[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zoooo fucking ziek, bahbah wat een kutjongen. De grensrechter had gewoon een zoontje in het voetbalteam. Denk je ff op een zaterdag een potje te gaan ballen verlies je gewoon je vader :eek:

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :|?

zeker als volwassenen berechten. Als je hiertoe in staat bent en jezelf zo'n flinke kerel vind mag je van mij ook zo behandeld worden

edit:// volgens Radio1 is hij volgens de woordvoerder van buitenboys helemaal niet overleden? Maar volgens de politie wel

En die zak op Radio 1 zegt dan niet welke van de 2 waar is... Is er niemand die dat ziekenhuis dan even belt en om duidelijkheid vraagt?

Laatst bewerkt: 3 dec 2012
  3. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Van nu.nl

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Maar gaat het waarschijnlijk toch niet overleven.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    En dan berechten als volwassene en niet straffen met een vakantieperiode zoals met die Facebookmoord! =(

6. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het grote probleem in Nederland inderdaad.

Dit tuig zal nooit en te nimmer op een normale manier kunnen functioneren in onze maatschappij. Als je tot zoiets instaat bent verdien je naar mijn mening simpelweg geen 2e kans.

Schandalig.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Het is misschien heel extreem, maar bij sommige moorden of zware zedendelicten vind ik het wel eens jammer dat we geen lijf- en doodstraffen meer hebben.

Begrijp me niet verkeerd, ben heel bewust dat er nadelen aan kleven. Als ik dit lees over die grensrechter, dan denk ik gewoon dat die jongens minstens 100 zweepslagen verdienen, door een kolos van een beul te voltrekken.

Ja, dit klinkt inderdaad extreem, maar bij sommige word je dan zo boos dat je wel eens zou willen zien dat er een lijf- of doodstraf werd voltrokken.

Overigens ben ik zelf wel voorstander van meer levenslang, waarbij je ook echt tot je dood in de nor zit en nadenkt over je zonden.

Jongens zullen wel weer een of andere beperking hebben, waar ik me ook aan erger met de Nederlandse rechtstaat. :emo:

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Verschrikkelijk. Gewoon aanpakken dit soort tuig. Denken dat ze king of the world zijn en tijdens een voetbalwedstrijd alles ongestraft mogen doen. Brr.

Doet mij toch nadenken over het scheidsrechter zijn bij zulke wedstrijden. Ik mijd die wedstrijden tegenwoordig liever.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja dat weten we nu wel. Jij wilt altijd iemands romp verkrachten als er zoiets zieks gebeurt.

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    100 zweepslagen... Doet een weekje pijn en dan heb je t wel gehad.
    Lijkt me niet een passende straf.

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Doodstraf bij iets als dit lijkt me wel erg extreem Yellow.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Lol ik moest hardop lachen haha :lol:

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bij t journaal nu zeggen ze dat ie dood is.

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Dan moet je dat wel overleven :+

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Het zal je pa maar zijn...

Denk dat het maar beter is die vereniging op te heffen/hernoemen, want daar ga je ook niet meer voor je lol voetballen, ook niet als tegenstander.

16. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    10-15 jaar de bak in. Dit is gewoon met voorbedachten rade. Boeiend dat ze geen leven meer hebben. dat heeft die vader ook niet meer.

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat dacht die vader ook waarschijnlijk toen hij dood werd getrapt. Laten we die discussie maar niet gaan voeren hier toch?

Het is sneu, ik hoop dat ze als volwassenen worden berecht en dat ze 30 jaar mogen zitten. Life's over bitches... Maar goed, we zullen wel weer schone schoolpleinen krijgen. Ik heb eens eikel geroepen tegen de scheids, toen kreeg ik rood. Vond ik al heel heftig.

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Krijg je weer dat gezeik dat ze ''maar'' 15/16 zijn. Opdonderen de bak in.

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Las dat ze bij die club behalve voetbaltraining ook kickboks training krijgen. Zal je zien dat de schuld wordt afgeschoven op de club en dat die jongens eraf komen met een kleine taakstraf.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Meen je? Wtf hè.

Deel Deze Pagina