[XOne] Assassin's Creed III [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 nov 2012.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Sweet! Als die nu big huge anti bug patch er is, en werkt, dan is dit volgens mij mel een dikke topper om aan te schaffen.

    Einde Revelations imo het vetste einde tot nu toe, bij verre, omdat je eindelijk eens wat meer duidelijkheid krijgt. _O_
     
  2. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Een dikke topper? Heb je de vele negatieve reacties wel gelezen?
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Valt nog wel mee. Guards zijn misschien te alert, maar dat vond ik ze in Revelations ook al en als er dan nog een paar van dit soort dingen inzitten stoor ik me er nog niet zo aan.

    Wat zijn jouw kritieken dan? :confused:
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    -Alle knoppen zijn om onduidelijke redenen veranderd
    -De graphics zijn minder dan deel 1!
    -De hele stad is saai wat gebouwen betreft
    -Het duurt heel lang voordat je assassin bent. Je speelt eerst een verschrikkelijk irritante vent
    -de tegenstanders zijn nu gewoon ongelooflijk dom
    -bij afluister opdrachten zweven er lichtgevende lijnen om deze personen
    -geen muziek
    -ben zelf gestopt met dit deel, want na een paar uur heb ik nog geen assassin gedaan
    -de sfeer is totaal weg
    -ik ben niet zover gekomen, maar blijkbaar ben je na sequence 7 een keer assassin?
    -het klimmen gaat nu gewoon bijna vanzelf. Knopje indrukken en stick omhoog en hij rent omhoog

    Ikzelf ben geen enkele verbetering tegengekomen, alleen verslechteringen. Ik kan alleen voor het eerste gedeelte spreken (hoewel het allereerste begin heel veelbelovend begint, al had ik bij het leren klimmen al meteen mn bedenkingen. Er zijn mensen die het best goed vinden, maar er zijn heel veel mensen die de game niet uitspelen, zó zat zijn ze het.
    Ik heb t een paar keer geprobeerd, maar na een half uur doorworstelen vanwege irritaties ben ik steeds gestopt.

    En ik ben echt assassins fan. Ben nu Brotherhood aan het spelen, na het werk eet ik snel zodat ik daarna kan gamen. Om 0130 uur zit ik nog in mn werkkleding....zó'n gaaf spel.
    Fantastische graphics, prachtige omgeving, schitterende cutscenens, hele spannende missies, lekker afwisselend maar niet op een absurde manier.

    Assassin 3 is de teleurstelling van het jaar voor mij.
    lees deel 1 van dit topic ook maar ff.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2012
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol minder dan deel 1. Ziet er echt een stuk beter uit en aan gebouwen in de stad kan je niks doen als het zo eruit zag vroeger. ;)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik ben ook een echte AC fan Ferry34, maar ik ga mij hier echt niet zo snel aan storen. Ik geef je voor 50% gelijk, de andere 50% had jij denk ik te hoger verwachtingen. Dat is jouw schuld, want Ubisoft doet alleen wat een bedrijf hoort te doen en dat is promoten. Als je dan in de hype meegaat en het valt tegen, dan is die 2e 50% echt je eigen fout. ;) De overige 50% zullen daadwerkelijke irritaties, fouten zijn, waar die 2e 50% invloed op heeft. Ik geef je het voordeel van de twijfel. Je bent door naar volgende AC ronde. :+
     
  7. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had 0,0 verwachtingen, ik zag dat hij uit was en ik kocht hem. En ik ben niet voorbij seq 6 gekomen, zo waardeloos vind ik het. Ben blij dat die multiplayer me nog voor een aantal uur vermaakt heeft anders was het wel erg zonde van die tientjes.

    Voordat je eindelijk eens als een assassins speelt ben je al op de helft van het spel :emo:
     
  8. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je als 'echte assassin's creed fan' Brotherhood en Revelations skippen en direct deel 3 spelen? Niet een aanval, maar een serieuze vraag want dit begrijp ik dus echt niet.

