De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is nou die befaamde ''sfeer''. Geweldig toch!!!!!

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Bij supporter Wesley was het een incident dat eenmalig voorkwam, en nu staan ze allemaal vooraan om het hele Feyenoord publiek te generaliseren.

Klasse jongens :emo:

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Eens met Tyrant, ja er lopen veel mongolen rond in de Kuip, maar dit had net bij ieder ander team kunnen gebeuren. (Ado, aanstekers bv)

Om nu alles over één kamp te scheren is een beetje kort door de bocht.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Joh, dat je er nog van opkijkt :+.

5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Righttt... Waar haal je dat vandaan? Tis toch ook gewoon kansloos? Boeit mij wat voor welke club je bent, dit soort gedrag is gewoon retarded. Net zoals degenerate Wesley die op Esteban probeerde in te rammen.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Dat het extreem kansloos was vond de andere 99% van het stadion ook. Dat je dat even realiseert aub.

@Killa: was duidelijk richting dakar.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hoelang zal het duren voor dat de eerste komt met de opmerking waarom Ajax er altijd weer bij betrokken moet worden? :+

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Heel raar ja in een wedstrijd Feyenoord - Ajax.

Sorry dat ik Ajax erbij moest betrekken dan!

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Was dat nou een Mass Effect 2 CD???

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    :+
    Trouwens, na deze wedstrijd; vinden jullie Feyenoorders dat die Boëtius vanaf nu op de bank moet zitten als reserve en af en toe invalt of gewoon lekker z'n wedstrijden moet afwerken in de jeugd?

Laatst bewerkt: 28 okt 2012
  11. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik ben voorstander van het weggooien van Fernandez en Cisse. Dus ja, laat hem maar lekker ervaring opdoen. Al die Feyenoorders die op de bank zitten en niet of zelden spelen, krijgen toch altijd speeltijd in het beloften elftal. Dus prima! Gebruik hem maar.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik heb geen idee hoe goed die Boëtius nou werkelijk is, blijft lastig zeggen.

Denk wel dat Verhoek zich wat zorgen mag gaan maken :D
    Schaken deed het de tweede helft weer echt goed.

Fernandez en Cissé ken ik niet eens meer.

13. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    De investeerders in Cissé zullen hem vast nog wél kennen :+

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Verhoek speelde echt een enorm zwakke wedstrijd eigenlijk.. wat is er mis met hem? 8)

Schaken viel echt baasachtig goed in, jammer dat hij niet kon starten. Baalde ik vantevoren al van.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Verhoek is helemaal niet zo goed toch?
    Het is dat we hem als bonus hebben voor Cabral, maar van mij mogen die 2 Hagenezen allebei wel weer terug naar hun ooievaarsnest.
    Immers heb ik echt lang gesteunt maar vandaag weer 2 kansen gemist, waarvan 1tje onze lokale linksback van het 9e seniorenteam nog zou scoren...

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Immers is inderdaad echt een pannenkoek. Ik vond hem altijd een typische Feyenoord-speler vanwege zijn vechtlust.. hij beukte er lekker in. Tenminste, als zo'n speler zag ik hem altijd. Waarschijnlijk zat ik mis, of is alles ineens weg nu hij bij Feyenoord zit?!

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik ben een paar keer naar ADO geweest en Immers is echt niet een vechter. Sterker nog, ik vond hem daar vooral opvallen vanwege z'n techniek en rust.

18. Seh

Seh Guest

Ik denk dat het Wesley was.
    Hij blijft bij de selectie. Ik denk dat

Schaken-Pelle-Verhoek de vaste basis gaat zijn en dan Boëtius, Cissé en TBS Fernandéz als wissels.

Overigens vond ik het schrijnend dat Van Rhijn Boëtius zo in de wedstrijd liet komen en dat is dan je back van Oranje.

Immers knapt ook heel veel werk op op het middenveld, is geen excuus voor zijn technische fouten maar dat zou een verklaring kunnen zijn. Bakkal is 2, 3 klasse beter maar Immers is toch ook gewoon heel nuttig tot nu toe. En topscoorder nog steeds volgens mij.

Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2012
  19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Cisse en Fernandez gaan echt niet beter worden en die Boetius kan juist alleen maar beter worden. 1...2....3...

Leuke speler. Zeker gezien zijn leeftijd. Mits goed begeleid kan hij echt wel een vaste waarde worden de komende seizoenen. Maar goed, er waren meer 17-jarigen die bij Feyenoord debuteerden en inmiddels ook qua ontwikkeling een beetje stil staan. Wijnaldum is denk ik een goed voorbeeld.

Immers is topscorer omdat hij de penalties neemt. Volgens mij 80% van zijn goals waren penalties en maar weinig veldgoals. Ik vind Immers maar een pannekoek.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    +1 , ik vind Immers ook niet veel toevoegen. Ik weet dat er niet veel andere opties waren voor Feyenoord op dat moment maar zou zsm kijken of er iemand met wat meer talent uit eigen jeugd een kans kan krijgen op die plek.

Die Boetius moet er gewoon bij blijven want de alternatieven voor zijn positie zijn gewoon niet duidelijk beter. Dat wil niet zeggen dat hij ineens alles moet spelen maar als Fernandez het alternatief is...

Deel Deze Pagina