Lijkt me allemaal stug. De rechten zijn verkocht, dat was al duidelijk, dus dit zullen ongetwijfeld samenvattingen worden. Ik hoop het overigens, daar gaat het niet om (zou weer races zonder reclame betekenen), maar ik geloof er niet in.
Hmmm, Raikkonen en Kovalainen samen in een team. Lijkt me wel leuk. Ik heb meer vertrouwen in Kovalainen dan in Grosjean. Ik denk dat Kovalainen veel bijgeleerd heeft en sowieso een meer solide, betrouwbare coureur is. Misschien is hij net wat minder snel dan Grosjean, dat vind ik moeilijk in te schatten.
Oke een video over het gedoe met de gele vlaggen en Vettel. Nu is wel duidelijk dat de move op Kobayashi en de HRT gewoon goed waren. De move op de Torro Rosso die nooit direct is uitgezonden kan je idd een vraagtekens bij zetten. Alleen remt de Torro Rosso wel heel snel af. Eerst is die nog dichtbij de auto's voor hem en daarna is die ver weg wanneer Vettel hem inhaalt ook weten dat een Red Bull niet zo makkelijk een auto inhaalt op een recht stuk
Die op Verne is allang uitgekauwd man. Links na het uitkomen van bocht 3 staat een marshall met een groene vlag te zwaaien, nog ver voor de elektronisch groene. Niet te zien in bovenstaande filmpje. Wel legaal.
Dat gezeur over die vlaggen en illegaal inhalen. Al zou het zo zijn.... zo wil je toch niet alsnog kampioen worden?
Met 20 seconden straf voor Vettel eindigt hij als 8ste, wat dus betekent dat Alonso dan de nieuwe wereldkampioen word. Hoe bedoel je triest.