De helm die ik had gekocht had alleen aan 1 kant enorm harde windruis, zo hard dat ik na een ritje van nog geen 2 min al een piep in mijn oor had. Aan het andere oor was het gewoon perfect stil. Omgeruild voor een nieuwe maar nog steeds hetzelfde probleem. Ik zeg toch ook niet "hij was helemaal niet volledig windstil dus ik heb hem geruild"? Hij suisde gewoon enorm hard aan 1 kant, en dat is gewoon absoluut niet acceptabel, of je nou oordopjes in doet of niet.
Tsjah, en bij de vestiging in Zelhem doen ze dan weer helemaal nergens moeilijk over. Toen ik de helm wou proberen gaf ik aan dat ik geen kleding had dus niet met de motor daarheen kon komen. Was geen probleem, ik kon zo kleding meekrijgen en/of een demomotor daar meepakken, kon allemaal. Onderdelen bestel ik ook altijd daar, is altijd snel binnen en als het op de een of andere manier toch niet goed is kan ik het altijd omruilen.
Motoren kopen of onderhoud laten doen doe ik toch niet, dus daar kan ik verder niks over zeggen. Dus zoals ik zei, prima dat jouw ervaring anders is, maar dat zegt niks over de vestiging waar ik het hier over heb.
Het probleem is dat ik van die Alpine goedkope prutsdingen had. Die dingen deed ik in m'n oor, en 5 min later zaten ze helemaal verkeerd waardoor ik juist meer last van de wind kreeg..
Dus ik moet van die dingen laten maken, maar dat kost me weer ~100 euro.. En dat is zo duur als je elke dag maar 2 ritjes hebt van 18km..
Laatst bewerkt: 30 nov 2012