De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Seh

Seh Guest

Tof. Wordt er dan niks van gezegd als mensen massaal vertrekken?
    Geen grond onder het stadion dat te verkopen valt? Zijn ze goed in in Brabant. :cool:

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    dan zou ik dubbele kans doen :) ook een mooie quotering en minder risico aangezien het 2 van de 3 uitslagen kunnen zijn.

3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Lekker man, jupiler league. Écht bier, vrij vervoer

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Regelmatig valt wel mee, maar zo nu en dan pak ik een wedstrijd mee. Laatste was Real thuis, waar ook heel veel mensen vroegtijdig weggingen. Kaartjes op de eerste ring waren verdomme bijna 100 euro dus hell no dat ik eerder wegging :+

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Zwaar respect voor jou man! :thumbs:

6. Seh

Seh Guest

In De Kuip zijn het altijd maar een handje vol mensen, die dan regelmatig het ''laat je club maar in de steek'' te horen krijgen. :+ Dan zie je zo zo stiekem van de trappen af glippen richting de uitgang. Ik snap dat echt niet...

7. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Teamgenoot van mij doet het ook altijd. Wel alleen om de reden de files voor te zijn en dan maakt het niet uit welke wedstrijd het is of welke stand.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Toen ik laatst bij ado eerder wegging zong dat PSV vak 'Ajax publiek' :+

9. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ga paar keer per jaar naar de kuip elke week is helaas niet te doen aangezien ik niet echt in de buurt woon!

Maar wanneer ik er ben welke stand wat dan ook ga nooit eerder weg :)
    Dan maar "even" in file staan!

10. Seh

Seh Guest

Dat vind ik zo ontzettend gay. Ga dan niet. :+

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Was er laatst (dit seizoen nog) niet een wedstrijd in de PL bij een topclub die eerst achter stonden, mensen vertrokken en uiteindelijk maakten ze nog een redelijk knappe comeback in de laatste minuten?

Ik herinner me vaag zoiets, misschien niet het juiste scenario maar ik herinner me wel dat mensen al vertrokken om op tijd weg te zijn en er toen nog 2x gescoord werd. :9

Edit: en dan is het dus jammer dat je zoiets mist door al vroeger weg te gaan

Laatst bewerkt: 23 nov 2012
  12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Arsenaal Reading?

Trouwens dat gebeurt elke maand wel denk :p

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Inderdaad klopt, toch jammer als je zoiets mist.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Terwijl het dus gewoon overal gebeurt. Zo'n onzin dat het altijd met ons wordt geassocieerd. 'Alleen Ajax-supporters willen de file ontlopen.'

Ik ben nog nooit eerder weggegaan in de jaren dat ik een seizoenskaart heb, één keer wel echt de drang gevoeld (Utrecht-thuis vorig jaar met -10 graden) maar uiteindelijk gebleven. Eerder weggaan wordt trouwens altijd afgekeurd door anderen, ook bij Ajax, meestal iets in de trant van 'laat je club maar in de steek'.

Edit: mooiste voorbeeld van eerder weggaan was toch wel de kampioenswedstrijd van City vorig jaar. :lol:

15. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    En hij is nog wel een Feyenoord supporter ;)

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nee en nee. Bier krijg je in zeer weinig stadions (of je moet pis met schuim al meetellen..). Verder is meer dan de helft van de uitwedstrijden van Fortuna (en veel andere clubs) een verplichte buscombi.

Vanavond De Graafschap away, heuj.

17. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Als ik er zit winnen ze altijd. O-)

Fill my carecup please..... \o/

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Echt? Dacht dat het in de juup nog niet zo erg was, jezus. Wel gewoon jupiler toch? Wij zitten in de kuip met bijna alcohol vrije niet te zuipen amstel...

19. Seh

Seh Guest

Blijf maar weg dan. :D
    Ik koop uit protest nooit wat in De Kuip, tering duur en kut muntjes die je een volgend seizoen niet eens meer kunt gebruiken. Eet/drink ik wel 2 uur niks hoor.

Oh en:

Laatst bewerkt door een moderator: 23 nov 2012
  20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nee, Jupiler krijg je niet in elk stadion. Misschien dat het ook wel gewoon aan het uitvak ligt dat je als poep word behandeld, en je op het thuisvak wel 'bier' krijgt.

Deel Deze Pagina