Ik heb vorig jaar voor BF3 een low-mid range systeempje aangeschaft plus midrange gfx kaart. Speel op medium resolutie 1440x900. Ziet er prima uit en zelfs voor redelijk weinig geld VEEL meer gfx. Maar bij BF3 deed ik het voornamelijk voor de 64 player MULTPLAYER.
Nu heb ik dan het voordeel dat mijn pc'tje ook MoHW kan draaien. Zoals gezegd, echt niet super high specs, maar het ziet er zelfs met mijn pc'tje toch al veel toffer uit dan console.
Wat de GROOTSTE drempel kan zijn is dat je over moet schakelen op muis+keyboard. Dat duurde bij mij wel uren en uren (reken op 10-20 uur), maar ja, ik had eigenlijk ook in geen 10 jaar meer fps op pc gedaan
Ik vind het fantastisch wat ze nog uit de 360 halen. Echt top, maar als je dan het verschil ziet met een pc'tje, tsja dan is een 360 toch een beetje een 'telraam' aan het worden. Als je dan denkts aan FarCry3 of Crysis3 plus denk eens aan pc only titels als DayZ en ArmA2/3 ... Ik ben weer gedeeltelijk terug bij pc gamen.
EA/DICE en frostbite2 zijn gewoon richting PC gegaan (als lead platform). Voor bv MW3 of BO2 ben je nog zeer goed af met een 360.
Klik om te vergroten...