Ik heb deze week de biografie van Steve Jobs uitgelezen, erg goed boek! Maar daaropvolgend heb ik wel een opmerking. Ik heb net de video van de iPad Mini gekeken en ik dacht echt "waar de fúck is Apple mee bezig?!". De innovaties bestaan tegenwoordig uit: maak het ene apparaat iets groter, maak het andere apparaat iets kleiner. Terwijl Steve Jobs in het eind van de jaren 90 het bedrijf juist gered heeft door alle producten te schrappen, behalve een paar core producten. En nu komen ze met shit aanzetten als de iPad Mini en een 1cm grotere iPhone? WTF?! Als dit zo door gaat wordt de dood van Steve Jobs de ondergang van Apple. En Jony Ive mag dan nog met een zo zwoel mogelijke stem de product video's inspreken, dat verhult echt niet dat het gewoon klinkklare poep is wat ie aan het praten is.
Ben nu over de nieuwe iMac aan het lezen.
EDIT: Nou daar ben ik ook weinig van onder de indruk. Hij ziet er wel slick uit maar voor de rest niets. De tech specs zijn echt niet revolutionair vooruit gegaan. Retina display ontbreekt ook een beetje vind ik.
Laatst bewerkt: 25 okt 2012