De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoor goede verhalen over hem. Kan wel eens einde Siggy betekenen.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Helenius en Hoessen als toekomstige spitsen zou best eens kunnen idd.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    En pleur Poulsen er dan maar uit. Blijft het aantal Denen iig gelijk.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Sigthorsson, Babel, Siem, Hoesen en dan deze kwibus. Wat moeten we er mee joh?

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Hee dat is toch die dude die ook bij Feyenoord in de interesse stond? Deze zomer nog.

Geloof dat we toen echter ene Immers hebben gehaald.

O wacht staat in de tekst :p.

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Einde Siggy, Babel zie ik ook niet lang blijven en Siem vertrekt misschien wel eens.

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Siem zal wel over een jaar of 2 naar Italië gaan, anders focussen op het middenveld zoals hij graag zelf ook wilt.
    Babel kan evt. als linksbuiten en zie ik er liever bij dan Hoesen of Siggy waarvan er dan één weg kan.

[yt]sVEKIvs7Pj4[/yt]

8. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ballen erin koppen als we met een normale rechts- en linksbuiten gaan spelen. :+ Siggy zal wel weg mogen. Die heeft in twee seizoenen misschien 8 wedstrijden meegedaan. Babel zie ik ook aan het einde van het seizoen wel weer vertrekken trouwens.

Het liefst zie ik Armenteros komen btw. Die zou echt baas zijn in de combinatie met Eriksen, Fischer, Serrero en Schone.

Dat zou mooi zijn!

Laatst bewerkt: 27 nov 2012
  9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Het gerucht gaat dat Heitinga in de winter terugkeert bij Ajax. De Everton fans willen hem zelf brengen.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zou ideaal zijn! Mathijssen bij Feyenoord en Heitinga bij Ajax centraal achterin. _O_

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, het is echt een aflopende zaak met hem.

12. Seh

Seh Guest

Stoeltje staat al klaar op de Coolsingel!

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Geruchten blijven maar komen over Man United en Strootman. Kan het wel begrijpen, maar hoop dat Strootman sowieso dit seizoen afmaakt, en eigenlijk ook nog wel een seizoen er achteraan plakt. :)

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    :+

Ik zie het alleen gebeuren als we wéér thuis winnen van ajax, psv, az en twente, net als vorig jaar.

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    knap :+ of bedoel je bij ipv van?

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dude, Guidetti :mad:.

17. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Feyenoord heeft al thuis gespeeld tegen Ajax. Ik neem aan dat Maddmonkey dat bedoeld. Maar Feyenoord krijgt behalve Ajax alle topploegen thuis. Niet dat dat veel zegt maar het is enigzins een voordeel. Laten we eerst komend weekend maar van RKC winnen. (wat overigens bonuspunten oplevert tov vorig jaar toen we in die wedstrijd gelijk speelde).

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Half december komt ADO ook naar de kuip. Denk dat we wel een puntje gaan sprokkelen.

19. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25

Het begint inmiddels duidelijk te worden waarom Tonny Vilhena nog geen nieuw contract met Feyenoord heeft ondertekend. Eén: Mino Raiola is zijn zaakwaarnemer. Twee: hij is door de Nederlandse Italiaan bij AC Milan aangeboden. Drie: Vilhena blijkt degene te zijn wiens naam door Marco van Basten in het oor van Silvio Berlusconi is gefluisterd. Dat geldt overigens ook voor Filip Djuricic van sc Heerenveen.

Mino Raiola is echt een topper....
    Als het echt zo zou zijn... waarom zijn hand dan zo blij en trots op het Feyenoord logo...
    Hoop echt dat hij bij gaat tekenen, deze jongen gaat echt een grote worden!

Laatst bewerkt: 28 nov 2012
  20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zou zonde zijn. Djuricic is niet te houden voor Heerenveen, die is toe aan wat anders (niet dat hij nou zo geweldig is op dit moment maar hij loopt er nu eenmaal al wel een paar jaar rond en staat een beetje stil in zn ontwikkeling)

Maar die Vilhena komt net kijken. Zonde als die door meneer Raiola naar 1 of andere tribune in Italie word verscheeept

Deel Deze Pagina