De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ah.. de welbekende geschiedenis.. als je clubje tegenwoordig alleen meedoet voor spek en bonen.. dan gooi je het op de geschiedenis. Weten we meteen hoe het met Feyenoord gesteld is :) :)

Hier in Arnhem wordt geschiedenis geschreven AS WE SPEAK :D

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Sterker nog: zodra die Georgische grijpstuiver z'n biezen pakt IS Vitesse geschiedenis.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.670
    Je kunt niets bouwen met huurlingen. Blijkbaar is dat in Arnhem beter doorgedrongen dan in Aernhem gezien het aantal lege plaatsen in de Gelredome. Vooralsnog trekt Borsato meer bekijks dan Bony.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Er staat nu echt een team dat met 2-0 van Ajax en 1-0 van Feyenoord heeft gewonnen. En als je dan de wedstrijdselectie kijkt van tegen Ajax:

Velthuizen - eigen jeugd.
    Van Aanholt - gehuurd.
    Kalas - gehuurd.

Kashia - gekocht.
    Van der Heijden - gekocht.
    Ibarra - gekocht.
    Janssen - gekocht.
    Van Ginkel - eigen jeugd.
    Kakuta - gehuurd.
    Bony - gekocht.
    Reis - gekocht.

Kakuta is poep, Van Aanholt te vervangen en Kalas is een baas. Kalas is de enige die echt belangrijk is van de gehuurde spelers. Dusja.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In welke categorie onder poep hoort Reis?

6. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ach, zodra bony in de winter weggaat raakt vitesse toch geen pepernoot meer.

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    _O_

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb maar weer eens op je onderschrift geklikt.

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Wat een goal van Suarez _O_
    En wat faalt Shelvey, 3 enorme kansen verkloot.

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wat een gruwelijke speler is Suarez toch.
    En niks tegen Shelvey, alleen die 1e kans mocht er echt in zitten, de rest was wel redelijk lastig. Toch wel apart dat het eigenlijk onze enige middenvelder is die constant in scoringspositie komt..

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    En dat zegt iemand die voor de topclub ADO is :emo:

2-1 NAC haha

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Lol daar heb ik het toch niet over blaaskaak. Alsof jij graag naar ADO - Willem II zit te kijken? Voor zo'n wedstrijd ga ik al niet graag naar het stadion omdat je gegarandeerd kutvoetbal ziet. Dan is NAC - RKC op zondag half 5 nou ook geen leuke pot voetbal om ff voor te gaan zitten.

Zelfs vrijdag avond bewust uit eten gegaan tijdens Roda - ADO precies om de reden wat ik al zei. Gegarandeerd kut voetbal.

13. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ok. Ik dacht dat als het ADO - RKC geweest zou zijn dat je dan wel ging kijken maar blijkbaar dus niet. Dan heb ik verder niks gezegd dan behalve dat NAC gewonnen heeft.

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Alsof je niks over andere clubs mag zeggen als je zelf voor ADO bent. Die redenatie heb ik nog nooit begrepen. Mag je dan ook geen films bekritiseren omdat je ze zelf niet beter kunt maken? Of niet meer zeiken op Dries Roelvink omdat je zelf niet beter kunt zingen?

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik kan echt wel beter zingen dan Dries Roelvink...

Maar eh, SCH weer eens gewonnen jeeeeeuh.

Het was weer niet geweldig en de scheids zat niet echt mee (bal met de hand van de lijn gehaald, penalty tegen om niks, strooien met geel alsof het pepernoten zijn) maar blij met de punten

maar maak me nog wel zorgen, zit nog steeds geen vastigheid in t team. Is ook niet vreemd als je ziet hoeveel er vooral in de verdediging gewisseld word maar ik had wel gehoopt dat Gouweleeuw, Zomer en Kums het wel zouden rooien met zn drieen. Maar het is elke keer weer hetzelde verhaal, middenveld word overlopen en dan is t weer blinde paniek. Zelfs tegen Zwolle.

Wel positief verrast door de Ridder. Hij voetbalt niet geweldig maar is wel efficient. Eigenlijk precies het tegenovergestelde van wat ik had verwacht, hij staat nou niet bepaald bekend om zn rendement :+

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.670
    Lol vind hem echt tegenvallen juist 8)

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nou ja hij voetbalt dus kut, loopt op verkeerde momenten, haalt nooit de achterlijn, ziet vaak combinaties niet omdat ie weer met zn kop omlaag loopt etc

maar hij heeft al een paar goals gemaakt, een penalty versierd en een stuk of wat assists gegeven. En dat had ik dus niet verwacht.

Ik had eigenlijk helemaal 0,0 verwacht, vond het ook een rare aankoop.

Maar ook al verrast hij me positief vind ik nog steeds dat ze met Parra op rechts en Pappa op links moeten proberen

Die pappa is een echte linkshalf/buiten maar als hij er eens in komt is t meestal voor Djuricic. Maar hij kan niks in t centrum want heeft echt maar 1 been (z'n linker dus)

Hij moet a la Tadic gebruikt gaat worden

18. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Je maakt vergelijkingen met jezelf dus die gaan niet op, want hijzelf is niet ADO. Hij is voor een club van hetzelfde niveau als NAC en RKC dus dan is dat wel vreemd dat je zo'n opmerking maakt als je zelf vrijdag nog naar Roda - ADO zit te kijken. Maar dat deed hij dus niet dus dan kan je die opmerking wel maken.

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het gaat er om dat jij wil benadrukken dat ie hypocriet is. Ik vind de vergelijking zeer zeker wel opgaan omdat je als voetbalsupporter een stukje van de club bent en meestal niet helemaal vrijwillig supporter bent geworden (lees: de paplepel).

Ik ben ook voor Ajax, en die spelen dramatisch voetbal. Toch kan ik het niet over m'n hart verkrijgen om naar ander Nederlands voetbal te kijken. Ik vind het echt niet om áán te zien namelijk.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    En dan ben je Inter fan?

Deel Deze Pagina