[Formule 1] Seizoen 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 8 jan 2012.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze hebben allemaal talent eigenlijk. Maar hij is geen top talent anders had die heus wel beter gepresteerd in GP2 idd. En hij is ook al best "oud"

Frijns is gewoon nog best onbekend. Ik denk dat vele hier ook hem ook niet echt kende voor Renault 3.5. Nu is het gewoon hopen dat Sauber denkt dat ze een tweede Perez hebben qua talent en dan begint die wel een naam te krijgen en trekt die ook sponsors aan.

2. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Gutierez was echter vandaag wel 3 tiende sneller dan frijns dus denk dat het nog wel moeilijk gaat worden ;) We zullen het zien hoe die donderdag in de Red Bull rijdt!

Echter wat Frijns heeft laten zien in de 3.5 is wel echt absurd, wat dat startveld is echt van niveau. Misschien een jaartje GP2 voor Frijns

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach dat zegt niet zo heel veel. Eens zien wat die morgen kan doen in de Red Bull. :)

4. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Geld is idd belangrijk, maar persoonlijkheid vind ik niet. Vettel heeft ook de uitstraling van een klein kind en vroeger hadden broer Ralf met z'n chagrijnige gezicht. Misschien dat ie wat onhandig is met media maar dat ie off the record z'n mannetje wel staat.

Wat doet je vader dan eigenlijk?

Laatst bewerkt: 7 nov 2012
  5. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Hij verwacht zelf niet veel van die test bij Red Bull. Ze willen natuurlijk niet de hun kindje Felix Da Costa voor lul wordt gezet. Red Bull ziet die test van Frijns denk ik meer als verplichting. Frijns is niet eens in beeld bij Red Bull.

6. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ja, maar dat interview bij RTL GP vond ik echt heel slecht. Ben benieuwd wat er gebeurd als hij de BBC voor de neus krijgt bijvoorbeeld na een training

Mijn vader is trouwens eigenaar van een van de grootste teams van Nederland. Equipe Verschuur.. Camaro en de Nissan in GT4 en doen ook Meganes bij de World Series

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Natuurlijk. Heeft idd gewoon te maken met dat de FR 3.5 heeft gewonnen.
    Maar toch. Kijken hoe die het doet met de beste F1 auto op het moment. :)

8. JeePee

JeePee Guest

Gutierrez kende de auto en kende de baan. Frijns niet, en hij mocht pas 's middags zijn tempo opvoeren en dat deed hij dat met verve. Qua talent is Frijns sowieso de betere en dat weten ze bij Sauber ook wel. Als die jongen nou nog even een sponsor kan vinden...

Nou en? De coureur die het aller slechtste met de media omgaat, heeft de grootste fanbase. Als je kunt praten met je gaspedaal is er niks aan de hand.

9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Die Glenn Freeman van Autosport.com vindt hem juist opvallend eerlijk en down-to-earth. Ik denk dat dat echt wel goed komt.

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
  11. JeePee

JeePee Guest

"Kimi Raikkonen has given his entire Lotus team T-shirts emblazoned with his now-famous radio message during his Abu Dhabi Grand Prix victory.
    The 33-year-old Finn took his first win since his return to the sport this year and his team's first since the 2008 Japanese Grand Prix.

On Friday 500 T-shirts carrying the slogan: "Leave me alone, I know what I'm doing" arrived at the factory.

The T-shirts are black, with the words in gold, reflecting the team's colours."

Nice :)

12. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Awesome! lol, wil wel zo'n t-shirt hebben :)

13. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Als ze qua model ook nog een beetje mooi zitten, wil ik er ook wel eentje :D

14. JeePee

JeePee Guest

Komen die HRT's hier wel omhoog?

En Alguersuari is gespot in de gym met een trainer in Lotus F1 teamkleding... Grosjean is nog niet bevestigd...

15. JeePee

JeePee Guest

Wie ziet de intense fail?

:lol:

16. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dit is een hele behoorlijk dure fail :+

17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Hadden ze maar naar mijn avatar moeten kijken.

18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Het lijkt me de verkeerde renault coureur, dat is Kubica niet. :+

19. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1

Kimi op 2:45 :lol:.

20. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    hehe geweldige gast. Ook met die vraag over die t-shirts. 'i dont know, i just arrived here' droogkloot

Deel Deze Pagina