[Formule 1] Seizoen 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 8 jan 2012.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb een geweldige race gezien :)

2. JeePee

JeePee Guest

Ik heb een geweldig seizoen gezien. Beste die ik ooit gezien heb denk ik.

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Vreselijk die winter nu...

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd ik ook. Enige "nadeel" vind ik dat er maar 2 titelkandidaten over waren op het einde met toch een redelijk gat tussen die twee. Dit seizoen had ook makkelijk 4 kunnen hebben tot aan Interlagos.

5. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Ja, die bagger die RTL7 voorschotelt is niet om aan te zien. Mol zit er, zoals al gezegd, steeds vaker naast lijkt het. Misschien niet helemaal zijn schuld, maar jammer is het wel. En dan die 'voorbeschouwing'; jonge jonge, ik snap dat het budget niet meer is wat het was maar met wat creativiteit hoeft dat er niet zo af te spatten. Alsof de F1 een lastig kind is dat ze liever kwijt dan rijk zijn maar onder het mom 'omdat het moet' toch maar wat tijd aan besteden. Ik heb echt te doen met de F1 fans die de Engelse taal niet voldoende beheersen om de BBC te volgen. Hoewel, de Duitse RTL is misschien ook een alternatief...

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, het was echt beschamend. Vind het niet erg dat het daar weggaat.

7. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Vettel: "Ayrton Senna's graf is hier in Sao Paulo. Misschien moet ik er maar eens heen gaan om hem te vertellen wat zijn neefje gedaan heeft."

Hmm. Zal best grappig bedoeld zijn, maar een beetje wrange opmerking.

[yt]GAezVM-zzdQ[/yt]

Ook lekker om alle discussies op het internet te lezen.. Vettel zou Kobayashi onder geel hebben ingehaald, en men vindt het vreemd dat de touché tussen Vettel en Senna nooit onderzocht is terwijl de rest van het seizoen voor elke iets te hard ruikende scheet een penalty werd uitgedeeld...

Mjah, uit de beelden van Sky Sports blijkt toch wel dat dat van dat geel waar lijkt te zijn (Zie hier), en dat die startcrash niet eens is onderzocht is inderdaad vreemd, (penalty of geen penalty voor wie dan ook maakt niet uit, maar dat er niet eens naar gekeken is is toch wel raar) maar pff. Ik ben groot Alonso-fan, maar als het kampioenschap op zo'n manier nog een wending moet krijgen dan hoeft dat voor mij niet. Vettel is kampioen dit jaar, volgend jaar zien we wel verder.. Al vind ik het wel leuk om allemaal te lezen :)

8. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Het is jammer voor de mensen die geen Sport1 hebben, maar ik zal het zeker niet missen op RTL7.

De laatste paar jaar is de kwaliteit behoorlijk achteruit gegaan daar. En natuurlijk hebben ze niet het budget van de BBC, maar het werd behoorlijk beschamend hoe het verslag was voor de koningsklasse van de autosport.

Misschien moeten ze de volgende keer iets meer geld daarvoor uittrekken en wat minder voor het Darten.

Gelukkig ook geen zeer slecht getimede reclame blokken meer. Elke live race die de BBC uitzond heb ik daar gekeken, daartussen dan RTL 7 gekeken en ik ben de tel na de 2e keer RTL7 kijken al kwijt geraakt hoe vaak ik wel niet hoorde 'voordat de actie in de pitstraat begint gaan we nog even snel een reclame in'. Om vervolgens dus het gros van de pitsstoppen daardoor te missen. Prutsers...

9. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ach jullie weten niet dat ze daar met een team van 6 mensen een voorbeschouwing van een uur moeten maken. Ik vond het nog wel meevallen hoe slecht het was. Al moet ik wel zeggen dat ik vandaag bij de BBCheb gekeken.

10. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Eens!

En eens!

Massa was gisteren weergaloos. Hoe hij reed, in dienst van Alonso, was echt geweldig. Daar kan/kon Webber nog een puntje aan zuigen. Vettel moest het helemaal alleen doen. Terechte kampioen, zeker na zo een comeback, in de laatste race, vanaf ronde 1, met een auto die half kaduuk was.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze kijken altijd minder in de eerste ronde en als het Vettel zijn schuld was. Wat het imo zeker niet was. Heeft die al een penalty gehad omdat die zelf ook achterstevoren stond en laatste was. Kijk bij Hulkenberg was het meer een domme actie laat in de race en hij verloor niet zo heel veel plaatsen en Hamilton lag door hem eruit. Dan is een penalty wel logisch. :)

12. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Voor 6 mensen is het veel werk en in dat opzicht leveren ze dan niet eens heel beroerd werk af. Echter neemt dat nog steeds niet weg dat RTL7 het gewoon niet goed heeft aangepakt. Een koningsklasse als dit verdiend meer dan maar 6 man. Als RTL7 dan zo graag de grote jongen wil spelen dan moeten ze het ook goed doen. Nu probeerde ze voor mijn gevoel voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten.
    Laat Sport1 het dan nu maar proberen. Of ze het beter gaan doen is nog afwachten maar in ieder geval zijn die prutreclames nu weg.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als het echt moet dan gewoon Duitse RTL met BBC radio commentaar. :p

14. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Heb met veel plezier de races die op die BCC te zien waren gekeken. RTL7 is bloedirritant, al is het maar door die reclames om de 10 minuten.

Ik ben best bereid een abo op Sport1 te nemen voor de F1.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hun jaarclips blijven wel goed. :)

16. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ik vond het de beste jaarclip ja.

En idd Formule 1 verdient meer mensen. Ze geven daar liever geld uit aan allerlei bullshit programma's zoals Oh Oh Europa en dergelijke.

Maar voor de middelen die ze hebben doen ze het echt heel goed hoor. Olav is minder scherp dan vroeger ja maar ik blijf erbij dat hij een fijne stem heeft en een leuke commentator is.

Als je verstand van tv hebt weet je dat zes man voor dit programma bizar weinig is. Maarja RTL vond andere dingen belangrijker jammer genoeg.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijft wel raar want ze roepen wel steeds. RTL 7 meer voor mannen. Ja geef er dan ook wat geld aan uit.

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik vind het ook een rare manier van prioriteiten stellen. Waar stopt RTL7 dan geld in? Veel andere live sporten hebben ze niet, die paar Europa League wedstrijden. Of RTL vindt RTL7 gewoon niet belangrijk genoeg en krijgen ze een heel laag budget.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  20. JeePee

JeePee Guest

Dat dit heel bleef :eek:

Deel Deze Pagina