[Formule 1] Seizoen 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 8 jan 2012.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Maar wie gaat het presenteren? Jake zei vanochtend op Twitter dat het aan het eind van de aflevering bekend zou zijn. Of zou hij het Forum bedoelen, wat alleen via de Red Button of online wordt uitgezonden. Morgen maar even downloaden, zoals altijd. :)

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind het geweldig hoe Massa is terug gekomen aan het einde van het seizoen. Als Massa deze vorm doortrekt naar volgend seizoen, dan ben ik benieuwd! Erg mooi voor hem dit.

Heel erg jammer dat Alonso de titel niet heeft gepakt, baal ik echt van! Maar hij heeft het maximale gedaan vandaag en kan met trots terug kijken.

Erg jammer dat Hamilton's laatste race bij McLaren zo afloopt zeg! Button erg strak gereden en verdient gewonnen. Hij is altijd sterk in dit soort omstandigheden.

Kan niets anders zeggen dat Vettel er echt voor heeft gereden vandaag. Is wel echt een unieke prestatie, congrats!

Heb zin in volgend jaar! Als Ferrari vanaf dag 1 een goede auto kan neerzetten en Alonso en Massa de vorm doortrekken, dan ben ik benieuwd! Daarnaast ben ik heel erg benieuwd naar hoe Perez het gaat doen bij McLaren. Perez heeft als een vaatdoek gereden sinds de McLaren deal, dus word heel interessant om te zien hoe hij het bij McLaren gaat doen. En dan natuurlijk Lewis naar Mercedes. Heel erg benieuwd hoe het daar gaat! Hoop dat hij daar z'n plaats gaat vinden en het team om hem heen kan krijgen. Weg bij het klinische McLaren kan hem heel erg goed doen.

En dan Kimi nog! Super comeback en over het seizoen gewoon best of the rest! Hoop dat Kimi volgend jaar mee kan doen met de titelstrijd, altijd tof om Kimi te zien rijden.

En nu dan toch echt het einde van Schumacher!! Is het einde van een tijdperk, een legende is het. Jammer dat z'n Mercedes jaren niet het succes hebben gebracht dat hij verdiende. Zal hem toch echt gaan missen op de baan!

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat bedoelde die niet zo volgens mij. Want BBC is "Live" bij iedere race. Radio/of TV. :)
    Ze zeggen altijd dat ze Live zijn. En als ze alle races weer gaan uitzenden is er ook geen nut voor Sky. Zelfde idee is als Sport 1 nu alles gaat uitzenden maar RTL 7 het ook blijft doen. 3 maal raden waar mensen gaan kijken.

Ze lieten iemand zien maar dat was een grapje volgens mij. Zag het ook niet goed. Was aan het eten.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol. Weer een hetze online. Mensen zeggen dat Vettel onder geel inhaalde. Maar het was duidelijk geel met rood. Die waarschuwt voor gladde baan. FIA zegt dat ook en dan gelijk weer dat Red Bull FIA heeft omgekocht. Altijd lachen zulke mensen.

5. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Denk je dat je in Abu Dahbi de mooiste race van het jaar gehad hebt en dan krijg je vandaag nog even deze_O_

6. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Het stond er wel.. "The whole season live on BBC". Ben benieuwd! Vandaag in de reclame naar BBC gezapt en daar blijven hangen.. Beviel me wel!

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zeiden ze dit jaar ook. Omdat de races die niet op TV komen live op de BBC radio zijn. :)

8. Remco

Remco Guest

Als Massa dit doorzet, kan Alonso volgend jaar z'n koffers pakken. Go Massa \o/.

9. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Massa begint steeds meer de oude te worden ja! Mooi om te zien:thumbs:

10. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Prachtige race inderdaad. En blij dat we volgend seizoen weer BBC kunnen kijken RTL7 is er echt niks bij. De Britse zender liet vandaag weer een paar prachtige montages zien. Zou die nog wel eens willen zien die vlak voor de race werd uitgezonden. Een soort jaaroverzicht met muziek van M83 en een Eddy Jordan als voice over. Kan 'm op youtube niet vinden. Iemand wel?

11. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Minder races op BBC en niks meer op RTL7 volgend jaar. Dat wordt een sport1 abbo of streams kijken. :p

Tering heerlijke race lekker spannend :D

Vet..Vet Vettel ! _O_

12. JeePee

JeePee Guest

Prachtig ja! 2de plek weg gegeven en het hele seizoen in dienst van die tapas vreter gereden die het uiteindelijk nog niet klaarspeelt.

Wat een race hé. Zo kun je een script nog niet schrijven. Heel vet.

Kimi heeft al kerstinkopen gedaan in Sao Paulo trouwens. Jenny ook weer blij.

Hulkenberg man van de race. Kutstraf.

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Was een vette race, zowat tot op het einde op het puntje van m'n stoel gezeten. Wel jammer voor Hamilton dat hij weeral door pech (hij heeft het ongeluk niet veroorzaakt en zat vast) er uit ligt terwijl hij op kop stond. Ook netjes gereden van Massa en toch ook van Vettel die het hoofd koel hield terwijl hij in de tweede bocht al schade opliep.

Leukste moment vond ik echter Kimi die even de toerist ging spelen _O_.

14. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    achja, ik kijk nog liever naar de highlights op de BBC dan naar een live verslag van RTL7. Ongeïnspireerde meuk in de voorbeschouwing en de race onderbreken voor reclames.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

"Raikkonen says he knew where he was going, but they had closed the gate he had used in 2001. "Next year I'll make sure it's open."

16. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Liever naar de highlights kijken dan naar ene live verslag_0/

17. JeePee

JeePee Guest

Duren de highlights van van deze race niet net zo lang als de race zelf?

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    RTL 7 geen Live Podium en slechte fouten van Mol weer. Het viel me vandaag overduidelijk op. DRS bij startfinish. :emo:
    Ik weet dat die veel schermen in de gaten moet houden, maar dat moet de BBC ook.

19. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Wat een geweldige vent is het ook. Dat Jake hem die bbc award gaf was ie ook weer zo lekker droog.

20. JeePee

JeePee Guest

Deel Deze Pagina