Waar ben/was je dan in deel 3? De animatie bij het synchronizen op viewpoints vind ik ook 1 van de minpunten van deel 3, maar goed, lekker belangrijk.
Ik ben het trouwens ook eens dat het minder 'Assassin'-sfeer heeft dan de andere games, maar dat heeft grotendeels ook met het tijdperk/setting te maken denk ik. Dat Rome als stad mooier is dan bijv. Boston, ja dat is begrijpelijk en ligt niet echt aan de game zelf.
Maar het klimmen en free-runnen gaat in deel 3 toch zoveel beter dan in alle andere delen, bijna nooit tegengekomen dat je personage iets doet wat ik niet bedoelde. Grafisch is deel 3 overduidelijk superieur, maar dat is ook begrijpelijk gezien de nieuwe engine en nieuwere technieken etc. Animaties zijn bruut (executies) en sprinten ziet er veel natuurlijker uit.
Ik heb gisteren AC III uitgespeeld maar ik snap echt niet dat zoveel mensen teleurgesteld zijn. Kan het zijn dat jullie verwachtingen te hoog lagen? Persoonlijk vind ik Connor een stuk interessanter/leuker dan Ezio. De beste AC in de serie? Lastig te zeggen, elke AC-game heeft wel sterke en zwakkere punten. Op gebied van content, volledigheid, gameplay toch zeker wel. 9/10
Bovenstaand bericht is natuurlijk mijn mening.
P.S. De eerste paar sequenties met Hatham vond ik ook saai trouwens, maar zodra je als Connor speelt is het echt smullen!
P.P.S. Ook een punt van lof, heb het nog niet voorbij zien komen; de diepgang. Deel 1 had dit ook maar het ontbrak in deel 2 t/m Revelations imo. Ik bedoel hiermee met name het verschil Assassin vs Templar, idealen en wereldvisie. Waarom doen je assassination targets wat zij doen? Wat hadden zij voor ogen? Is het wereldbeeld van de Assassin's eigenlijk wel juist? Deel 3 bied wat dit betreft meer perspectief dan dit het geval was onder het roer van Ezio.
Laatst bewerkt: 7 nov 2012