[Formule 1] Seizoen 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 8 jan 2012.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Domme actie idd. De F1 base is niet groot genoeg dat ze allemaal gelijk volgen naar de decoder. Volgens mij zit het aantal kijkers voor een race tussen de 350.000 en 500.000

2. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Hmm, net nog even dat stukje teruggeluisterd (hier te vinden), maar Olav geeft niet aan dat hij NIET naar Sport1 vertrekt.. Zou dus in theorie nog kunnen. Net even gekeken, losse wedstrijden kosten 6 euro per stuk om te kijken (even uitgaande van een voetbalwedstrijd), een abonnement 12,71. Pffffff. Kan ik beter in de kroeg gaan kijken en die 6 euro omzetten in bier. Al blijft het vaak niet bij die 6 euro dan.. Maargoed.

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    -de mensen die niet bereid zijn om te betalen
    -de dagjesmensen die voorbij zappen

Kan je nooit veel overhouden.

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Goede zaak dat ze naar Sport 1 gaan! :cool:
    Eindelijk reclame vrij kijken zoals ik gewend was op de BBC
    Benieuwd wie presentatie en commentaar gaan doen.
    En hopelijk weer on-site coverage.

5. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Als ze er nou gewoon eens een speciale autosport-zender van maken.. 4 á 5 euro per maand.. Dan zou ik het nog overwegen.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nadeel is alleen dan heb je een abbo maar dan kijk je alsnog de helft. Want als BBC uitzend kijk je daar. :p

Ze hadden het gewoon onderdeel van Motors TV moeten maken.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ligt aan de presentatie bij BBC.
    Keek voornamelijk voor Jake, EJ en DC.
    Nu Jake weg is weet ik niet wat ze met EJ en DC gaan doen.

En Sport 1 heb ik toch sowieso al voor buitenlands voetbal. ;)

8. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad je kijkt die 10 races op BBC, blijven er 10 over en daar dan een abbo voor nemen...

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijft vreemd want volegens mij is het al een keer achter de decoder geweest hier in Nederland. Canal + was het toen nog volgens mij en dat was een kijkcijfer ramp volgens dacht ik. Het is nu een nieuwe tijd. Dat wel.

10. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Ik was dat reclame vrij kijken ook al gewend bij sbs6. Maar goed nu krijgen we ook vrije trainingen op tv neem ik aan?

Ik zat toch al een tijdje te twijfelen om sport 1 aan te schaffen voor het voetbal dus dit moet hem nu toch maar eens worden. :)

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    En MikaKimi was al niet vrolijk over dit jaar. :+

12. JeePee

JeePee Guest

Crofty + Brundle > 10x Mol. In enthousiasme, in technische kennis en in het minder maken van fouten.

"Een formule 1 auto remt gas los al harder af dan u en ik ooit in onze eigen auto kunnen remmen"... Olaf... Gast :lol:

Over Kalff ben ik het wel eens ja. Dieptepunt van de Nederlandse TV.

13. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    *Noteert in agenda: "23-11-2012. De dag dat JeePee en ik het ergens eens over waren."*

;)

Ach ja. Ik ben Olav-fan. Kerel is voor mij onlosmakelijk verbonden met de F1. Kan me ook eigenlijk niet echt voorstellen dat hij uiteindelijk niet meegaat. Fijne stem. Kan me die race in Canada herinneren die 2 uur werd stilgelegd, heb 2 uur met plezier naar zijn verslag van een stilgelegde race geluisterd... Zijn niveau is wellicht minder van een team dat op de baan zit met een crew van 50 man, maar ik vind hem tof.

14. JeePee

JeePee Guest

Dat vind ik zo'n slap excuus. Zijn commentaar is gewoon slap. Hij ziet dingen niet meer. Dat RTL geen goede voorbeschouwing kan maken omdat ze daar het geld niet voor hebben snap ik ook wel, maar of je nu in je eentje of met een team van 50 man achter je scherm een race wilt verslaan maakt geen bal uit.

Wat wel vreemd is, is dat hij vroeger met z'n 12" Commodore veel meer zag dan in zijn laatste jaren met een Bravia HD scherm in z'n commentator hokje :+

Edit:// Officieel: Gutierrez 2de en Frijns test/reserve rijder voor Sauber.

Laatst bewerkt door een moderator: 23 nov 2012
  15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Pic naar Caterham. Overigens mooi nieuws voor Frijns. Hopelijk mag hij wat VT's rijden volgend jaar.

16. JeePee

JeePee Guest

Kimi een motorplof! Dat is lang geleden :+

Wel 10 plaatsen grid penalty en alleen in VT2 gereden. Laat die regen maar komen!
    Edit:// Oud blokkie. Geen penalty. Droog! :+

Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2012
  17. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Regeeeeeeehnnnnn

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Netjes van Hamilton en McLaren maar ook een goed uitgangspositie voor Vettel :)

Jammer dat het voor Hamilton de laatste pole in een lange tijd zal zijn :+

19. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Nou bidden voor een regenrace morgen, anders gaat het niet bepaald spannend worden.

20. JeePee

JeePee Guest

Volgens mij is bidden niet echt nodig, het gaat gewoon regenen morgen. Hopen dat Charlie Whiting morgen ziek is dus.

Deel Deze Pagina