[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

1. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Chicago D gaat de superbowl binnenslepen dit jaar.

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mooi verhaal, maar gister speelde ze tegen de titans.
    Onze defense zou hun offense nog kunnen stoppen.

Wil je droom niet in duigen laten vallen, maar kijk naar de teams waar ze tot noch toe tegen hebben gespeeld.
    Colts(eerste wedstrijd van Luck)
    Green Bay(wedstrijd tegen een echte tegenstander, verloren ze)
    St Louis(nuff said)
    Dallas(...)
    Jacksonville(...)
    Carolina(doen 't ook niet goed)

Geloof dat geen enkel van deze teams een winning record heeft, denk dat die teams bij elkaar nog geen 7 wins hebben. Behalve de Packers waar ze toevallig van verloren hebben.

Nou was ik gister wel blij met ze in onze fantasy league, net zoals B. Marshall. Erg fijn:)

3. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht maar af ;-)

4. remcorevolver

remcorevolver Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GRONKOWSKI BROKE HIS ARM ?????

Does he even understand what this does to my fantasy team ?

5. zwoeger

zwoeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had dat niet een week eerder kunnen gebeuren.
    Maak ik dezelfde fout tegen je als de vorige keer: Archie niet opstellen.Maar ja wie verwacht nou 3 intercepties van Luck?
    Denarius Moore was ook niet slim want die lost goed met slecht af om de week en dit was zijn slechte week. Hoewel Amendola niet erg veel bijgedragen had.
    Tenzij de SF defense huge gaat scoren en Gore zijn been breekt ben ik weer de sjaak. Was echt een billenknijp zondag. Me ploegie ook maar door het oog van de naald.
    Maar ja krijg wel een herkansing schat ik in week 15 of 16 :)

Laatst bewerkt: 19 nov 2012
  6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hate to say I told you so butta.... I told you so!

Zijn nu 2 echte tegenstanders tegen gekomen: Texans en de 49ers.
    Tegen de Texans speelde ze wel oke, maar tegen de 49ers hadden ze helemaal niets in te brengen.

7. remcorevolver

remcorevolver Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shit me tweede loss met maar weer een verschil van 1 a 2 punten scheelde echt heel weinig dit potje

8. zwoeger

zwoeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk avondje.
    Bears kregen zwaar op hun kloten, altijd fijn en 49ers defense was weer zeer goed bezig. Officials liepen wat te kloten met de calls omtrent de fumbles maar gelukkig a challenge bij de 2e die een safety opleverde en mij alsnog de onverwachte overwinning op de koploper van de FL.

Niners hebben natuurlijk een geweldige backup QB in Kaepernick wat mij al duidelijk werd tijdens de preseason. Wij moeten het doen met die soepstengel van een Harrell en ook nog zo'n fijne kicker.

Laatst bewerkt: 20 nov 2012
  9. el presidente

el presidente Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er nog mensen die madden 13 online spelen in een leageu of MUT??
    voeg me toe voor een game oid
    Endlesslife.nl

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Pats gaan toch gewoon winnen? :+

Wanneer is de SB? Kan ik ff mn vrije dag indienen.

11. el presidente

el presidente Member

Leuk Bevonden:
    0
    superbowl is op 3 feb.
    dacht ook dat de pats de SB weer gingen winnen maar na de wedstrijd tegen de 49ers ben ik er niet zo zeker meer van..ze zijn dit jaar niet dominerend goed

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zou wel eens de SB matchup kunnen zijn. Pats-9ers.

13. zwoeger

zwoeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Felix gefeliciteerd met de League Bowl.
    Had vorige week dikke pech niet alleen met Freeman die nog geen 2 punten scoort( heeft een QB al eens zo laag gescoord?) maar wat te zeggen van Alexander met 0!!! en zo mis je dan de finale met 0.88. Nah ja Remco kent dat gevoel wel.
    Toch wel leuk zo'n league. Volgend jaar één met twaalf teams doen en vanaf het begin van het seizoen lijkt me nog leuker.

Heb bij TYT Packers voor de SB bij blind loyalty en Niners bij cold reality. Aan de laatste begin ik toch te twijfelen na de game van gister.

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja tnks!
    Heb vorige week idd best mazzel gehad ja. Mijn team presteerde ook regelijk ondermaats maar als Freeman z'n normale week gehad zou hebben had ik denk ik niet gewonnen!
    Hopelijk volgend jaar idd kijken of we wat meer kunnen regelen.

Waar mijn superbowl pick een aantal weken geleden nog 49ers-Texans was twijfel ik daar nu heel erg aan!
    Denk dat de AFC bepaald gaat worden tussen de Broncos en de Patriots.
    NFC vind ik heel lastig te zeggen. Waar eerst nog de 49ers met kop en schouders bovenuit staken zijn die redelijk te kijk gezet door de Seahawks.
    Falcons zie ik het in de playoffs ook niet doen.
    Packers gaan in de playoffs echt last krijgen door hun gebrek aan een runningback.
    Vikings en Redskins gaan geen klap bereiken.

Ik zie de Seahawks het eigenlijk nog wel reden. Eerst spelen ze tegen de Redskins, welke ze gaan winnen, daarna gaan ze tegen de Falcons.
    Dus denk dat de NFC championship wedstrijd 49ers-Seahawks wordt en we hebben allemaal wel meegekregen wat er dit weekend is gebeurt...
    Aan de andere kant, Seahawks hebben soms een weekend dat ze echt super slecht spelen...

15. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Vandaag de beslissende wedstrijd voor de Bears.

Edit: Close one! Nu (gek genoeg) hopen dat de Packers winnen. :p

Laatst bewerkt: 30 dec 2012
  16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wauw.. Veel coaches die hun spullen kunnen pakken zeg!

17. zwoeger

zwoeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad wow 6 coaches al ontslagen?
    Mooi dat de Skins door zijn. Love RG3 . Dat talent heb ik dan nog: herkennen van talent, daarom had ik hem ook als QB in de FL.
    Bears out is altijd fijn want kan die Cuntler niet uitstaan.
    Volgende week de Queens even laten zien dat afgelopen zondag zand in de ogen strooierij was. Daarbij een bye is de afgelopen jaren niet zo gunstig gebleken.Toch zou ik McCarthy graag zien ophoepelen,wat er nog even niet in zit, achterlijke play calls en game plans het hele seizoen en nu weer die rooie vlag waarvan onderhand iedereen weet dat je die niet mag gooien op zo'n moment. Troy Aikman van Fox zal wel blij geweest zijn met de los. Man wat is die gozer biased als het GB betreft.

18. zwoeger

zwoeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damm. Weer de overwinning gemist. Nu tweede in de TYT NFL 2012 Points Spread Gigabyte Bets. 13500 tegen 14500, stomme Ravens die Flacco na twee snaps uit de game halen. Maar we gaan door in the playoffs. Voor vanavond heb ik Houston op 2000, Packers wed ik niet. Morgen kijken voor de andere twee games.

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wát een wedstrijd zeg!

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Pff niet de Bowl waarop ik hoopte. Vanavond maar ff Pats kijken.

Deel Deze Pagina