Of het waar is laat ik in het midden: http://www.vi.nl/nieuws/230927/Keuze-Bazoer-voor-Ajax-uitvloeisel-van-aanpak-Cruijff.htm
leuke foto, zelf gemaakt? en @ Daz, is er eigenlijk wel eens een bericht over een speler die misschien een transfer gaat maken waar Man City NIET genoemd word als geinteresseerde club? Die zijn echt standaard in iedereen geinteresseerd lijkt t
Is dat toevallig de panorama functie van je iPhone ofzo? Dan ga ik volgende keer in t Abe ook even proberen er 1 zo te maken Ziet er leuk uit
Ja klopt, werkt ontzettend goed zo lang je het pijltje maar op het lijntje houdt Ben overigens nog in dubio over de uitwedstrijd voor de beker. Uitwedstrijden in Heerenveen zijn 's avonds legendarisch (Club Gossip ), maar ten eerste is die tent geloof ik failliet en het is ook nog doordeweeks...
Ja Gossip is dicht volgens mij, en het is maar de vraag of het deze keer een beetje goed geregeld is. Volgens mij was die wedstrijd vorig seizoen die Heerenveen in de 2e helft liet lopen om PSV te naaien voor de Feyenoorders niet zo leuk qua uitgaan enzo nogal veel politie en veel controles e.d terwijl dat nergens voor nodig is Ik ga wel , heb mn plekje al terug gekocht maar zit er ook niet echt voor te springen. Doordeweekse avond in december, zal wel afzien worden
Camera aan -> opties -> Panorama Hier een nog wat bredere Denk dat dat wel goedkomt. Klopt, was de laatste wedstrijd. Overigens ben ik toen ook buiten de zogenaamd verplichte autocombi om gegaan, niks geen last. Sloeg inderdaad nergens op. Wel jammer, had graag nog even een biertje gedaan in het centrum. Was altijd wel gezellig.
Dit is toch veel beter dan z'n poten breken, Siemenn? Oh, en Manchester City wordt nu ook al genoemd voor Bakkali.