De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Mwah, als Fisher en Boerrigter niet de hele tijd naar binnen trokken en daardoor het centrum met Siem/Hoesen/Eriksen nog drukker maakten dan het al was, had hij zeker 2x een 1op1 gehad.

Ik vond het overigens een belabberde wedstrijd van Ajax-zijde. Heel slap. Leuk dat balbezit percentage, maar ze deden er niets mee. Hadden ze vorig jaar trouwens ook last van, scherp beginnen en de kans krijgen om gelijk 1 of 2-0 te maken en het dan nalaten.
    Poulsen was echt dramatisch. Die gozer weet gewoon niet wat vooruit spelen is. Hopelijk staat Serrero daar na de winterstop weer.

Gelukkig wel gewonnen, wat uiteindelijk ook terecht was. Maar wel mede mogelijk gemaakt door Ruud Brood, die Malki eruit haalde voor Wielaert. Dodelijke wissel.

Laatst bewerkt: 26 nov 2012
  2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Iniesta was gisteravond trouwens weer echt een beest. Eigenlijk zou hij gewoon de gouden bal moeten winnen i.p.v. Messi (of C. Ronaldo, maar die zie ik hem sowieso niet winnen). _O_

3. Seh

Seh Guest

Ik snap niet waarom Hoesen zo op wordt gehemeld na deze wedstrijd? Vond hem niet zo goed spelen eigenlijk, zou de cijfers moeten zien maar het leek alsof hij heel veel balverlies leed (zeker de eerste helft waarin hij een paar keer gelijk doordraaide ipv juist de bal vast houden) en ook die ene kans in de tweede helft was eigenlijk gewoon wild en slecht ingeschoten. Dat deed Eriksen een stuk beter bij zijn goal, over de grond in het zijnetje. Onhoudbaar voor de keeper was die. Was trouwens wel een wereldbal van die Fischer voor de goal van Eriksen.

Bij Feyenoord heb ik weer genoten van Pelle, De Vrij, Clasie en Indi. Van Gaal zat op de tribune, dus dat kwam goed uit voor de Feyenoord Oranje klanten. De basis verdediging zat allemaal bij de laatste Oranje selectie. _O_ Waarvan alleen mathijsen onterecht is imo.

En Vilhena.

Koert: "Tonny, je bent MOTM. Vind je dat terecht?"
    Vilhena: "Ja, ik heb het wel verdiend"
    :D _O_

Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2012
  4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Die bal van Hoesen was helemaal niet slecht ingeschoten, alleen die keeper van Roda entered Casillas mode leek het wel. Wat stond die te keepen zeg.

Hoesen zie ik er wel komen, lekker aanspeelpunt.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Overdrijven is ook een vak. Die man stond leuk te keepen, maar echt hele moeilijke ballen kreeg hij niet.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij zat Hoesen er op dat moment al flink doorheen. Dat schot was ook de reden dat hij gewisseld werd, je zag dat hij kramp kreeg op dat moment.

7. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Hoesen heeft wat weg van Babel (qua houding, postuur, manier van lopen), misschien minder snel, maar wel beter in de kleine ruimte.

Wat mij betreft speelt hij ook weer tegen PSV, maar verwacht dat Eriksen of Siem dan weer in de spits staat.

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Eendagsvlieg /next

Oke tot over 2~3 jaar wanneer we écht meespelen om het kampioenschap en champions league gaan spelen. Kan niet wachten :D Net zoals de rest van de praatjesmakers hier. Je zou voor de gein eens terug moeten lezen hoe lachwekkend hier wel niet over Vitesse gedaan werd en nu begint iedereen z'n woorden toch terug te nemen. :)

Enne die dikke pad van een Jordania? Stumper. Hoor het al de frustratie zit weer diep over het feit dat je clubje gaat meespelen.... om degradatie! Ach zo spelen we allemaal wel ergens voor he :D Respect voor onze profeet Merab!!

Trouwens wie de fuck is hoesen, hoesen dit hoesen dat, die mag nog niet eens de veters strikken van Wilfried Bony!! Dus als jullie hier willen praten over een spits praat over Bony en over niemand anders!

9. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Ja een dubbel, maar dit is eigen post gewoon waard:

_O_

10. Seh

Seh Guest

meestal negeer ik je posts en lees ik ze niet eens, nu weet ik weer waarom. :emo:

11. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Ah kijk, weer eentje die pijn heeft. Bony hakje achter stambeen in de 90' minuut... ik snap dat het pijnlijk is maar get over it! Vitesse > feyenoord. :)

12. Seh

Seh Guest

Ik ben daar al over heen hoor, ben wel wat gewend als Feyenoorder. Verder doet Vitesse het nu goed en is het afwachten of ze het volhouden.

Leuk dat je clubje het goed doet, maar krijg je in het echt zo weinig aandacht dat je het hier komt halen of wat is precies je doel?

13. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39

_0/

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Oja Vitesse, dit dat.

Ben blij met de wedstrijd gisteren van Feyenoord. Gewoon alles onder controle, zeker de tweede helft. Niets doorlaten. Bruno weer baas. Verdediging stond echt als een huis. Alleen Mathijssen blijft oud en traag.

Boëtius is ook een stuk beter dan Verhoek.

15. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    :)

16. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Vitesse is gewoon een kut club :) geen uitstraling niks!
    Hoop echt dat Jordania straks zijn handjes van de club af haalt!

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Hij bouwt een volledig traingingscomplex daar, denk het niet.

Des te knapper dat 'ie hem nog zo op doel kreeg.

18. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Kijk, Hiddink bouwt ten minste nog scholen en ziekenhuis, daar in Anzji. :cool:

19. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    guusje doet het niet voor het geld hij is daar puur om te infrastructuur te verbeteren etc.....

20. Seh

Seh Guest

Nee hoor en Feyenoord doet het ook goed.

Deel Deze Pagina