    Pas vanaf sequentie 6 ben je misschien de volgroeide Connor en hoewel dit de helft van het aantal sequenties is, is dit bij lange na niet de helft van de game. Tenzij je echt gigantisch er doorheen rushed, maar dan openen ook alle gebieden en zij-missies etc. en volgens mij zijn de verhaalmissies ook langer.

    Tot slot:
    - Niet 'alle' knoppen zijn veranderd, alleen counteren is van (RT) + (X) naar (B) + (X) gegaan. That's it...
    - Grafisch is het gewoon beter dan alle voorgaande delen, ja misschien hadden voorgaande delen mooiere omgevingen maar grafisch gezien is ACIII superieur.
    - Tegenstanders waren nooit bijzonder slim.
    - Muziek is wel degelijk aanwezig, als je het geen mooie muziek vindt is dat wat anders dan 'geen muziek'
    - Tsja, als je nog niet als de echte hoofdpersoon Connor gespeeld hebt, is het misschien niet helemaal eerlijk om meteen al de hele game de grond in te trappen?
    - Zoals eerder gezegd is het simpelweg niet waar dat je slechts de halve game als Connor speelt (misschien tenzij je ongelooflijk rushed)
    - Klimmen gaat nu soepeler, misschien dat je dat bedoelt want 'knopje indrukken ((RT)) en stick omhoog' is precies hoe je klom in voorgaande delen?!

    Verbeteringen zijn er genoeg, echt stealth dit keer (vanuit struiken en hoekjes), ook al werkt dit nog niet 100% toppie, is dit nog altijd vele mijlen beter dan deze mogelijkheid niet te hebben in een game die wel aan je vraagt om stealthy te zijn voor de full synch.
    Verder zijn er nog veel meer verbeteringen maar die heb ik al meerdere malen genoemd in eerdere posts en wil mijzelf niet de hele tijd blijven herhalen.

    Sfeer en die andere punten is puur subjectief, ikzelf vond het wel wat hebben om als Connor soepel door de bomen te free-runnen in de frontier, met herten en andere dieren die daar ook grazen en eventueel met een mooie laag sneeuw omdat het winter is. Maar goed, daarvoor moet je wel verder spelen dan de eerste paar sequenties.

    P.S. Opnieuw niets is aanvallend bedoelt, dit is gewoon puur mijn kijk op dit alles.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2012
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja nu weten we dat wel. 8)
     
  10. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben geen 'echte assassins creed fan'. Ik kocht het omdat ik Fifa 13 even zat was. Ik vond Deel 1/2/brotherhood leuk, Revelations had ik nooit de behoefte gehad om die te kopen. Nu zag ik een nieuw deeltje liggen en ik was wel weer in de mood om dat te spelen, maar als ik de 'ervaring' naast die van de vorige neerleg dan kan ik niet anders concluderen dan dat het een miskoop was.

    Het is inderdaad subjectief, dat is wel vaker met meningen over een spel. Er zijn mensen die het helemaal leuk vinden, maar zoals je kan zien ook genoeg mensen die het 3x niks vinden. Ik vind het dan ietswat suf gezegd om te zeggen dat ik me 'heb laten meevoeren door de hype'.

    Ik verwachtte gewoon iets zoals deel 2, maar dan met een ander verhaallijn en wat aanpassingen/toevoegingen, niet dit. En misschien is dat ook wel mijn fout, maar goed als je zo gaat beredeneren mag je nooit kritiek hebben op een spel.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Dan is dat inderdaad het slechtste aan het spel. Waarom gaat de game nou immers over? 8)

    Er zullen toch ook wel goede dingen zijn? Ik hoor wel lovende woorden over de economie in deze game. :confused:
     
  12. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn hele post was eigenlijk op Ferry34 gericht, behalve die 2e alinea over Connor vanaf sequentie 6. ;)

    Natuurlijk draait het uiteindelijk allemaal om de ervaring en die is vooral subjectief. Persoonlijk heb ik heel erg genoten van de game en vond ik het ontzettend leuk om als Connor te spelen, maar het is duidelijk dat niet voor iedereen hetzelfde valt te zeggen. Mijn punt met voorgaande posts is vooral dat veel van de kritiek op ACIII die ik lees, vooral gericht is op punten die in voorgaande delen ook al zo of zelfs nog vele malen erger waren.

