1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor: Warfighter

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2012.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dan zie je echt hoe ver achter de consoles lopen nu, niet normaal meer eigenlijk.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Pff deze game ziet er belachelijk goed uit gasten! :thumbs:

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.128
    Ben benieuwd, wacht sowieso eerst op Halo 4. Dan zal ie vast wel goedkoop te krijgen zijn :)

4. Ferry xNLx86

Ferry xNLx86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG en dan heb ik pas nog een 2ehandse Xbox 360 gekocht.8)

Heb zo de neiging om dat ding weer te verkopen en een videokaart te halen. Jesus wat een verschil man nu:eek:

5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Is het de moeite om hem te pre-orderen?

*DLC hunt pack
    *BF4 beta access

Nodig ja/nee? Ik twijfel nog.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    En dit is 360, ook echt niet gek hoor. Hoe dan ook...de engine kan tot het volledige benut worden op PC en op consoles niet. Je ziet het dan echt, toch nog erg nice voor console dit !

[yt]VENjJZkgY7U[/yt]

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Valt toch wel wat in het niet bij de PC versie, met name de sfx. Vuur, rondvliegende as etc , ziet er in de pc versie vele malen beter uit. De belichting en shaders ook..

hmmz

8. Ferry xNLx86

Ferry xNLx86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal niet slecht nee.=(

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik gameplay belangrijker vind, maar soms is het wel lastig als je die mooie beelden op een pc ziet.:eek:

9. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Tja... Wat moet je verwachten. Het verschil gaat komende tijd alleen maar groter worden :mad:
    Maar toch nog netjes wat ze uit de console weten te halen. Ik heb er echt zin in :)

Laatst bewerkt: 22 okt 2012
  10. Ferry xNLx86

Ferry xNLx86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Water ziet er meteen ook anders uit ja. Echt als je net de pc versie video had gekeken en nu dit. Dan zie je meteen gewoon echt veel kwaliteitsverlies man op de console.:'-(

Ga nog even goed nadenken of ik een videokaart haal. Voordeel van nu is wel dat veel pc games ook niet heel zwaar zijn, en je hebt echt geen nasa pc meer nodig. Daarbij kan je ook voor veel games ook gewoon een 360 controller gebruiken.:thumbs:

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

Yikes... heeft hij het wel goed opgenomen, ziet er niet echt mooi uit zo? Redelijk wat ruis.

PC is inderdaad 1000X mooier maar ik game nog altijd liever op een xbox, geen updates/geen dure hardware/doet wat het moet doen/lekker voor de tv/...

12. Ferry xNLx86

Ferry xNLx86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoeft dus niet meer.:p Zoals ik al eerder zei ondersteunen bijna alle nieuw games ook 360 controller support.:)

Ik twijfel echt wel weer hoor.:emo: Ik heb nu een 2ehandse Xbox 360, maar als ik die beelden alweer zie:eek: Daarbij zou ik toch wel weer games zoals Skyrim op de pc willen spelen. Juist door al die mods die je dan tot je beschikking hebt.

13. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    hoeveel kost zon pc dan wel niet om fatsoenlijk te kunnen gamen?

14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Dan word je toch gigantisch hard geowned?

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga niet meer aan PC beginnen. Dat heb ik jaren geleden gedaan, is niet goed bevallen om allerlei redenen. Ik heb nu teveel vrienden op Live zitten om maar ineens met PC te gaan beginnen. Nah... ik red me wel met mindere graphics en dan uitkijken naar de nieuwe Xbox ergens volgend jaar....neem toch echt aan dat het in 2013 moet gaan gebeuren.

16. Ferry xNLx86

Ferry xNLx86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeft echt niet veel te kosten hoor.

Ik heb nu een 2,6ghz processor, 4GB 1600 geheugen en had eerst een 7870 videokaart. Die was eigenlijk al te overkill voor mijn resolutie, maar ik kon alle games (ook BF:cool: op ultra spelen. Maar ja door een grote betaling moest ik noodgedwongen die videokaart verkopen. Anders kon ik dat ene bedrag niet betalen, en daarom heb ik nu een 2ehandse Xbox van een kennis van me. Maar als ik het geld had zou ik zo weer terug gaan naar de pc.

Deze week even afwachten wat mijn loon is. Anders ga ik er toch denk ik weer 1 kopen. Een 6870 voldoet denk ik ook aan mijn resolutie (1680-1050) om alle games op ultra te spelen.

17. Ferry xNLx86

Ferry xNLx86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je veel online op de pc speelt dan is het idd handiger om goed te worden met toetsenbord en muis. Maar voor een singleplayer kan je gewoon goed overweg met een controller bij een shooter.*)

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zag net een channel op Youtube waar iemand alle MoH videos alleen online heeft en ik heb ze eens opgeteld. Je komt op zo'n 3 a 4 uurtjes voor de campaign...mja...beetje jammer, waarom allemaal zo kort?

19. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Valt in principe wel mee, maar je mist de Aim assist dan beetje dus bent ineens wat minder accuraat dan op de xbox, en het gaat allemaal sneller op pc.

Had na bf3 op pc gewend te zijn ook helemaal niet het idee dat MOH beta zo snel ging!

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja is moeilijk te zeggen. Ik haal hem zeker omdat ik van plan ben om lang te spelen en dan is die gratis Pack wel handig. Heb geen zin om daar 10 euro voor te betalen. BF4 is leuk maar dat is niet me voornaamste reden.

Topic gaat hard ineens. :p

Deel Deze Pagina