Zeer wisselvallig was het voor mij gisteren,
Had de gehele dag met Loyall Forza Horizon gespeeld en dat is terug te zien in je "race-kwaliteiten". Kwalificatie ging dramatisch, toch nog een redelijk rondje eruit kunnen stampen voor een 4e plek, maar er zat echt wel wat beters in.
Sprintrace was vooral veel duwen en trekken, en de replay zou ik graag willen terugzien(als iemand hem mij kan giften, dank u) want ik had het idee dat er sommige nogal bruut aan het "inhalen" waren. Ook zei iemand(ik denk een corvette) in de 4e bochtencombinatie iets van "Kimi ik zit rechts" terwijl ik op dat moment al bezig was met naar rechts gaan en op het moment dat hij het zij we al contact maakten. sorry daarvoor maar daar kon ik niets aan doen.
als 7e gefinished en totaal geen zin in de hoofdrace omdat ik die niet met vertrouwen tegemoed zag.
Hoofdrace begon netjes, vooral veel afstand gehouden en zo min mogelijk positiebehoud gespeeld maar toch een paar plekjes gewonnen door fouten van anderen. Lag 5e en Btender ging voor mij de pits in waardoor ik achter Flavour zat. Toen Flavour na een paar rondjes kunnen inhalen en toen lag ik 4e
. toen een 10tal rondjes rond gereden en toen begon iedereen fouten te maken. Menno werd ingehaald door BTender, die weer een fout maakte waardoor menno weer eerste lag en ik op schoof naar de 2e plek. hier maar even van kunnen genieten. ik had Coldzero ingehaald voor de pits omdat hij tegen de muur gereden had. 3 ronden voor het eind begon de eindsprint van B tender en Coldzero waarin ik in beide mijn meerdere moest erkennen qua snelheid, maar alleen B Tender kwam er voorbij. Met coldzero was het echt elke bocht verdedigen en zorgen dat hij geen snelle exit kon krijgen omdat die bmw veel sneller was dan mijn lamborghini.. Toch de 3e positie kunnen vasthouden en als eerste lambo over de finish kunnen komen... (wat dan wel weer goed klinkt)
Klik om te vergroten...