Hard is ook al n00b voor jou? Ga de game eerst eens spelen voordat je je oordeel klaar hebt. En lees je überhaupt wel wat hier allemaal gezegd wordt door de mensen die de game wel hebben?
En dat is dan misschien op Medium, maar op Hard is dat ook mogelijk en is het pittig genoeg.
EDIT: Zie nu net bij de instellingen, dat je mbt Instinct "Show Paths" en "Show Enemies" uit kunt zetten! Dan kun/mag/hoef je Insticht dus alleen te gebruiken om te "blenden"/"hat tip" en evt indien gewenst "point shooting".
Heb net het eerste level (alleen laatste deel, mansion) op Purist gespeeld. Het is dat het maar een piepklein leveltje is en ik het na gisteravond inmiddels kan dromen wat ik moet doen, maar ik kan wel inzien dat Purist voor latere levels erg pittig kan zijn en ik zou er ook zeker niet op beginnen, want je moet de levels wel echt goed kennen denk ik. Je hebt namelijk helemaal niks, geen radar om te zien waar mannetjes lopen, geen instinct (al zullen de meeste dat niet erg vinden, ik ook niet) en ook geen waarschuwing als iemand je gespot heeft en/of verdacht vind. Je moet dus echt weten wat er in een level gaat gebeuren, welke routes mensen hebben, wat waar te vinden is, etc. Ik zou aanraden om op Hard en eventueel Expert te beginnen, moet nog even kijken in hoeverre die checkpoints handig zijn in latere levels.
EDIT 2: Ik sta trouwens 4de (en eigenlijk gewoon gedeeld 1ste) van Nederland voor het level Mansion Ground Floor
! Nederland als land staat 16de (België 14de), dus kom op mensen, ff allemaal die maximale score halen! Zie spoiler als je het echt niet weet hoe.
[yt]1KO15tuW_A8[/yt]
EDIT 3: Bij het tweede level (King of Chinatown) sta ik inmiddels 7e van Nederland, maar die score kan nog beter als ik nog wat meer challenges kan completen!
EDIT 4: Zo, 3e van Nederland met 265.650
! Scoren kan nog iets hoger, want ik heb de evidence laten liggen, omdat ik er nog niet helemaal uit ben hoe dat op Purist makkelijk is te pakken, maar heb nog wel een ideetje.
EDIT 5: Voila, gedeeld 1ste van Nederland met 269.445
! Maar de wereldwijde topscore is 269.963 (pas 9 mensen hebben dat gehaald wereldwijd), dus kan nog iets hoger, alleen zou ik echt niet weten hoe?! Zie spoiler voor hoe ik het nu gedaan heb (uiteraard kan dit pas als je alle challenges gehaald hebt, zodat je de maximale score multiplier hebt en dan ook op Purist spelen voor maximale difficulty multiplier):
In het begin ben ik meteen helemaal rechtsom gelopen naar de gifvis en heb ik deze ongezien gepikt (wachten tot die vrouwelijke chef zich omdraait en dan nog ff iets langer wacht tot ook de agent aan de andere kant van t karretje zich omdraait en zodra hij omdraait snel de vis pakken voordat die vrouw weer terug draait!). Vervolgens naar het midden gelopen waar King op de drugdealer staat te wachten, deze kwam ook al net aanlopen. King zegt dat ie drugs wil en de drugsdealer gaat deze halen. Ben toen achter de drugsdealer aan gegaan en heb m daar beneden bij zn voorraad gewurgd (met X dus niet dood). Toen zijn outfit aangetrokken en het lichaam in de container daar verborgen. Vervolgens ben ik eerst naar het appartement van de drugsdealer gegaan en heb ik daar de lijntjes coke vergiftigd. Vervolgens ben ik weer naar King gegaan, die wilt dat je m naar de drugs brengt. Dus samen met King naar het appartement, waar King de vergiftigde coke snuift en sterft. King in de kist verborgen en ik nog ff terug gegaan om weer m'n pak aan te doen (oude gewoonte uit de oude Hitman games, anders kon je vroeger geen SA rating krijgen
, maar is in deze game (helaas) niet noodzakelijk) en tenslotte naar de exit en klaar.
Ik heb geen idee waar die 518 extra punten vandaan kunnen komen? Evidence moet je pakken, anders scoor je niet genoeg. En Evidence kun je alleen pakken als agent of drugsdealer, dus je moet een onnodig slachtoffer maken voor een outfit, maar die minpunten krijg je weer als pluspunten zodra je t lichaam verbergt. Op bovenstaande manier krijg je al extra pluspunten omdat je t lichaam van King verbergt.
Klik om te vergroten...