De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Branca (TD van Inter) zegt dat het gesprek met Sneijder goed is gegaan en dat Inter tevreden is. Sneijder wilde niet met de pers praten en oogde geïrriteerd. Enige wat ie kwijt wilde was dat ie zich altijd goed heeft gevoeld en dat we vandaag meer te weten komen. Er gaat nog een gesprek volgen.

De namen van Fenerbahce en LA Galaxy waren al eens genoemd, maar zoemen nu nadrukkelijker rond.

Nee, gaat niet gebeuren. Die gaat naar PSG of Engeland.

Laatst bewerkt: 3 dec 2012
  2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Misschien gaat Fergie eindelijk met pensioen

3. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=177647

Haha, wat een mooie pief, die Wesley.

Hoe kan ik in deze positie, waarin ik niet speel - en sterker nog - niet eens bij de selectie zit, een nieuw verslechterd contract accepteren?

Je speelt niet omdat je niet wil bijtekenen, kwibus. En je krijgt een verminderd contract aangeboden omdat het crisis is, de club moet inbinden en je KUT speelt ALS je al speelt. Walgelijke draak gaat het alleen maar om het geld, dat is duidelijk. Minder verdienen terwijl hij al seizoenen lang weinig toevoegt is blijkbaar geen optie, want Wesley voelt zich groter dan de club die hem al jaren grof betaalt en groter dan een financiële crisis die heel Europa in haar greep heeft.

Ophoeren met die blaaskaak. Zie maar eenzelfde salaris te vangen bij Bayern, Anzhi of Fenerbahce. Doei.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie hem wel naar Qatar of Anzhi vertrekken ja. Simpel figuur is het ook.

5. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet niet hoe de precieze cijfers liggen, maar ik snap dat hij niet zomaar miljoenen inlevert.
    Inter heeft in goed verstand een contract met hem afgesloten en hoort daar maar aan te voldoen.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    En Inter heeft ook het recht om hem niet te laten spelen.

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben opgegroeid in de Bijlmer. Ik heb daar geleerd dat iemand als hij komt aanlopen dat je of je portefuille alvast pakt om te geven of (als je lang genoeg in de bijlmer hebt gewoond ga je vanzelf meedansen op het ritme) alvast je .38 uit je jaszak pakt zodat je hem voor kunt zijn.

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Jonge.... Hij gebruikt de shift toets.....

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb je altijd al een Bijlmertijger gevonden.

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hebben ze geen edit knop in de Bijlmer?

Ik gebruik geen Shift én geen Capslock trouwens. Ben automatisch ingelogd. Jeweetzelluf.

11. Seh

Seh Guest

Ik snap best dat je als speler niet een minder contract wil, zelfs al heb je al weet ik 't hoeveel geld.

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Weet ik niet, ik woon er al zo lang niet meer. Er was toen nog geen internet, dus in mijn tijd niet. Hebben ze geen anti-zeik knop daar waar jouw huis woont?

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, dat snapt iedereen. Maar een beetje realiteitszin mag best. Wesley speelt al jaren dramatisch als ie speelt, is bijna chronisch geblesseerd en verdient het veelvoudige van de rest van de selectie. Iedereen heeft moeten inbinden, ook in het voetbal en zeker bij Inter. De selectie is grondig gerenoveerd op gebied van salarissen. Bovendien is 4,5 miljoen per jaar plus bonussen (dat zouden ze hem uiteindelijk geboden hebben) nog net genoeg om niet op een houtje te hoeven bijten. Als ie denkt dat ie het elders wel krijgt: doei!

Nee. Ik botvier m'n frustraties graag op Bijlmerboys.

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Ja, echt al jaren.

Ik vind overigens wel dat hij best kan inleveren, dat moet iedereen. Hij kan nog gemakkelijk 2x per maand naar de Mac als hij verder gewoon weekboodschappen haalt en eens een Eco auto gaat rijden. Maar je weet dat er ook mensen zijn die misschien vinden dat jij ook genoeg verdient in vergelijking met hen en dat ook best 20% (ik zeg maar wat, ik weet niet hoeveel hij moet inleveren) van je loon kunt inleveren toch?

15. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.981
    Heeft Inter hem zelf niet dat 'vette' contract gegeven? Je doet net alsof het Sneijder zijn schuld is dat hij zoveel verdient.

16. Seh

Seh Guest

Bots!
    Vilhena ook bijgetekend. Nu Koeman en De Vrij nog. _O_
    Stoeltje op de coolsingel staat al klaar.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    En dan Ajacieden arrogant noemen.

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat is ruim 2,5 jaar geleden. Zoek anders z'n statistiekjes even op sindsdien. Ik dacht iets van 65 wedstrijden totaal, waarvan 32 geen 90 minuten. En 9 goals.

Nee, dat doe ik niet. Het is Sneijder wel te verwijten dat hij niet in wil binden terwijl iedereen dat moet bij de club (hele selectie is gerenoveerd om die reden, veel mensen hebben ingeleverd of hebben moeten vertrekken, waarvoor goedkopere spelers zijn aangetrokken). Sneijder kan best wat coulanter opstellen, zéker omdat hij werkelijk geen ene stierenkut presteert, al jaren. Hij is met afstand de best betaalde speler van Inter terwijl hij met afstand het verst onder zijn niveau presteert.

19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Jaren klinkt veel langer dan 2,5 jaar ;)

Ik weet echt wel dat hij al een hele tijd bagger staat te spelen of gebleseerd is, maar Inter heeft dit zelf gedaan, niet hij. Hij heeft het contract niet zelf opgesteld.

De hoogte van iemands salaris zou er niet toe moeten doen, hij heeft als werknemer een contract en daar dient men zich aan te houden. De werknemer kan ook niet even langswippen om onder het contract uit te komen omdat hij nu een kind erbij heeft en dus meer geld moet gaan krijgen. Laat Inter maar gewoon bloeden en zitten op de blaren. Je kunt best een beroep doen op een werknemer en om een loonsverlaging vragen omwille van de club, maar daar hoef je niet positief op te reageren natuurlijk. Hij kan het prima lijden, maar goed, hij staat wel volledig in zijn recht als werknemer zijnde.

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Daar hoef je inderdaad niet mee in te stemmen. Daarom wil Inter hem ook verkopen als hij dat niet doet.

Deel Deze Pagina