De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Chris heeft wel een berenconditie.

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Lol en jullie weten welke opdrachten hij meekrijgt van Frank, Dennis en Hennie? 8) :lol:

Wat een voorbarige conclusies weer allemaal, zou net zo goed kunnen omdat hij 2 wedstrijden als valse spits heeft gespeeld.....

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Maar Messi dan? :+
    Die speelt elke wedstrijd als valse spits.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, je doet niet aan het tournooi mee om zelf te bepalen wat je gaat doen. Wat dat betreft ben ik wel voor een nieuwe regelgeving voor de EL. Teams intresseert het geen fuck en komen telkens totaal ongemotiveerd het veld op. Zo zijn die wedstrijden niks meer aan, terwijl internationaal voetbal juist zo leuk is omdat het zoveel verschilt van de standaard competitie.
    (Dit is overigens niet per se in de richting van PSV, maar meer over de huidige instelling van clubs die meedoen aan de EL)

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben normaal tegen het 'vergooien' van EL-wedstrijden voor de competitie, maar PSV heeft de EL toch al verpest. Ze spelen nergens meer voor. Ik zie het probleem echt niet. Als ze nu bijv. al door waren, dus ook nergens meer voor speelden en besloten een B-team op te stellen, had niemand geklaagd.

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ik doelde ook op een Twente, Napoli enzovoorts die met een uitgekleed elftal aan de start verschijnen. Doek die hele teringbende dan maar op imo, in plaats van dat je als voetballiefhebber of supporter naar draken van wedstrijden moet gaan zitten kijken. Heeft ook niks met sportiviteit te maken. Je bent sporter om alles te winnen wat er te winnen valt. Kijk hoe graag een Utrecht, NEC etc Europees voetbal willen spelen... Toch schandalig dat je er dan als professionele club er met de pet naar gooit :emo:

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Het feit dat de EL financieel totaal niet aantrekkelijk is voor clubs, maakt het toernooi niet interessant genoeg om ver te komen. Wat doen clubs: met halve krachten, b-elftallen en lage motivatie, toch proberen zo ver mogelijk te komen. De EL is pas leuk als je in de finale staat en daadwerkelijk kunt winnen.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    PSV heeft het al vergooid tegen Solna en Djnepr met het a-elftal. Napoli waren ze goed tegen en speelden ze ook weg.

Nu is de kans van doorgaan in de EL zó klein én gaan we 3 enorm moeilijke en belangrijke weken tegemoet.. niet gek dat spelers dan rust krijgen.

En mensen overdrijven wel hoor.. met ons 'B-team' wat we zouden opstellen.

Mertens - Matavz - Lens
    Wijnaldum
    Hutchinson - Engelaar
    Bouma - Derijck - Marcelo - Manolev
    Waterman

Wat een B-elftal zeg! :eek:

Hopen dat alle pijntjes weg zijn voor zondag :{.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Snap je wel wat B-elftal betekent?

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je zou wat eigen jeugd spelers verwachten. :+

11. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Manolev hoort eerder bij het C elftal. :+

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
  13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  14. Seh

Seh Guest

Ik zou dat elke dag doen met dat salaris. :+

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
  17. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dickie is blijkbaar niet echt blij dat hij naar ajax ging. Maar hij is zelf toch ook voor het geld naar Rusland gegaan vroeger.:confused:

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Inter stelt Sneijder voor keuze: 'Minder verdienen of vertrekken'
    Zaterdag, 24 november 2012 om 15:38

Wesley Sneijder moet volgens technisch directeur Marco Branca water bij de wijn doen als hij nog voor Internazionale uit wil komen. De Italiaanse topclub hikt tegen het enorme salaris van de spelmaker aan en heeft hem voor de keus gesteld: met minder genoegen nemen of in januari vertrekken. “Hij zal niet spelen totdat we de noodzakelijke aanpassingen in zijn contract hebben kunnen doen.”

De Utrechter kwam al twee maanden niet in actie voor i Nerazzurri. In eerste instantie omdat hij herstellende was van blessureleed, maar inmiddels is de 28-jarige middenvelder alweer enige tijd fit. Coach Andrea Stramaccioni heeft echter van bovenaf opgelegd gekregen om geen beroep meer te doen op de Oranje-international. “Hij maakt onderdeel uit van onze historie en wij geven veel om Wesley, maar we moeten wel iets aan zijn contract doen”, verduidelijkt Branca in gesprek met Sky Italia.

“We hebben hem en zijn zaakwaarnemer de tijd gegeven om ons nieuwe voorstel te bestuderen. Mocht hij niet in actie komen, dan is dat omdat er geen duidelijkheid is over de nieuwe werkvoorwaarden. Wij hebben met de coach afgesproken dat hij geen beroep zal doen op Sneijder, totdat er definitief duidelijkheid is.” Met zes miljoen euro netto per jaar geldt Sneijder als de grootverdiener binnen de selectie van Inter. Om dezelfde reden nam de club in de zomer al afscheid van Júlio César, Lucio en Maicon. Mocht Sneijder niet akkoord gaan, dan trekt ook hij waarschijnlijk op korte termijn de deur in Milaan achter zich dicht.

:D

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik vraag me af welke club in een top competitie Sneijder wilt hebben. Misschien toch maar naar Rusland gaan dan?

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hopelijk niet Rusland.. dan zie je hem nooit meer terug. In ieder naar een mooie competitie, niet dat lelijke Italië, en dan zeker niet bij die grafclub van een Inter :lol:.

Is inderdaad ook allang aangegeven dat hij bij Ajax het dubbele salaris zou verdienen. Ik zou het wel weten als ik opgeleid zou zijn door een club en ze daar in het eerste zulke zwakke verdedigers hebben, dat je makkelijk door kan breken. Maarja.

Deel Deze Pagina