    Er zijn meer dan genoeg goede dingen in deze game, ontzettend veel verbeteringen, maar ook een paar dingen die ze anders hadden kunnen doen. Beste manier om hier achter te komen is door het zelf te spelen en je eigen mening te vormen.
     
  13. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Uitgespeeld.

    Dubbel gevoel.

    Verhaal is goed, mooi uitgewerkt alleen de game komt daardoor erg langzaam op gang en het einde vond ik erg saai. Geen knaleinde zoals bv bij Revalations.
    Connor is een goede character. Zeker omdat hij nader de game in een killer veranderd. De bootmissies zijn ook erg cool en zeker omdat ik dit nog nooit in een game heb gezien.

    Grafisch erg mooie game. De steden zijn alleen helaas niet zo epic als in de vorige delen. Hier heb je veel huizen en weinig hoge gebouwen. Dat is wel jammer. De bossen en het jagen maakt wel erg veel goed want dat is echt mooi! Het seizoen in de sneeuw in de game door is ook werkelijk prachtig.

    Toch heb ik een raar gevoel over de game. Hij staat zeker wel in de top 5 van beste games 2012. Maar zeker niet op nr 1 en 2. Hopelijk gaat Far Cry 3 nog iets leuks geven dit jaar!
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    De reden was dat ik tijd tekort had en ik nog spellen in de verpakking heb liggen. Dus ik had domweg tijd tekort om brotherhood en Revelations op tijd af te krijgen voordat deel 3 uit kwam ;)
    Was naast full time baan ook nog druk met Battlefield1943 want daarin ben ik achtste van de wereld :)

    Te hoge verwachtingen? Nee, gewoon op minimaal hetzelfde niveau als ac2, maar ik vind t stukken minder.
    Dat ik vroegtijdig ben gestopt zegt n hoop, aangezien ij op deel 1 & 2 alle achievements heb gehaald.
    Ik kan je vertellen dat alle vlaggen vinden in deel 1 een behoorlijke opgave was :)
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2012
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo, word ik weer eens flink genaaid door een glitch.
    De eerste hunters mission, beer gevonden, gevecht aangegaan, blijft dat beest in de muur vastzitten en valt vervolgens door de map heen en is dood.
    Gevolg: kan de missi niet meer voltooien...
     
  16. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    voor de mensen die em uitgespeeld hadden, hoeveel uur hebben jullie erover gedaan en hoeveel % hadden jullie completed??
     
  17. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    44%, 16 uur, ben nu overnieuw bezig, 26%, 13 uur.
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Moet zeggen dat er vanaf sequence 8 wel een paar irritante stukjes inzitten.

    Vind het wel lame dat Connor een onwijze haat heeft tegen z'n vader en opeens werken ze samen alsof alles koek en ei is. De main target van Conner is z'n vader. No way dat je daar dan op deze manier mee samenwerkt. Vind het niet kloppen van beide kanten. Misschien gebeurd er nog wat, want heb de hele sequence nog niet voltooid. Maar voelt gewoon lame op het moment
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    En na 3 keer proberen blijft die schijtbeer alsnog door de grond heen vallen... Laat dan maar lekker zitten!
    hoe dat afloopt is trouwens nog abrupt en absurder...
     
  20. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld, 97% synch: 36,5 uur
    Verder gegaan en 100% synch en alle achievements behaald: 45 uur

    Tijden aangegeven zijn de tijden die save file tegen mij zegt, als die pauze meetelt is het echte totaal minder, als die tijden niet meetelt als je checkpoint reload is het echte totaal een stuk meer.
     

Deel Deze Pagina