De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25

Laatst bewerkt: 26 nov 2012
  2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hij had wel mogen scoren hoor. Was echt een enorme kans. Was idd knap ingeschoten, maar niet de meest handige manier.

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Wel mooi dat ze gisteren tijdens die wedstrijd lieten zien dat Ajax uit elke 5,7 doelpogingen scoort en daarmee samen met PSV tot de efficientste ploegen uit de competitie behoort. Na die 20 doelpogingen van gisteren is die statistiek wel verslechterd. :+

4. Seh

Seh Guest

:emo: Als Immers of Wijnaldum deze bal had geschoten had hij erin gemoeten.

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik denk niet dat Dakar het zo bedoelt. Gewoon meer uit het oogpunt dat Hoesen op dat moment kramp kreeg en de bal toch nog tussen de palen schoot.

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, dat is optisch bedrog. Niemand vind het leuk voor Vitesse, maar Aernhem spamt het hele topic vol, het lijkt net alsof alleen hij hier is.

7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Wat zijn we weer snel geïrriteerd.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat zei je?

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

10. Seh

Seh Guest

Integendeel, ik vind het juist grappig hoe alles wat een Ajax shirtje aan de hemel in wordt geprezen (als je wint). En als je aan het verliezen bent, zoals te zien in die post van Siemenn boven mij deugt er niks. Daar kan ik eigenlijk alleen maar om lachen.

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ze speelde ook niet goed, maar ik vond Hoesen een positieve uitzondering (dat zei ik toen ook voor dat Ajax scoorde), droeftoeters.

12. Seh

Seh Guest

Oh, you got me.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Maak daar droeftoeter van aub, want ik had niets met de discussie te maken. Alleen op het moment dat je over iemand anders ging zeggen dat hij snel geïrriteerd was, moest ik even reageren.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Is 't ook niet zo dat meningen van Ajacieden vaak overdreven worden geïnterpreteerd? Ik heb vooral gelezen dat Hoesen een goede indruk maakt, maar dat er nog voldoende aan te schaven is. Lijkt me vrij realistisch.

Mensen die bevooroordeeld zijn over Ajaxsupporters blèren dan al gauw dat men Hoesen de hemel in prijst, om ook weer vooraan te staan als hij tegen blijkt te vallen en dát wordt gezegd. Uiteraard dan in omgekeerde vorm.

15. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    U mad? :D

16. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren naar het AFAS Klapvee Stadion geweest, een degelijk Feyenoord gezien en een zeer zwak AZ. Vilhena was erg goed, Schaken (en wederom Immers), ondermaats. Schaken verbloemde dat gelukkig enigszins door nog te scoren.

Foto'tje vanuit het uitvak:

17. Seh

Seh Guest

Bedoel je mij daar mee? Want dan zit je verkeerd. Als iets goed is in mijn opinie dan zeg ik dat ook gewoon, alleen vond ik Hoesen gewoon echt niet bijzonder spelen.
    http://eredivisielive.nl/sidekick/speler/1697253/743251
    Hier zie je bijvoorbeeld ook dat hij van de 29 passes er 12 verpest heeft en 17 goed. En dan zitten daar dus nog de keren dat hij verkeerd weg draaide nog niet bij. Vind ik geen goede indruk.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat meer mensen kijken naar de toekomst en goede indruk achter laten. :)
    Hij speelde wel oke maar maakte ook wel fouten. Maar wat die goed deed en wat voor type speler het is, is positief. Dus maakte die op mij ook een goede indruk.

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is geloof ik niet van gisteren :confused: aangezien er staat dat hij 1 keer gescoord heeft.

20. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niets aan toe te voegen!

Deel Deze Pagina