[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    We weten het nu wel! Ga lekker de game gebruiken als onderzetter of weet ik wat.
     
  2. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wie heb ik een noob genoemd dan? Ik vind het niet kunnen dat je zomaar zoiets beweerd. Het is gewoon onfatsoenlijk, helemaal als het niet waar is.
     
  3. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Misschien niet direct maar je geeft wel aan de dat de game noob friendly is omdat de campers aanwezig zijn in de game?

    Of dat sommige niet spelen volgens jou manier van spelen? Hoeft dat toch niet gelijk een noob friendly game te zijn?
     
  4. JustBlaze

    JustBlaze Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    23
    Euh, je kan er net zoals bij halo 3 via die schuine zijkanten aan de voorkanten van de bases ook over. Of met een dubbele (crouch) jump of met een sprint+ dubbele jump.
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Die BR is echt goed heh!

    Maar je aimed wel apart. Beste is dat je ervoor zorgt dat je tegenstander in je shots loopt ipv dat je steeds je shots bijstuurt.

    En ja, die kerel had moeten droppen. Je had genoeg body shots en de melee was gewoon raak.

    Merk zelf ook de frustratie van kills die ik niet krijg maar naar een enemy gaan in regicide. Dan probeer ik een kill te jatten en 10 uit 10 keer gaan ze gewoon naar iemand anders. Keertje kan wel natuurlijk maar als ik iedere kill misloop dan klopt het gewoon niet.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2012
  6. Yanink

    Yanink Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt een off-day vandaag, ga echt niet lekker.
    Lijkt wel alsof de enemy mij elke keer heel makkelijk neer knalt, echt met 4 of 5 schoten en zelf lukt het me gewoon echt niet vandaag.

    Achja, blijf t maar proberen
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    En jij haalt hun niet neer met 5 shots?
     
  8. Yanink

    Yanink Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat is dus t punt, bij mij moet ik 7-8 keer schieten voor ze neer gaan
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  10. Yanink

    Yanink Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    I dunno :+ I blame it on the lag! \o/
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Onzin, gaat wel; met sprint loop je er gewoon tegenop.:)
     
  12. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Helemaal met je eens.
    Deze game is niks en wordt niks.
    Op xbw halo topics wordt kritIek niet gewaard dus dat kun je maar beter voor je houden.
    Nadat ik Reach onderbouwend heb afgekraakt kreeg ik meerdere malen de wind van voren.

    Dan weet je wel wat voor type Halo fans het spelen.
    Het boeit ze niet en t zal ze niks boeien als er maar zoveel mogelijk chaos op t scherm is.

    343 vindt het wel prima zo krijg ik het idee.
     
  13. MrLucros

    MrLucros Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk vooral dat het aan het type speler ligt. De een speelt graag "pro" en de ander wil gewoon plezier hebben en maakt zich niet druk over kills.

    De tijden van de "pro" games zijn over. Shooters met een stijle leer curve zijn niet meer zo populair (denk aan counter strike en quake). Dit is bij alle genres wel het geval denk ik. Ik zeg niet dat ze er niet meer zijn, maar ze worden minder gespeeld dan games met een lagere instapdrempel.

    Voor de "pro" speler kan ik me voorstellen dat Halo 4 erg frustrerend is omdat men vooral terugdenkt aan de dagen van Halo 2 en 3. Halo zal nooit meer zo simpel worden als het ooit was. Een spel als Halo 2 zal nooit genoeg geld binnenhalen in deze tijden. Pro's hebben de markt in de beginjaren van online shooters volledig in handen gehad. De casuals van nu speelden toen gewoon niet omdat computers erg duur waren en internet nog niet zo gewoon was als nu.

    Dit heeft als gevolg dat het aandeel "pro" spelers relatief gezien af aan het nemen is tegenover de casuals. Daarom geven uitgevers steeds minder om deze pro's omdat het aandeel van hun daalt.

    En dat is goed kut voor de pro's. Helaas gaat het hier toch naartoe in de toekomst. Spellen als Cod en BF zijn echt niet meer zo goed als ze in de begindagen waren (voor de pro's dan).

    Halo 4 is geen slechte game, het is gewoon niet wat Halo ooit was. Net zoals Cod niet meer is wat het was.

    Voor de casuals als ik is Halo 4 geweldig. In eerdere delen werdt ik genadeloos ingemaakt en was er voor mij de lol snel af. Nu heb ik soms hele lekkere potjes en soms zit het tegen. Gelukkig biedt Halo genoeg afwisseling om je te vermaken als het tegen zit. Je kunt lekker gaan splatteren in een Ghost, je kunt een gunner rond gaan rijden in een Warthog, je kunt proberen zoveel mogelijk vehicles van de tegenstander te slopen, je kunt ervoor kiezen om lekker met de AR te gaan rapen of grenades te gaan spawnen. Dit mis ik in games zoals COD of BF waar er geen lol uit te halen valt als je verliest.

    Als ik zo een avond speel zit ik meerdere keren hardop te lachen. 27 wheelmans op Exile, triple kill met een sticky, splatters met de ghost, kutten met de hologram, ik vindt het heerlijk. Helaas lijdt mijn K/D hier wel onder maargoed, zolang ik plezier hebt maakt mij dat niks uit.

    En inderdaad, als je alleen maar speelt voor de kills, dan inderdaad. Dan heb je een hekel aan die splatters, boltshotters, camoers en sticky nades.

    Ik zou wel eens willen weten van de mensen die Halo 4 zo afkraken (wat mag, meningen mogen er zijn) wat zij een ECHT goede shooter vinden voor de Xbox. Het type shooter waar iedereen van kan genieten, casual of pro.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2012
  14. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik het nu bekijk is H4 verre van populair. De spelers aantal is nu al flink afgenomen en als ik zie hoe weinig mensen reageren in dit subforum dan zegt het al genoeg. Xeros is voor mij soms wat kort door de bocht met zijn meningen, maar moet hem en krinion volledig gelijk geven.

    Van H2 kon iedereen genieten, dankzij de subliem uitgewerkte xboxlive mogelijkheden (voor die tijd) was dit een game die voor vele mensen toch de eerste Halo. Je kon zombies spelen in customs, beetje aanklooien in de social playlists en beetje zweten in ranked (vooral hardcore) en tegen teams spelen in customs met MLG settings. H1 blijft voor mij favoriet en je had hier meer skill voor nodig qua gameplay, maar was wat minder toegankelijk als H2 met nieuwe opties en xbl.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2012
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    @MrLucros

    Halo 3 met ranked/social playlist.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2012
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Begon net aan Spartan Ops, wat een poep zeg. Kan denk ik alleen leuk zijn als je even met vrienden wil spelen. Introfilmpjes bij de chapters zijn wel erg mooi.

    Heb met net toch wel weer even vermaakt met de MP, als ik me niet te druk maak gaat het. Maar toch, het lijkt me toch niet zo moeilijk een gamemode te maken waarin wapens op vaste plekken liggen, er geen ordnance is, enz?

    Snel nog maar eens de SP die, die vind ik _O_ En ik moet nog een aantal boeken inhalen. Halo <3
     
  17. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    's avonds online gaan is een no-no, wordt in BTB alleen maar tegen volle partijen Amerikanen met hun Walmart verbindingen gematched.

    Nog maar 8 splatters te gaan gelukkig..
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind Halo 4 een leuk spel. En hoe zeer je jouw mening ook onderbouwt, jouw mening is net zo terecht als de mijne. ;)

    Verzonden vanaf mijn smartphone.
     
  19. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    _O_ BAM!
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ben benieuwd wat Arena en MLG met H4 gaan doen. Met name Arena.

    Merk wel een groot verschil in maps momenteel. Op Adrift kan ik niet eens positief eindigen terwijl ik haven net nog 19-9-3 speelde. Map kennis lijkt wel cruciaal in je bijdrage. Overigens haalde ik zo'n sicke score door de ordenance(beamrifle duh). Meestal speel ik 2 op 1 met Haven. Daarnaast is Adrift een zure map voor slayer.

    Complex valt stiekem nog wel mee met slayer. Er zijn genoeg drops(snipers en rockets) die teams laten bewegen.

    Solace werkt niet optimaal door de respawns die niet kloppen. Waarom spawn je op een andere base wanneer je gesweept bent? Als je kon spawntrappen in Solace zal er veel leuker gespeeld worden. Op eigen base campen werkt misschien dan wel. Maar als je toch gekilled wordt ben je dan de sjaak aangezien je een mindere spawn krijgt. Helaas is dit niet zo in H4.

    Abandon vond ik altijd de minste map maar gelukkig werkt het wel voor slayer. Moet alleen beter worden in close combat of een SAW pakken :+

    Veel spelers spelen nu veel customs. Die zie je ook niet meer terug in MM.

    Misschien moeten we elkaar maar eens adden, krinion heb ik trouwens al, en ook wat customs spelen? Heeft er iemand nog maps?
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina