emo:

7. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Wat is dit nou weer voor opmerking.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hij moet ook niet/nauwelijks buigen. Welke heb je gekocht?

mbt handschoenen: liever niet dan wel, het komt je vorm en grip in ieder geval nooit ten goede. Pijn en kapotte handen valt wel mee toch? Ik heb wel wat eelt, maar mijn handen zijn zeker niet kapot. Pijn doet het ook niet (meer).

@Killaz: tnx voor de tip!

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Bij mij valt het dus niet mee en het doet tijdens het trainen wel pijn. Bovendien kan ik me echt niet voorstellen dat een klein stukje stof tussen je handpalmen je vorm zou aantasten. :confused:

Over die riem, deze had ik besteld:

http://www.sportfood.nl/powerlift-riem/

Hij moet misschien niet al teveel buigen, maar hij zit gewoon niet goed.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat is wel een goede riem :)

Vaak zie je riemen die smaller worden om de buik, of grotendeels van stof zijn. Daarnaast worden riemen buigzamer met de tijd (deze dus ook). Een fitnessriem heb je niet voor comfort maar voor support. Als je al een riem wilt is een riem als deze de beste keuze.

edit: welke maat had je besteld? Want ik kan me voorstellen dat de riem te groot is.

edit2: ik zou in jouw geval uberhaupt zonder riem trainen overigens.

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Kopen? Het is maat M.

12. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453

Nice fysiek heeft die gast.

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Niet echt impressive. Misschien op het strand als er niemand rondloopt die breder is. Het lijkt erop alsof ie vooral z'n abs traint. En het is een beetje een douchebag, vooral aan het begin.

Laatst bewerkt: 16 okt 2012
  14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Haha, inderdaad. Zou ik ook wel willen proberen te krijgen, maar heb niet zoveel met die hele vaste eet- en sport-patronen. Wellicht als ik in Maastricht ga wonen een sportpas neem, maar heb dan echt geen idee waar te beginnen.. :mad:

Laatst bewerkt: 16 okt 2012
  15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Begin maar gewoon met goed eten en een rippetoe/stronglifts schema :)

16. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dit is niet zo bijzonder en is gewoon een atletisch lichaam. Dit kan je makkelijk krijgen als je gewoon goed op je voeding let en 3/4 keer in de week traint.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat zijn gewichten zeg maar, toch? Ik wil inderdaad wel proberen wat breder te worden in m'n schouders zeg maar, ook al ben ik al redelijk breed qua bouw. Maar vooral rond m'n middel zou ik wel wat smaller willen worden, als dat kan (door m'n bouw.. denk ik?), en wat gespierder :). Maar eerst in Mestreech gaan wonen en daar de motivatie krijgen, al wil het wel enorm graag.

18. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Heb ook niet gezegd dat het bijzonder is, alleen dat ik het nice vind. Ook als je ziet hoe die begonnen is.

Waarschijnlijk zie ik er hetzelfde uit als ik eens cardio zou doen. :emo:

19. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Uhhh nee. En sowieso moet je vanaf dag 1 dedicated aan de gang gaan wil je zijn progressie van de eerste 9 maanden hebben.

20. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als ik zoiets lees dan krijg ik altijd dit gevoel

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina