1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ah ok, ja oke. Het is iig wel levendiger en realistischer om het maar zo te zeggen. Maargoed, ik denk dat ik maar weer Brotherhood opstart. 8)
    edit:
    Wel hard, maar heb elk deel gewoon al.

Laatst bewerkt: 6 nov 2012
  2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    en dan ook nog dat kut gelach erbij :+ ren telkens zo snel mogelijk weg van die kinderen.

Naval missies zijn trouwens echt de shit, ook aardig pittig op sommige stukken zeg.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben gisteren overnieuw begonnen want ik had bijna een hele week niet gespeeld, dus gewoon effe dat stukkie opnieuw. Zit nu in The Frontier. Tja erg cool allemaal tot nu toe hoor. Vooral qua verhaal grijpt ie me echt, ik vind de personages ook duidelijk interessanter en kan veel gemakkelijker met ze meeleven dan met personages uit de voorgaande AC's. Sowieso vind ik het erg tof dat we een keer een game hebben waarin Indianen worden betrokken.

Net een stuk gehad in de bossen met onweer en regen en wat een sfeer daar zeg en grafisch verdomd mooi daar. De game heeft echt schitterende momenten en het verhaal blijft me boeien. Ik moet echt zeggen dat ik meer 'into' deze game ben qua verhaal en immersie dan al die andere AC's, yep...zelfs ACII.

Laatst bewerkt: 7 nov 2012
  4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Die anthology is wel dik hoor. Pjieuw :). Maar zonde om te kopen als je alle delen al hebt gespeeld.

5. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Beste AC3 spelers. Ik heb AC nooit echt gespeeld. Alleen een stukje van Revelations. Is AC3 als losstaand spel alsnog de moeite waard of zal ik die Anthology kopen en vanaf deel 1 beginnen te spelen?

6. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Als standalone game is AC3 denk ik best leuk, alleen zul je het hele Desmond verhaal waarschijnlijk niet begrijpen. Als je een beetje tijd hebt en je vind het niet erg om tijd te investeren in een serie zou ik denk ik in jouw geval die Anthology kopen en van Brotherhood en Revelations de belangrijke dingen op YouTube kijken. Als je minder tijd hebt of gewoon wilt gamen kun je waarschijnlijk beter gewoon AC3 halen. Brotherhood en Revelations zou ik overslaan omdat de core gameplay hetzelfde blijft en er minder verschil zit dan tussen 1,2 en 3. Als je erg geboeid raakt na AC II kun je natuurlijk wel altijd Brotherhood en Revelations halen. Zelf heb ik ze allemaal gespeeld maar dan wel in een groot tijdvak, van 2008 tot nu.

7. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    :)

Ik ben net begonnen met brotherhood en loop door een adembenemend mooi Rome.
    Ook hier lopen veel mensen, maar het ziet er vele malen mooier uit.
    Moest die koepel in met t gat in t dak (architectonisch geweldig gedaan) en ik loop naar binnen en ik zeg hardop: kolere wat mooi!
    Dat heb ik in deel 3 nog niet gezien.

Het klimmen gaat beter, iets realistischer. In 3 gaat conner met 1 been op t kruis staan!??
    Het rennen is veel mooier gedaan.

Ben nu die mini torentjes aan t repareren voor dat gangenstelsel...dat soort dingen vind ik t leukst :)
    De echte assassins sfeer zit er meteen in en die zie ik totaal niet in deel 3. (mijn mening)

8. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Kleren, terwijl AC 3 op een heel andere engine draait, had dit veel mooier moeten zijn toch?:'-(

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben het er deels mee eens. Boston kan soms heel mooi zijn en soms echt minder. Maar het natuurgebied is prachtig en met die weersomstandigheden is het echt verschrikkelijk nice. Brotherhood was zeker mooi, maar mooier dan ACIII? Ik ga het deze week wel even checken dan, want zo herinner ik het mij niet. Qua bewegingen prefereer ik echt ACIII, alleen dat sprinten en strafen al, veel nicer.

10. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Waar ben/was je dan in deel 3? De animatie bij het synchronizen op viewpoints vind ik ook 1 van de minpunten van deel 3, maar goed, lekker belangrijk. :+
    Ik ben het trouwens ook eens dat het minder 'Assassin'-sfeer heeft dan de andere games, maar dat heeft grotendeels ook met het tijdperk/setting te maken denk ik. Dat Rome als stad mooier is dan bijv. Boston, ja dat is begrijpelijk en ligt niet echt aan de game zelf.

Maar het klimmen en free-runnen gaat in deel 3 toch zoveel beter dan in alle andere delen, bijna nooit tegengekomen dat je personage iets doet wat ik niet bedoelde. Grafisch is deel 3 overduidelijk superieur, maar dat is ook begrijpelijk gezien de nieuwe engine en nieuwere technieken etc. Animaties zijn bruut (executies) en sprinten ziet er veel natuurlijker uit.

Ik heb gisteren AC III uitgespeeld maar ik snap echt niet dat zoveel mensen teleurgesteld zijn. Kan het zijn dat jullie verwachtingen te hoog lagen? Persoonlijk vind ik Connor een stuk interessanter/leuker dan Ezio. De beste AC in de serie? Lastig te zeggen, elke AC-game heeft wel sterke en zwakkere punten. Op gebied van content, volledigheid, gameplay toch zeker wel. 9/10

Bovenstaand bericht is natuurlijk mijn mening.

P.S. De eerste paar sequenties met Hatham vond ik ook saai trouwens, maar zodra je als Connor speelt is het echt smullen! :D

P.P.S. Ook een punt van lof, heb het nog niet voorbij zien komen; de diepgang. Deel 1 had dit ook maar het ontbrak in deel 2 t/m Revelations imo. Ik bedoel hiermee met name het verschil Assassin vs Templar, idealen en wereldvisie. Waarom doen je assassination targets wat zij doen? Wat hadden zij voor ogen? Is het wereldbeeld van de Assassin's eigenlijk wel juist? Deel 3 bied wat dit betreft meer perspectief dan dit het geval was onder het roer van Ezio.

11. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Eerlijk gezegd heb ik heel weinig tijd aangezien ik een eigen zaak run, maar ik haal snachts toch wel lekker wat ontspanning uit mijn games. Ik revelations kort gespeeld maar het stoorde me toen erg dat ik het gevoel had dat de computer voor me beslist wat er gebeurd. Bij voorbeeld met vechten en/of free roamen. Ik had altijd het gevoel dat ik niet de totale controle had over wat ik deed. Wellicht heb ik er te weinig tijd in gestoken.
    Toen AC1 uitkwam was ook net COD4 uit en die heeft toen al mijn tijd opgeslokt. Daarom ook nooit aan AC2 begonnen... en zo zie je dat je waarschijnlijk een hele mooie serie heb gemist.
    Ik denk toch dat ik 1-2-3 na elkaar ga spelen... als ik tijd heb hahaha

12. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik worstel nog als Hathem, dus misschien wordt t nog beter. Toch vind ik dat raar aangezien de tijd hebben gehad om er wat van te maken.
    Boston is rommelig en totaal niet indrukwekkend. Natuurlijk is dat t gevolg van de tijdzetting, maar ik zie liever n mooie stad zoals Rome was.

Het synchroniseren in de voorgaande delen was gewoon mooier gedaan met n episch geluid.
    De cutscene voordat ik t vat buskruit moet schieten was tenenkrommend slecht.

En nogmaals t klimmen: het gaat veels te snel en onrealistisch makkelijk.
    In voorgaande delen moet hij echt moeite doen. Het voelt gewoon beter.

Ik wil jullie niet vervelen met mijn mening, ook al omdat ik nog niet ver ben, maar er zijn gewoon dingen die me verbazen.
    Waarom alle knoppen veranderen? Waarom vind ik de voorgaande delen mooier en waarom is de assassins sfeer verdwenen?

Het afluisteren ook: zie je ineens op t plein lichtgevende kronkelende lijnen om 2 gasten!?als je daarbinnen blijft, begint t afluisteren.
    Wat is de reden van deze aanpak? Dat ziet er toch niet uit??
    Waarom niet bij t oude blijven?

13. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik zit in Sequentie 9 en vind de game wel tof,
    er zijn idd een paar minpuntjes maar ik vind het nog wel meevallen.
    Boston is idd niet zo druk als Rome maar het heeft wel iets vind ik. Ik stoorde me een beetje aan dat bijna alle uitkijkpunten op een rode kerktoren zijn, allemaal dezelfde bijna..
    gelukkig is er ook nog een 2de stad
    New York, die is wat groter maar ook niet echt verschillend
    Frontier vind ik leuk en de Naval missies zijn echt wel vet vind ik!

trouwens ik heb pas vanaf gistere dood dat je ook weer jouw bondgenoten op missies kunt sturen :confused:, staat eigelijk nergens uitgelegd.
    bij de vorige games had je daar duidelijk zo'n houte gebouwtje voor, nu is het gewoon LB + X denk ik?
    had ik ook maar toevallig ontdekt, wist niet dat het erin zat :)

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik sluit me volledig aan bij Gerowniko.

Dit deel boeit me nu al veel en veel meer dan een Brotherhood en Revelations. Dat begin in ACIII met Hatham vind ik juist ijzersterk, i love it!!! Yep het is echt anders dan voorheen en de Assassin sfeer is misschien wat weg, maar iets zegt me dat dat helemaal terugkomt ietsje verderop in de game. Wat ik tot nu toe echt geweldig vind zijn de personages, verhaal en de sfeer.

Dikke spoilers nu van iets in Sequence 4.

Supervet dat je als jonge Connor speelt, dat doen niet veel games en dat is dus echt iets nieuws. En wat daar gebeurd...shiiiiit zeg!!!! Ik heb nu ook gelijk allemaal vragen over Hatham.

In voorgaande delen kon me eigenlijk vrij weinig schelen wat er met personages gebeurde, maar in dit deel wil ik echt dat ze het redden en leef ik gewoon echt mee. Dat hebben ze zoveel beter gedaan met dit deel. Sneaken is beter gedaan, je kunt nu achter een hoekje wachten en dan zodra de enemy dichtbij is hem assassinaten, je kunt je verstoppen in de struiken en toeslaan als een 'predator' . Nee hoor...ik kan me niet in de kritiek vinden nog.

De natuur is echt fucking nice dit keer ook, het zorgt echt voor een andere sfeer. Ik vind er echt RDR inzitten, Skyrim, Uncharted, echt een topper gewoon tot nu toe, of het moet later ineens flink inzakken.

15. wouterblack

wouterblack Tilly Till i die

Leuk Bevonden:
    1
    hoe durven ze het om een aftiteling er achter te zetten van 20 minuten die je niet over kunt slaan!!

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Vandaag de game binnengekregen. Beetje mee gespeeld nu in sequence 2 beland. De sfeer is echt tof, in het theater en op de boot is sfeervol. Dan Boston, wat leeft. Wauw. Alleen het speelt nog totaal niet lekker. Op de boot zat ik constant vast, liep niet lekker. Lage framerate. Schieten is tot nu toe echt een pain in the ass. Dat werkt echt nog niet lekker, of het ligt aan mij. Oh, waarom word je trouwens de wereld door geteleporteerd? Ik stap de inn uit en ben spontaan op de plek waar ik heen moet? Dit weekend maar is uitvoeriger proberen.

17. ExplosiveMarkey

ExplosiveMarkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee dit valt tegen.... assassins creed 2 was veel beter. met die tombes wat je kon ingaan en je uiteindelijk een speciaal uniform kreeg.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat maakt een game idd beter. Een extra uniform. :+

19. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, het is duidelijk dat de één het meer geslaagd vindt dan een ander. Ik ben nu even bezig met de multiplayer, maar als ik tijd en zin kan maken zal ik weer eens verder gaan met de singleplayer. AC 2 genoot zeker tot nu mijn voorkeur

20. ExplosiveMarkey

ExplosiveMarkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee het gaat erom wat je er allemaal omheen kon doen waar je iets extra's voor kreeg. of als met brotherhood dat je de wapens van da vinci kon vrijspelen ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina