Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Zegt degene die de half naakte Zyzzzzzz fag als avatar heeft:):
     
  2. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Huh ik snap het niet?

    Jij hebt een neger als avater, wigger much?
     
  3. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Zeggen dat iemand gay is terwijl jezelf een ava van een half naakte man heeft die zich ultra gay gedroeg, isn't it ironic?

    En wie weet ben ik wel zwart en niet wit?
     
  4. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Sarcasme, ooit van gehoord?

    Met mijn opmerking doelde ik obviously op het feit dat je jouw opmerking nergens op sloeg, alleen jammer dat je de capaciteiten niet hebt om dat op te merken.

    En hoezo gedroeg Zyzz zich 'ultra' gay?
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2012
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Bij deze kap ik bovenstaande discussie af en gaan we weer verder on topic.
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Om maar even door te gaan met vooruitgang boeken wat betreft mijn lichaam vandaag maar wat fitness spul neergezet. Cardio in een sportschool lukt me niet, instant verveling. Dus kan ik buiten blijven hardlopen en wat met deze gewichten klooien.
    Staat bij een maat van me op 3 minuten fietsen. Hij heeft wel jarenlang in een sportschool rondgelopen en kan me mooi helpen/leren.

    Vandaag iig lekker begonnen, nu kijken of ik gemotiveerd kan blijven. De stok achter de deur is er al doordat ik het niet alleen hoef te doen. :)

    Doel blijft gewichtverlies en een gezonder en sterker lichaam. Laat de spierpijn maar komen!

    [​IMG]
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.605
    Leuk Bevonden:
    17.759
    Zo hoort het ook :)
    Al dat geouwehoer van allerlei gasten om me heen die voor geen meter opschieten, zeer irritant.
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Heerlijke dumbells zijn dat!
    Liggen heerlijk in balans op de hand.

    Zou wel aanraden om er een rubber vloertje neer te leggen. Je zult merken vroeg of later toch te gaan gooien met de gewichten. IS beter voor de vloer, de dumbells en de buren.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.605
    Leuk Bevonden:
    17.759
    Ik loop me nog steeds enorm te verbazen van hoe fucking duur gezond en goed eten wel niet is. Serieus, als je naast een sick ontbijt, elke middag nog rijst met kip met groente, daarnaas je avondvreten nog naar binnen moet werken, supplementen moet aanschaffen, en allemaal andere shit moet eten je portemonnee gewoon zieksnel leeg raakt.
    Hoe gaan jullie hiermee om?
     
  10. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.591
    Sowieso op aanbiedingen letten als het gaat om lang houdbare producten en dan groot inkopen. Sowieso moet je wat betreft supplementen de aanbiedingen in januari goed in de gaten houden, want straks met het nieuwe jaar komen alle voornemens en heb je veel 1+1 gratis acties. ^^

    Daarnaast neem ikzelf meestal huismerk producten (voor al m'n boodschappen) of dingen uit de aanbieding, want ik vind het zonde om veel geld aan eten en drogist spullen uit te geven.
     
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43

    Oke mijn idee, let op: Dit is puur op wat ik heb opgevangen en waar ik 11 kg mee ben afgevallen en wat dus ook de basis is van mijn schema straks. Wil onder de 100 kg komen (wat inhoud dat ik dan rond 12% zal zitten, voordat ik goed ga bulken om in 13 weken keihard te cutten.
    Bulk schema:
    - Again, loose the milk. Is lactose, heb je niet nodig. Daarnaast: Stroop? Niet nodig. Houdt de havermout aan, knal die 2 eieren in je mik en doe er een shake bij. Banaan is een goed idee, vind je lever namelijk altijd goed bij de overgang van katabool naar anabool
    - Tussendoor: Laat het brood voor wat het is, is oestrogeen verhogend en zorgt er voor dat je vocht vast blijft houden. Leuk voor buffed looks, maar je hebt er niets aan. Hier: 200 gram groene groenten met 200 gram kip/vis
    - Lunch: Rijst, prima…Ketjap…liever niet. Zitten veel E nummers in en best veel zout. Kip mag best omhoog, de groenten ook.
    - Middag tussendoor: Loos het brood en de kaas. 75~100 gram noten met een eiwitshake.
    - Avond: Let op met wat je opschept. Geen jus, geen ketjap en houdt de aantallen in de gaten. 100 gram rijst, 200 gram kip en 200 gram groenten will do the trick
    - Creatine: Moet je zelf weten, ik vind het niet nodig
    - Tijdens de training: Pak ipv dextrose: WMS van Bodyenfitshop, is sneller, drinkt makkelijker weg en uiteindelijk net zo duur denk ik.
    - Slapen: Kwark, prima, maar knal die siroop er uit. Zelfde voor de noten. Liever de noten voor je training dan voor je overgang van anabool naar katabool.
    Cut schema:
    - Absoluut geen melk, maar je kent mijn standpunt
    - Caseine met opstaan? Liever whey.
    - Havermout kan, doe dan bijvoorbeeld 50 gram op niet trainingsdagen en 75 op trainingsdagen. Water ipv melk ;)
    - Tussendoor geen boterhammen. 200 gram groenten, 150 gram kip/vis.
    - Lunch: 50/75 gram rijst (niet training/trainings dag) kip en groenten prima. Al zou je best wat meer groenten kunnen gebruiken
    - Tussendoor: 50 gram noten en whey
    - Avond: Prima
    - Tijdens training wat carbs, houdt je glucose op peil en houdt de verbranding op gang. Anders gaat je zweet naar ammonia ruiken. (Been there, done that. Is niet fijn ;)
    - Avond: Caseine ipv kwark. Geen carbs voor slapen gaan.
    Oh en 1 ding: Trainen als een idioot en na de training 30 min. Cardio. Daarnaast, en dat word je troef, cardio voor het ontbijt.
    Ik rende 5 km voor mijn ontbijt, elke dag, voor 2 weken. Pakte ik 6 kg mee en baal er van dat dit nu niet kan door een ontstoken hiel (hielspoor).

    Just my 2 cents.
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Heb ff flink wat commentaar toegevoegd. Ben het op zeer veel punten niet met je eens. Als het aanvallend klinkt, is dat niet zo bedoeld, maar is omdat ik half dronken ben.
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Morgen vroeg nog maar een keer opnieuw doen dan, want dit is gewoon 200% aanvallend :p
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Hehe, niks te klagen over de dumbells idd. Ik ben alleen een miet met te weinig eelt :+

    De rubberen mat heb ik inmiddels al gevonden, een yoga mat van een huisgenoot zal vast goed genoeg werken. Anders hebben de buren pech, we zullen toch niet 's avonds laat trainen.

    Omdat het maar een paar minuten fietsen is wil ik 4x per week aan de slag. Hoop alleen dat het me niet op gaat breken in mijn training voor m'n halve marathon in maart. Er moet echt nog 7 kilo vanaf, en dat lukt me het beste met gezond eten (zit rond de 2300 kcal per dag) en veel cardio (~50km per week hardlopen). Daarbij heb ik weinig zin om de hele dag kip te vreten ;) Misschien dat ik mijn benen wat meer rust geef tijdens de krachttrainingen. Zou leuk zijn als alles wat beter te zien was na een paar weken :)
     
  15. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    :F:

    Oh sorry, ik dacht dat je serieus progressie wilde maken. Wat een excuusjes man. Gezien je zwakzinnige excuus dat je half lam bent wil je in je bulk waarschijnlijk ook aan je biertjes zitten? "Want ik zit toch in de bulk".
    Even vergeten zeker dat alcohol een behoorlijk negatief effect heeft op je eiwit synthese?

    Dan toch lekker niet gast, ik doe moeite, geef je tips en dan kom je met zo'n achterlijke reactie? Flikker dan lekker een eind op met je broscience, spreek je over 9 maanden wel weer als je loopt te klagen dat het toch niet zo goed is gegaan.

    Grapjas :F:

    Dit dus. Valt onder de catergorie: "Ik weet het beter want op DBB staat zus en zo" om in de gym vervolgens te nekken omdat de sumo en half squats te veel voor hem zijn..... :emo:

    Bas, check je FB trouwens :)
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2012
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nope, zat aan de Bacardi. :) Maar mijn belangrijkste punt is eigenlijk: er is tijd genoeg om het super serieus aan te pakken en jezelf niets te gunnen tijdens de cut. Tijdens de bulk is het minder erg om wat te "cheaten". Je gains zullen misschien iets minder groot zijn, maar ik denk dat het maar een marginaal verschil is. Het is een hobby, niet m'n carrière of mijn leven.

    Mijn bovenstaande reactie was inderdaad te aanvallend, excuses. Maar ik denk wel dat je nog eens goed naar het "If it fits your macros" concept moet kijken, want als je door het slechte taalgebruik heen kijkt, had ik op een aantal punten zeker gelijk. Op andere punten heb jij weer gelijk, maar zo serieus wil ik het niet nemen, ik hoef er mijn geld immers niet mee te verdienen. Ik probeer gewoon een (voor mij) goede balans tussen short term pleasure en long term gains te vinden.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2012
  17. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Excuses aanvaart, maar: Ik denk dat het IIFYM totaal verkeerd opgepakt wordt door mensen. Mensen gaan het als excuus gebruiken om de meest achterlijke zaken als een bak ijs goed te praten. Dat is i.m.o. complete BS.

    IIFYM gaat over dagen dat je intake uit andere zaken dan bijvoorbeeld rijst, havermout of kip komt, maar bijvoorbeeld uit zoete aardappel...een bak nasi of een keer een flinke steak zonder jus. Als je vervolgens IIFYM gaat gebruiken om zaken als melk, ijs, pizza en Jus in je macro's te verantwoorden is dat zonde van je tijd.

    Alles leuk en aardig, maar er is een reden dat jij last van je rug krijgt met deadliften, er is een reden dat jij niet verder komt met je pullups en er is een reden dat mensen met minder ervaring toch betere resultaten hebben. Wat die reden is, laat ik aan jou over, maar de punten in je aanvallende post tonen mij dat de motivatie niet overal hetzelfde punt bereikt bij je.
     
  18. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Even een vraag;
    Is het normaal dat mijn lichaam het eten nog niet gewend is, en daardoor dunne ontlasting hebt? Zoja, heeft iemand dit ook gehad tijdens bulken? En wat is hier aan te doen, stoppen of doorgaan?
    Ik denk zelf dat mijn lichaam hier nog moet aan gaan wennen, normaal eet ik nooit zo veel.

    Ik heet onder andere:
    -4x sneden brood (Dubbel donker) met kipfliet
    -40 gram Brinta
    -1 Peer
    -1 Appel

    15:00
    -4 Crackers met Kipfliet
    -225 gram Casel noten (Meestal de hele bak)
    -1 Banaan

    18:00
    Avond eten wat de pot schaft;
    - Nu gehad Sla gebakken aardappelen en 2 stukken kip.

    22:30
    - 450Gram Magere kwark met sham.
    - 225 Gram Casel noten
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2012
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.846
    Als jullie het over rijst met kip hebben, wat voor kip eet je dan? Stukjes kipfilet die je tussen je rijst doet of serieus een kippenbout ofzo?
     
  20. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zelf stukjes Kipfilet tussen de rijst.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina