[Formule 1] Seizoen 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 8 jan 2012.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat was er met achterblijver en Vettel en Hamilton dan?

Sent from my TITAN X310e using Board Express

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Niet zo heel veel boeiends maar het heeft hem net het kleine beetje tijd gekost zodat Hamilton dicht genoeg erbij kon komen ent hij op het lange rechte stuk er langs kon

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha die hoeden.

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Geweldig van Pirelli. :)

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat een diepte interview daar op het podium :+

6. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ja dit was behoorlijk dramatisch idd:lol:

Maar wel weer een toffe race. Nu op naar een kranzinnig seizoenslot op Interlagos. Ik wil regen, crashes drama's en onvoorspelbaarheid.

7. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het maar een saaie race hoor.. de sfeer is in europa/azie ook veel beter imo

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Bagger race, goede winnaar. Hopelijk valt Vettel uit volgende week, totaal geen fan van. Sowieso niet een ultieme voorkeur, maar liever Alonso weer een keer dan Vettel.

Webber was wel goed weg, maar jammer dat die dan weer uit valt. Het is ook alleen maar een support coureur bij Red Bull. Als die finished doet die precies wat die moet doen als 2e rijder, maar eigenlijks vind ik Vettel/Webber meer een Schumi/Barrichello verhaal.

Heb zin in Interlagos. Bier, patat of pizza en hopelijk een herhaling van 2003, maar dan Vettel ipv Alonso over die band. :+

Dat zou ik nog wel eens terug willen zien, met Mol commentaar. :lol:

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Helemaal vergeten te kijken.
    Wel leuk dat het in de laatste race pas beslist wordt. Hoop dat Alonso wint, al zal die daar denk wel een beetje geluk voor nodig hebben, gezien de voorsprong van Vettel.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Toffe race gisteren! Vond het een toffe baan. Ik zie dit een stuk liever dan bijvoorbeeld de banen in India, Korea, Bahrein etc. Hamilton lekker op dreef gisteren! Top race van hem! Alonso gelukkig nog derde. Vrees dat Vettel de titel pakt op Interlagos. Hoop echt van niet! Blijf hoop houden voor Alonso, maar het ziet er niet best uit. Perez presteert trouwens zowat niks meer sinds de McLaren deal is bevestigd.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Perez had problemen met de remmen. :)
    En volgens mij was de auto ook gewoon niet goed daar. Zie Kobayashi. :)

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zeker een toffe baan maar dan zijn imo India,Korea en Turkije ook. Vind Bahrein,China en Sepang toch wel de mindere Tilke circuits

13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Bore-rain is inderdaad niks. Korea vind ik als track ook niet indrukwekkend en er is daar ook totaal geen sfeer. Het lijkt nog steeds een bouwput.

Sepang is mijn lievelingscircuit. Vind die echt geweldig, zijn ook mooie races verreden.

14. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Heeft iedereen de slechte weersverwachtingen voor Brazilie dit weekend al gezien_O_

15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Interlagos als seizoenseinde is meestal spektakel. Ben benieuwd!

16. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
  17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Nou Olav ben ik liever kwijt dan rijk.

Ach, ik keek toch al Sky Sports.

18. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Olav maakt voor mij de race 10x leuker. Zelden zo'n enthousiaste verslaggever gehoord. Maakt hier en daar best wat fouten, maar toch. Heb al eens races op de belg gekeken, klinkt alsof ze verslag doen van een begrafenis. Is het verslag van Olav gewoon veel leuker! En als ze die droeftoeter van een Kalff al helemaal maar niet aannemen!

19. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Overigens moet ik nog maar zien hoeveel mensen daadwerkelijk Sport 1 gaan aanschaffen voor de F1. In NL is F1 toch niet echt booming business en zeker niet als je het achter de decoder gaat zetten. Bij voetbal is dat meer vanzelfsprekend.

20. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    15 euro voor 2 races in de maand.. Doei!:emo: Dan download ik de race wel paar uur later.

Deel Deze Pagina