De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.925
    Heerlijk. :D

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
  3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    BAZEN. STELLETJE BAZEN GODVERDOMME!

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Inderdaad, dat was jammer.

Wat een heerlijke wedstrijd was dit zeg. Het begin was wat aftastend maar daarna ging het echt goed, alleen jammer van de 0-1 wat veel meer spanning gaf. Toen eenmaal de derde erin lag werd het nog mooier. Heerlijk dit, genieten.

Dit zal ook veel vertrouwen geven naar zondag toe.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.670
    Versta er geen zak van Chris.

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hahaha krijg nu berichten van Feyenoorders dat City een penalty ontnomen was :lol: wie wat waar?

Ach wss gewoon bang voor zondag :+

7. Seh

Seh Guest

In tegendeel, heb in ieder geval nog niemand gesproken die er bang voor is.

12:30 na een CL wedstrijd is Ajax altijd kut. :cool:

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoop nou gvd eens niet :{ hopelijk maakt dit ze een keer wakker en gaan ze niet zaterdag tot half 6 doorfeesten ofzo.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ajax moet weer om 12:30? Nice :cool:

10. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Van de BBC: City's Abu Dhabi owners are unlikely to look happily on such a return for their lavish investment, and the team's shortcomings have rarely been exposed as cruelly as they were in Amsterdam ArenA. Ajax started the match in a manner evoking memories of their glorious past, when a side featuring Johan Cruyff won three European Cups in the early 1970s. A fourth arrived in 1995 with the help of current coach Frank de Boer and his largely home-grown team contrasts sharply with City's expensively-assembled squad. They pass and move with pace and flair, forming combinations all over the pitch and attacking fluidly from wide or through the middle.

:D

11. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Het zag er op momenten ook wel echt geniaal uit. Vind het knap gedaan.

Hopelijk kunnen ze zondag niet meer rennen.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat een tegenstelling tot afgelopen zondag. Respect hoor!

13. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Benieuwd wat Gijppie te zeggen heeft vrijdag. Damn wat was hij negatief op voorhand zeg. "Als je 100 keer tegen City speelt win je 1 keer, speel je 2 keer gelijk en verlies je de rest." Ouwehoer :+

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk dat City het slechtste elftal is dat hij ooit heeft gezien. 'Die konden er hélemáál niets van.'

Vond Ajax vooral de eerste 25 minuten echt indrukwekkend spelen. Op een gegeven moment (rond de 20e minuut) stuk of drie snelle driehoekjes achter elkaar en daarna die slimme aanname van Eriksen en schot. Was genieten. Daarna werd het wel wat minder allemaal, maar we hebben City 90 minuten lang tactisch overtroefd. Of dat heel moeilijk was, laat ik maar in het midden, want City was toch ook wel echt beroerd. Siem vond ik trouwens erg sterk op het middenveld, ook echt geen pijl op te trekken die gozer. Eriksen had mooie momentjes, maar verspeelde ook weer iets te vaak de bal. Al met al een heerlijke uitslag.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Siem speelde goed, Eriksen had inderdaad geniale momenten. Raar zeg, dat verschil met de competitie.

Maar natuurlijk wel ideaal: in de competitie mogen ze keihard falen, internationaal mogen ze het IMO wel goed doen. Is wel tof :).

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk schandalig hoeveel mentaliteit blijkbaar een rol speelt. Die Schöne heb ik werkelijk dramatisch zien spelen tegen ADO-uit, leek alsof ie voor het eerst voetbalde. En nu kan het ineens wel.

Benieuwd wat we zondag krijgen te zien. Opvallend trouwens dat Guidetti na de 1-0 van Man City niks meer heeft getweet.

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    :D

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik ben verre van lyrisch. Vond het helemaal niet zo bijzonder van Ajax. Wat ik wel bijzonder vond was hoe dramatisch City was. Normaal al geen goed voetballende ploeg ofzo, maar dit sloeg alles.

Neemt niet weg dat met 3-1 van City winnen goddelijk voelt.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.670
    Dat van de BBC herken ik ook niet echt terug, maar zal wel typisch Brits zijn: alles van eigen bodem neersabelen.

Ik vind Eriksen bv echt niet man of the match want was toch echt dik wisselvallig, en dan ben ik nog positief... Alderwereld was wel beter als in de weekenden.

20. Seh

Seh Guest

Ik vind Blind opeens goed spelen dit seizoen eigenlijk. :lol:

Deel Deze Pagina