Mijn top 5 op basis van mijn aankopen van 2012 games. Halo IV, The Witcher II en AC III moet ik nog aanschaffen.
- Mass Effect 3
Geweldig slot van een geweldige serie. Alles in deze game klopt gewoon. Het einde viel tegen, dat weten we, maar het gaat om de reis en niet om de bestemming. Wanneer alle DLC uit ga ik zeker nog een keer door het hele verhaal heen. Ben ook benieuwd naar het nieuwe einde. - Uitgespeeld
- Far Cry 3
Erg verrassende goede game. Zeker na de teleurstelling van deel 2. De singleplayer staat als een huis en de multiplayer is ook zeker verslavend. Alleen jammer dat het soms erg lang duurt om in een game te komen. Hopelijk wordt dat snel verbetert. - Nog niet uitgespeeld
- Borderlands 2
Ik heb heel erg genoten van deeltje één. Is deze beter? Jazeker! Is deze game leuker? Jazeker! Er is nu nog meer te doen en het verhaal en de personages trekken je nog beter in de wereld van Pandora. Ik speel deze game met m’n vriendin co-op vanuit onze luie bank. En dat is gewoon baas! - Nog niet uitgespeeld
- FIFA 13
Weinig verbeteringen, maar gewoon weer een top game. Ondanks de vierde plaats heb ik in deze game wel vier keer meer tijd zitten dan in de andere games bij elkaar. Damn you Ultimate Team! Als EA niet zo zwaar zat te kutten met hun (FUT) servers had deze game hoger gestaan.
- Kingdom of Amalur: Reckoning
KOA is een prima game. Helaas weet de game mij niet blijvend te boeien waardoor ik ook niet echt in het verhaal kan komen. Jammer, want er zat veel potentie in. Desalniettemin speelt de game lekker weg en blijft het leuk om de wezens van de Faelands flinke klappen te geven. - Nog niet uitgespeeld
Laatst bewerkt: 3 dec 2012