[XOne] Hitman Absolution [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 23 nov 2012.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Haha echt he. Ik zag ineens alleen nog maar die thread staan en het ging volledig langs me heen dat het de eerste thread was.

2. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Easter eggs zijn te grappig.

In de mansion van je eerste missie kan je het monster van Loch Ness oproepen :+
    En zo zijn er nog veel meer.

Ook 2 lijken in een kast dumpen is ook te briljant,ik ging echt stuk toen het de eerste keer zag.

3. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Wooooow! Net even een uurtje gespeeld. Wat een TOP game! Ik speel hem op het allermoeilijkste, op aanraden van vrienden.
    Ga morgen weer verder, moet er even achter komen hoe ik de King of Chinetown ga omleggen :p
    Mijn speelstijl is trouwens: Iedereen moet dood. :D

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Succes in levels met 30 man. Op purist is stealth key. Plus dan speel je niet als een echte hitmang :-(

Laatst bewerkt: 29 nov 2012
  5. timmit

timmit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat een vette game,

Gisteren een uurtje of twee gespeeld, en ook de sniper challenge die echt supervet is.
    Nog nooit zoveel lol met een demo gehad alleen die challenges unlocken is al briljant..

Voor het verhaal ga ik later even heel goed zitten want voor mij is dit de game van het jaar.

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Weet iemand hoe je die verschillende playstyles krijgt? Ik snap door de beschrijving de meeste wel, maar ik vraag me af hoeveel kills je bv moet maken.

Las net ook een artikel waarom Absolution sucks. Sommige mensen zijn echt zeikerds hoor. Het is in veel gevallen ook hoe je wilt spelen. Heel veel van die punten zijn er namelijk niet in de hogere moeilijkheidsgraden. Waar ik het wel mee eens ben, zijn de disguises. Ik gebruik vaak liever gewoon de suit dan een disguise.

Laatst bewerkt: 29 nov 2012
  7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ah, bugfixes (voor PC althans), verhelpt wat irritante dingen, scheelt weer.

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Zoals?

9. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ben nu bij mission 13.

En ben ik moet zeggen de eerste 10 missions vond ik echt heel goed.

Maar wat is Dexter Industries een kut missie zeg.

Ik speel op purist... en heb 2 uurtjes zitten kloten in deze missie. Uiteindelijk moest ik een youtube guide erbij halen (difficulty omlaag gooien was voor mij geen optie). Want ik werd steeds maar gespot.

Hopelijk zijn de overige 7 missies zo goed als de eerste missies (vond vooral King of Chinatown, Shaving Lenny en Rosewood erg goed).

10. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik heb nu net missie 7 compleet en mis tot nu toe wel de vrijheid. Blijft deze game zo lineair? Ik hoop eigenlijk op meer missies als King of Chinatown, met een duidelijke hit en zoek het zelf maar uit.

Hoezo heeft 47 trouwens het halve spel een pleister op zijn barcode?

Laatst bewerkt: 1 dec 2012
  11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    WTF? Hoe kan het dat de game op meerdere Nederlandse sites nu al te koop is voor 35 euro? 8)

12. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    pc versie??

13. RO3Li

RO3Li KUTFORUM

Leuk Bevonden:
    402
    Bahbah anders loopt je xbox vast in een cutscene en hij is aan het saven hoppa save corrupt.
    Was al in lvl 14. pffff Ga voorlopig niet opnieuw beginnen, wacht wel op een patch.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Adviesprijs is gewoon laag, is bijna elke keer zo met Square Enix. Brengen steeds een Benelux Edition uit voor €40/€50 en daarna een gewone die al een stuk lager is. Was ook zo met Deus Ex, Sleeping Dogs en ongetwijfeld Tomb Raider.

15. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Heb net mijn exemplaar voor €30 weten te verkopen.... net op tijd (had 'm zelf op de release gekocht bij yourgamezone voor €39). En nu kan je hem al voor €35 kopen bij gamesshoppen.nl.

Deus Ex was na 2 maanden trouwens al €11 bij Zavvi. Ik verwacht dat Hitman rond kerst ook iets goedkoper zal worden.

Ik geef Hitman zelf een 7.5. Heb nog nooit een Hitman game gespeeld hiervoor... dus ik kan het niet vergelijken met Blood Money.

Ik kan alleen zeggen dat het erg goed begint, maar naarmate het spel vordert wordt het steeds minder. Met name de missies in South Dakota zijn erg bagger (behalve Shaving Lenny dan). Erg jammer.

Ga de HD collectie misschien wel halen. Zodat ik de oudere delen ook kan spelen.

Op naar Far Cry 3

16. Cage82

Cage82 Instant Classic

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat hij zijn tatoo wegsnijd ergens in het begin in een cutscene

17. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in missie 18/19,

En er zit nu een mini pleistertje op, maar de barcode zit er nog steeds :emo: Volgens mij had 'ie 'm weggesneden ergens in 't begin, maar hij heeft duidelijk gefaald want het ding zit er nog.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe Streets Of Hope/Shaving Lenny is wel een leuke level. Vooral het stuk erna, eens kijken wat ik ga doen. :cool:

Voor de rest ben ik er nog niet echt uit wat ik ervan moet vinden. Komt nergens in de buurt van voorgaande games, is gewoon eerder Batman. Disguises blijven vervelend maar hoe dan ook is de game wel goed. Het is nog net geen over the top shooter, dus ben sowieso daarom al blij. Gewoon een liefde/haat verhouding. Ene kant is het gewoon geen Hitman, maar het is ook geen teleurstelling. Het is gewoon te makkelijk om je doelwitten af te maken, accident kills zie je van ver al afkomen.

19. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Geweldige game :D.
    Moet wel zeggen dat je flink wat geduld nodig bent, sommige games knal ik gewoon heel sneaky iedereen overhoop :+.

Nog wat toffe screens:

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Niets te zien over het disguises systeem...ik dacht dat ze dat gingen tweaken?

Deel Deze Pagina