1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 11]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gebruik twitter zo weinig dat ik er geen app voor ga kopen. Op de Mac heb ik Twitter app bijna nooit open, dan zit ik net zo snel even op de site. En op iOS vind ik Twitter app wel ok.

2. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Furies, Riv en ik zijn dan ook power Twitter users :9

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Lol, Transmission is beetje buggy. Up/down snelheid klopt niet helemaal. Zit nu al boven de 400MB/s / 25MB/s en blijft maar toenemen. Met een paar min staat ie op > GB/s. 8)
    Remaining time klopt verder wel denk en peers inspector geeft ook een beter, realistisch beeld.

4. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik zie dat de nieuwe iMac een "laptop" videokaart aan boord heeft. Tenminste dat is wat ik lees!

Oude: Radeon HD 6750M

Nieuwe: NVIDIA GeForce GT 640M

Ik vraag me af of er veel verschil in zit?

Nu zit ik weer echt in een twijfelfase. Ik moet gewoon een iMac hebben, maar als ik de forums lees waar ze de nieuwe met de oude vergelijken is het verschil niet zo heel leip. Het enige is gewoon dat hij zo absurd dun is.

Ik vraag me ook echt af waar de hitte naar toe gaat.

Ik lees echt overal dat hij zwaar overpriced is en dat de oude eigenlijk niks onder doet.

Laatst bewerkt: 24 okt 2012
  5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    GT 640M > HD 6750M. De NVIDIA is wel een stukkie sneller hoor.

GT 640M
    http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-640M.71579.0.html

HD 6750M
    http://www.notebookcheck.net/AMD-Radeon-HD-6750M.43958.0.html

Vind het design echt sexy as hell. :eek:

6. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Holy fuck, die nieuwe iMac is sexy zeg :D

7. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Mooi ding inderdaad! Maar mijn (inmiddels bijna drie jaar oude) iMac werkt nog steeds prima. En als ik er recht voor zit zie je niet hoe dun hij is. :cool:

8. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Wat vinden jullie van de prijzen dan? 1380,- voor het instapmodel vind ik toch wel erg veel voor een computer met die specs. Voorheen was het instapmodel 1150!

Ik ga de nieuwe iMac niet kopen in ieder geval. Ga van de week wel even langs de apple store voor de oude iMac en misschien kan ik nog een leuke korting pakken ook.

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Idd belachelijke prijzen. Een simpele MP3 speler kost al 180 euro, en dan heb ik het nog maar over de Nano, laat staan de Touch :'). Ze weten wel wat ze vragen. Wil zelf ook nog een iMac, maar de prijs van bijna 1400 euro gaat mij ook wat ver.

10. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Alle iMacs hebben voor zover ik weet altijd al een laptop kaart aan boord gehad. De M achteraan staat bij zowel AMD als Nvidia voor Mobile, oftewel een laptop GPU. De Radeon HD6750M is dus ook een laptop kaart.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    iMac is gewoon een laptop in desktop jasje.

12. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Kan je gemakkelijk dingen toevoegen in je menubar? Ik zag bijvoorbeeld deze twee iconen van iCloud en iCal, hoe kan ik deze toevoegen in mijn menubar? [​IMG]

Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  13. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Nee dat zijn 2 apps uit de app store die ik heb gedownload. Het wolkje is Cloud en de kalender is Fantastical.

Zoek ze maar even op in de app store dan kan je zien wat ze precies doen. ;)

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb deze week de biografie van Steve Jobs uitgelezen, erg goed boek! Maar daaropvolgend heb ik wel een opmerking. Ik heb net de video van de iPad Mini gekeken en ik dacht echt "waar de fúck is Apple mee bezig?!". De innovaties bestaan tegenwoordig uit: maak het ene apparaat iets groter, maak het andere apparaat iets kleiner. Terwijl Steve Jobs in het eind van de jaren 90 het bedrijf juist gered heeft door alle producten te schrappen, behalve een paar core producten. En nu komen ze met shit aanzetten als de iPad Mini en een 1cm grotere iPhone? :confused: WTF?! Als dit zo door gaat wordt de dood van Steve Jobs de ondergang van Apple. En Jony Ive mag dan nog met een zo zwoel mogelijke stem de product video's inspreken, dat verhult echt niet dat het gewoon klinkklare poep is wat ie aan het praten is.

Ben nu over de nieuwe iMac aan het lezen.

EDIT: Nou daar ben ik ook weinig van onder de indruk. Hij ziet er wel slick uit maar voor de rest niets. De tech specs zijn echt niet revolutionair vooruit gegaan. Retina display ontbreekt ook een beetje vind ik.

Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  15. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Tja, het zou wel leuk zijn als ze weer met echt iets nieuws komen, zoals de iPhone en iPad destijds. Dat zou dan wellicht de 'iPanel' zijn. Ik las laatst wel ergens dat Steve eerst tégen een kleinere iPad was, maar dat een medewerker hem toch had overtuigd om ook een kleinere iPad uit te brengen.

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Iemand die me kan helpen? Mijn MacBook gaat nu al een half jaar lang naar 20 minuten niks doen op slaapstand. Nu is dat niet zo erg, maar als ik mij eenmaal weer inlog moeten alle programma weer opnieuw opstarten. En dat is wel erg! Wat moet ik hiermee aan.

Ik krijg dit scherm naar verloop van tijd, en dan sluit hij zich af in slaapstand.

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik las op het einde van het boek dat Steve Jobs ook plannen had om wat hij met de mp3 speler en de pc markt heeft gedaan, "to bring simplicity and user friendlyness" (oid), ook met tv-sets wilde doen. Dus hopelijk gaat Apple dat ook nog eens doen. Gewoon een super goede kwaliteit scherm, mooi design, alles ingebouwd, simpele gui en goede connectie met andere (apple) apparatuur. En hopelijk niet te duur dan. :+ Als ze slim zijn doen ze zoiets. Het beste wat Apple is overkomen is een nieuwe markt betreden (iPod), dus wie weet kan dat nog wel een keer.

18. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  19. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    De vorige iMac had toch geen IPS scherm? Vind dat iig wel een goede verbetering!

20. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan ik precies met de FireWire port op me Mac Pro:)?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina