Haha echt he. Ik zag ineens alleen nog maar die thread staan en het ging volledig langs me heen dat het de eerste thread was.
Easter eggs zijn te grappig. In de mansion van je eerste missie kan je het monster van Loch Ness oproepen En zo zijn er nog veel meer. Ook 2 lijken in een kast dumpen is ook te briljant,ik ging echt stuk toen het de eerste keer zag.
Wooooow! Net even een uurtje gespeeld. Wat een TOP game! Ik speel hem op het allermoeilijkste, op aanraden van vrienden. Ga morgen weer verder, moet er even achter komen hoe ik de King of Chinetown ga omleggen Mijn speelstijl is trouwens: Iedereen moet dood.
Succes in levels met 30 man. Op purist is stealth key. Plus dan speel je niet als een echte hitmang :-(
Damn wat een vette game, Gisteren een uurtje of twee gespeeld, en ook de sniper challenge die echt supervet is. Nog nooit zoveel lol met een demo gehad alleen die challenges unlocken is al briljant.. Voor het verhaal ga ik later even heel goed zitten want voor mij is dit de game van het jaar.
Weet iemand hoe je die verschillende playstyles krijgt? Ik snap door de beschrijving de meeste wel, maar ik vraag me af hoeveel kills je bv moet maken. Las net ook een artikel waarom Absolution sucks. Sommige mensen zijn echt zeikerds hoor. Het is in veel gevallen ook hoe je wilt spelen. Heel veel van die punten zijn er namelijk niet in de hogere moeilijkheidsgraden. Waar ik het wel mee eens ben, zijn de disguises. Ik gebruik vaak liever gewoon de suit dan een disguise.
Ben nu bij mission 13. En ben ik moet zeggen de eerste 10 missions vond ik echt heel goed. Maar wat is Dexter Industries een kut missie zeg. Ik speel op purist... en heb 2 uurtjes zitten kloten in deze missie. Uiteindelijk moest ik een youtube guide erbij halen (difficulty omlaag gooien was voor mij geen optie). Want ik werd steeds maar gespot. Hopelijk zijn de overige 7 missies zo goed als de eerste missies (vond vooral King of Chinatown, Shaving Lenny en Rosewood erg goed).
Ik heb nu net missie 7 compleet en mis tot nu toe wel de vrijheid. Blijft deze game zo lineair? Ik hoop eigenlijk op meer missies als King of Chinatown, met een duidelijke hit en zoek het zelf maar uit. Spoiler Hoezo heeft 47 trouwens het halve spel een pleister op zijn barcode?
Bahbah anders loopt je xbox vast in een cutscene en hij is aan het saven hoppa save corrupt. Was al in lvl 14. pffff Ga voorlopig niet opnieuw beginnen, wacht wel op een patch.
Adviesprijs is gewoon laag, is bijna elke keer zo met Square Enix. Brengen steeds een Benelux Edition uit voor €40/€50 en daarna een gewone die al een stuk lager is. Was ook zo met Deus Ex, Sleeping Dogs en ongetwijfeld Tomb Raider.
Heb net mijn exemplaar voor €30 weten te verkopen.... net op tijd (had 'm zelf op de release gekocht bij yourgamezone voor €39). En nu kan je hem al voor €35 kopen bij gamesshoppen.nl. Deus Ex was na 2 maanden trouwens al €11 bij Zavvi. Ik verwacht dat Hitman rond kerst ook iets goedkoper zal worden. Ik geef Hitman zelf een 7.5. Heb nog nooit een Hitman game gespeeld hiervoor... dus ik kan het niet vergelijken met Blood Money. Ik kan alleen zeggen dat het erg goed begint, maar naarmate het spel vordert wordt het steeds minder. Met name de missies in South Dakota zijn erg bagger (behalve Shaving Lenny dan). Erg jammer. Ga de HD collectie misschien wel halen. Zodat ik de oudere delen ook kan spelen. Op naar Far Cry 3
Ik zit nu in missie 18/19, Spoiler En er zit nu een mini pleistertje op, maar de barcode zit er nog steeds Volgens mij had 'ie 'm weggesneden ergens in 't begin, maar hij heeft duidelijk gefaald want het ding zit er nog.
Hehe Streets Of Hope/Shaving Lenny is wel een leuke level. Vooral het stuk erna, eens kijken wat ik ga doen. Voor de rest ben ik er nog niet echt uit wat ik ervan moet vinden. Komt nergens in de buurt van voorgaande games, is gewoon eerder Batman. Disguises blijven vervelend maar hoe dan ook is de game wel goed. Het is nog net geen over the top shooter, dus ben sowieso daarom al blij. Gewoon een liefde/haat verhouding. Ene kant is het gewoon geen Hitman, maar het is ook geen teleurstelling. Het is gewoon te makkelijk om je doelwitten af te maken, accident kills zie je van ver al afkomen.
Geweldige game . Moet wel zeggen dat je flink wat geduld nodig bent, sommige games knal ik gewoon heel sneaky iedereen overhoop . Nog wat toffe screens: