Oke mijn idee, let op: Dit is puur op wat ik heb opgevangen en waar ik 11 kg mee ben afgevallen en wat dus ook de basis is van mijn schema straks. Wil onder de 100 kg komen (wat inhoud dat ik dan rond 12% zal zitten, voordat ik goed ga bulken om in 13 weken keihard te cutten.
Ik wil (momenteel) niet afvallen, ik wil aankomen. Tot het nieuwe jaar blijf ik nog bulken.
Bulk schema:
- Again, loose the milk. Is lactose, heb je niet nodig.
Gast... 150ml of 275ml per dag. Niet zo janken. Daarnaast: Stroop? Niet nodig.
Boeie. Wel lekker. Ik ben aan het bulken. Houdt de havermout aan, knal die 2 eieren in je mik en doe er een shake bij.
Nee, dan moet je kotsen. Bovendien krijg ik al proteïne genoeg per dag binnen. De eieren zitten trouwens in een pannenkoek, ik hoop dat je kan lezen. Banaan is een goed idee, vind je lever namelijk altijd goed bij de overgang van katabool naar anabool.
Interadasting.
- Tussendoor: Laat het brood voor wat het is, is oestrogeen verhogend en zorgt er voor dat je vocht vast blijft houden. Leuk voor buffed looks, maar je hebt er niets aan.
Gast, niet zo moeilijk doen. Paar sneetjes brood per dag. Het moet wel leuk blijven.Hier: 200 gram groene groenten met 200 gram kip/vis
- Lunch: Rijst, prima…Ketjap…liever niet. Zitten veel E nummers in en best veel zout. Kip mag best omhoog, de groenten ook.
Wederom. Fuck dat. Ik bulk. E nummers? Fuck dat. Hippie motherfuckers.
- Middag tussendoor: Loos het brood en de kaas. 75~100 gram noten met een eiwitshake.
Eet 's avonds al noten. En loos jij de shake maar.
- Avond: Let op met wat je opschept. Geen jus, geen ketjap en houdt de aantallen in de gaten. 100 gram rijst, 200 gram kip en 200 gram groenten will do the trick.
Gaaaaast. Het is niet je leven. Het is een hobby. Ik let gewoon ongeveer op wat ik doe bij het avondeten.
- Creatine: Moet je zelf weten, ik vind het niet nodig
Creatine is ongeveer het enige supplement waarvan bewezen is dat het echt goed werkt en hier ga je op haten?
- Tijdens de training: Pak ipv dextrose: WMS van Bodyenfitshop, is sneller, drinkt makkelijker weg en uiteindelijk net zo duur denk ik.
Ik geloof niet in magische middeltjes. Als ik een magisch middeltje wil pak ik wel AAS.
- Slapen: Kwark, prima, maar knal die siroop er uit. Zelfde voor de noten. Liever de noten voor je training dan voor je overgang van anabool naar katabool.
Gast, doe eens niet zo moeilijk. Wederom. Ik bulk. Ik geef er geen fuck om dat die paar gram koolhydraten niet complex zijn. En die noten shizzle, what's up with that? Klinkt als strong bro science.
Cut schema:
- Absoluut geen melk, maar je kent mijn standpunt
Bij een cut schema kan ik hier inderdaad inkomen, maar het gaat nog altijd om totale macro's. En het past hier gewoon in.
- Caseine met opstaan? Liever whey.
Ja dat weet ik. Maar om een of andere reden zat ik toch te twijfelen. Weet niet waarom eigenlijk.
- Havermout kan, doe dan bijvoorbeeld 50 gram op niet trainingsdagen en 75 op trainingsdagen. Water ipv melk
Gast, dat klinkt echt als iets waarvan je moet kotsen. Ik ga het wel een keer uitproberen, maar ik vind je fobie voor melk echt achterlijk.
- Tussendoor geen boterhammen. 200 gram groenten, 150 gram kip/vis.
Zoals ik al zei, ik loos de koolhydraten als het nodig is. Matt Ogus eet in z'n cut nog steeds 300g koolhydraten en die is meer shredded dan wij allemaal.
- Lunch: 50/75 gram rijst (niet training/trainings dag) kip en groenten prima. Al zou je best wat meer groenten kunnen gebruiken
Ik heb geen zin in 400 gram groenten per dag.
- Tussendoor: 50 gram noten en whey
Ik ga echt kapot als ik zo weinig eet op dat tijdstip
- Avond: Prima
- Tijdens training wat carbs, houdt je glucose op peil en houdt de verbranding op gang. Anders gaat je zweet naar ammonia ruiken. (Been there, done that. Is niet fijn
- Avond: Caseine ipv kwark. Geen carbs voor slapen gaan.
Ja fuck dat. Ik ga sowieso geen 2 verschillende potten proteïne kopen.
Oh en 1 ding: Trainen als een idioot
Dat sowieso en na de training 30 min. cardio.
Nergens voor nodig. De meest shredded gasten van Simply Shredded doen geen cardio. Maar meestal als ik cut fiets ik naar en van de sportschool. Dan zijn 350 - 400 kcal volgens runkeeper (11km). Daarnaast, en dat word je troef, cardio voor het ontbijt.
Ja gast, fuck dat. Ik ga echt niet om 6 uur opstaan om nog lekker ff buiten te gaan hardlopen voordat ik naar kantoor ga.
Ik rende 5 km voor mijn ontbijt, elke dag, voor 2 weken. Pakte ik 6 kg mee en baal er van dat dit nu niet kan door een ontstoken hiel (hielspoor).
6kg in 2 weken? Sowieso dat jij spiermassa bent kwijt geraakt. Geduld, padawan. Ik ga voor 0,5kg per week vetverlies.
Just my 2 cents.
Klik om te vergroten...