FM4 [Finished] FIA GT2 Championship [PRO] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 2 aug 2012.

1. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Deze eer is nu aan mij:b:

2. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Heren,

Vanavond Nurburg......, ik heb er zin in, maar hoop op tijd aan te kunnen schuiven.

Pitten tijdens de hoofdrace in ronde 3 t/m 12.

Let op op de bij de volgende punten ivm aanremmen en voorkomen van botsingen:

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Circuit_N%C3%BCrburgring-2002-GP.svg

Bocht 1 start finisch en bocht 11 (RTL Curve). Daar ging het tijdens de afgelopen competitie DTM vaak fout.

Veel succes iedereen. grt A.

Laatst bewerkt: 11 nov 2012
  3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb er ook zin in en hoop dat je er op tijd bij kunt zijn Piek!

Komt er trouwens een racereport over Suzuka of niet meer? Zag vanalles om me heen gebeuren in de (sprint)race (>hierbij niet doelend op het akkefietje waar ik zelf last van had, dat was mijns inziens gewoon een ongelukkig race-incident).

4. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Ik denk het wel, waren wel een aantal "slordige" acties, maar heb me er verder niet meer mee bemoeid vanwege tijd, ik had dat reeds aangegeven.

Ik zal even kijken of Flavour of Coldzero het niet reeds opgepakt hebben.

grt A

5. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Bocht 1 ken ik maar al te goed haha

6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Heb ontdekt dat je in de Ferrari eigenlijk overal heel mooi uitkomt met je versnellingen op de Nurburgring :)

7. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  8. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Heeft iemand de top 3 van kwalificatie?

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Volgens mij.
    1) B Tender 3pts
    2) ColdZero 2pts
    :cool: Denvan 1pts
    Niet 100% zeker hierover echter..

10. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    100% zeker.

Kan iemand mij de replay van de sprintrace sturen.

11. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    En zou die mij aub beide replays willen sturen :)

Laatst bewerkt: 12 nov 2012
  12. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Eindelijk weer eens een keer lekker kunnen rondrijden in de Chevy. *)

De kwalificatie was redelijk met een 5e plek aangezien de tijden dicht bij elkaar lagen.

Sprint race lag ik na de eerste bocht laatste. Vervolgens rustig na voren kunnen rijden om schadeloos en zonder fouten als eerste over de finish te komen. Veel slordige tikjes en duwtjes gezien onderweg.

Hoofdrace als tweede mogen starten. Door een fout van Tender al snel aan kop met Coldzero achter mij aan. Hij liep langzaam in en na twee fouten in 2 ronden van mij in dezelfde bocht ging hij erlangs. Tot het pit incident waardoor hij de leiding moest afstaan aan Tender. Gelukkig voor mij maakt Tender weer een fout, zodat ik er voorbij kon. Toen was het sprint naar de finish met Tender, Kimi en Coldzero.

Was een erg vermakelijk race:thumbs:

13. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Gedaan, grt A

14. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Bedankt!

15. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Zeer wisselvallig was het voor mij gisteren,

Had de gehele dag met Loyall Forza Horizon gespeeld en dat is terug te zien in je "race-kwaliteiten". Kwalificatie ging dramatisch, toch nog een redelijk rondje eruit kunnen stampen voor een 4e plek, maar er zat echt wel wat beters in.

Sprintrace was vooral veel duwen en trekken, en de replay zou ik graag willen terugzien(als iemand hem mij kan giften, dank u) want ik had het idee dat er sommige nogal bruut aan het "inhalen" waren. Ook zei iemand(ik denk een corvette) in de 4e bochtencombinatie iets van "Kimi ik zit rechts" terwijl ik op dat moment al bezig was met naar rechts gaan en op het moment dat hij het zij we al contact maakten. sorry daarvoor maar daar kon ik niets aan doen.

als 7e gefinished en totaal geen zin in de hoofdrace omdat ik die niet met vertrouwen tegemoed zag.

Hoofdrace begon netjes, vooral veel afstand gehouden en zo min mogelijk positiebehoud gespeeld maar toch een paar plekjes gewonnen door fouten van anderen. Lag 5e en Btender ging voor mij de pits in waardoor ik achter Flavour zat. Toen Flavour na een paar rondjes kunnen inhalen en toen lag ik 4e :D. toen een 10tal rondjes rond gereden en toen begon iedereen fouten te maken. Menno werd ingehaald door BTender, die weer een fout maakte waardoor menno weer eerste lag en ik op schoof naar de 2e plek. hier maar even van kunnen genieten. ik had Coldzero ingehaald voor de pits omdat hij tegen de muur gereden had. 3 ronden voor het eind begon de eindsprint van B tender en Coldzero waarin ik in beide mijn meerdere moest erkennen qua snelheid, maar alleen B Tender kwam er voorbij. Met coldzero was het echt elke bocht verdedigen en zorgen dat hij geen snelle exit kon krijgen omdat die bmw veel sneller was dan mijn lamborghini.. Toch de 3e positie kunnen vasthouden en als eerste lambo over de finish kunnen komen... (wat dan wel weer goed klinkt)

16. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Als iemand de sprintrace replay heeft houd ik me daar ook aanbevolen voor! Moet tot m'n spijt bekennen dat ik me daarin twee keer vrij grof verremd heb in de 180-graden bocht (een keer gewoon in m'n eentje zonder gevolgen, de tweede keer raakte ik vrees ik Loyal en Bigga). Als je die hobbels bij het aanremmen daar verkeerd raakt dan schuif je gewoon door..

Laatst bewerkt: 12 nov 2012
  17. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik heb de sprintrace ook niet. Graag zou ik hem willen zien.

18. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    we hadden inderdaad een mooi gevecht de laatste ronden. Weet alleen niet wat ik van je laatste actie bij het opkomen van het rechte stuk na bocht 11 moet vinden. In mijn optiek zit ik al naast je als jij naar links stuurt om je breed te maken waardoor ik het gras op moet. Ik vind dat niet heel netjes, ik snap wel dat je mijn snelheid eruit wilt halen om je plek te behouden maar als iemand van de baan af moet vind ik dat eigenlijk niet kunnen. Hoe kijk jij tegen die actie aan? Hij staat helaas niet op de replay want die stopt bij mij in ronde 17 ofzo.

19. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik heb geen replay, en ik weet zo niet welke actie je bedoelt.

ik weet wel dat ik een actie gemaakt heb welke op het randje van legaal legaal zit(dus net legaal of net niet) waardoor ik zag dat je wat meer afstand kreeg dan ervoor.. Ik heb dat doelbewust gedaan omdat ik een 4e plek niet zag zitten dus in dat opzicht ben ik schuldig.

Wat ik echter niet heb gedaan(ik zeg niet dat je me ervan beticht) is 2x een andere lijn aannemen. ik heb maximaal 1x van mijn lijn afgeweken om iemand af te knijpen en achter mij te houden. in dat opzicht heb ik het legaal gedaan.

maar aangezien er vorige week ook geen racereport was van de FIAA terwijl er toch echt een aanslag op mij werd gedaan in de sprintrace, verwacht ik eigenlijk ook niet dat deze actie wordt onderzocht.

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Bij mij ook

Deel Deze Pagina