1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw top 5 games van 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sloober, 2 dec 2012.

1. denv

denv Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Sleeping Dogs
    2. Far Cry 3
    3. Sonic & All Star Raving Transformed
    4. Max Payne 3
    5. Transformers - Fall Of Cybertron

Ook met plezier gespeeld maar net niet gered:
    The Witcher 2, Lollipop Chainsaw, Walking Dead, Trials Evolution, ACIII

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    1. Halo 4
    2. Gotham City Imposters
    3. Fifa 13
    4. The Walking Dead
    5. Rocksmith

3. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    1) Mass Effect 3
    Het algemene verhaal vond ik niet zo tof in dit deel, maar de rest van de game compenseert dit ruimschoots. Toffe personages, emotionele momenten, leuke shootouts, leukste wapens en powers van de serie en coole missies. Door het einde heeft het alleen wel een beetje een zure nasmaak gekregen. Mocht de DLC eens in de aanbieding komen dan ga ik er weer voor!

2) Trials Evolution
    Lekker crossen op de vele banen. Vooral lang houdbaar door de usercreated content.

En dat waren de gespeelde games van 2012 alweer... Max Payne 3 wil ik nog wel spelen, misschien in de kerstvakantie kopen?

4. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn top 5 op basis van mijn aankopen van 2012 games. Halo IV, The Witcher II en AC III moet ik nog aanschaffen.

1. Mass Effect 3
      Geweldig slot van een geweldige serie. Alles in deze game klopt gewoon. Het einde viel tegen, dat weten we, maar het gaat om de reis en niet om de bestemming. Wanneer alle DLC uit ga ik zeker nog een keer door het hele verhaal heen. Ben ook benieuwd naar het nieuwe einde. - Uitgespeeld
    2. Far Cry 3
      Erg verrassende goede game. Zeker na de teleurstelling van deel 2. De singleplayer staat als een huis en de multiplayer is ook zeker verslavend. Alleen jammer dat het soms erg lang duurt om in een game te komen. Hopelijk wordt dat snel verbetert. - Nog niet uitgespeeld
    3. Borderlands 2
      Ik heb heel erg genoten van deeltje één. Is deze beter? Jazeker! Is deze game leuker? Jazeker! Er is nu nog meer te doen en het verhaal en de personages trekken je nog beter in de wereld van Pandora. Ik speel deze game met m’n vriendin co-op vanuit onze luie bank. En dat is gewoon baas! - Nog niet uitgespeeld
    4. FIFA 13
      Weinig verbeteringen, maar gewoon weer een top game. Ondanks de vierde plaats heb ik in deze game wel vier keer meer tijd zitten dan in de andere games bij elkaar. Damn you Ultimate Team! Als EA niet zo zwaar zat te kutten met hun (FUT) servers had deze game hoger gestaan.
    5. Kingdom of Amalur: Reckoning
      KOA is een prima game. Helaas weet de game mij niet blijvend te boeien waardoor ik ook niet echt in het verhaal kan komen. Jammer, want er zat veel potentie in. Desalniettemin speelt de game lekker weg en blijft het leuk om de wezens van de Faelands flinke klappen te geven. - Nog niet uitgespeeld

Laatst bewerkt: 3 dec 2012
  5. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    1. Sleeping Dogs

2. Hitman: Absolution. Mist de vrijheid van de vorige games. De gameplay is wel stukken beter geworden. Het speelt echt lekker weg en voor de verandering weer eens een lange SP. Ik vind het wel irritant dat je net zo goed zonder disguise kan spelen. Toch staat deze door de vernieuwing in de gameplay en prachtige graphics op 1.

3. Need for Speed: Most Wanted.

4. Fifa 13. Fifa 12 maar weer iets beter :+.

5. CoD: Black Ops 2. Ze zijn een goede richting ingeslagen met de SP. Eigenlijk alleen gekocht omdat het altijd leuk is om af en toe CoD te kunnen spelen. Maar er zijn echt een hoop positieve verbeteringen in de SP. Toch vind ik de MP vooralsnog de één na slechtste in de franchise (na MW 3 ). Ben inmiddels al prestige 4, maar het begint nu wel erg saai te worden.

Dit zijn alle games die ik uit 2012 heb gespeeld :+.

Laatst bewerkt: 28 dec 2012
  6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zou ik je zeker aanraden. Beste SP shooter van t jaar imho en geweldige cinematische game. Ook de game die ik dit jaar het vaakst na het uitspelen nog opgepakt heb denk ik (MP shooters niet meegerekend uiteraard)

7. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    1. Assassin's Creed 3
    Waardige afsluiter van een prachtige serie.
    2. Dragon's Dogma
    Nieuwe IP, RPG, vernieuwing; gewoon een gave game.
    3. MGS HD collection
    Gewoon hele goede games.
    4. Kingdom of Amalur: Reckoning
    Een soort, nouja, "goede" Fable/RPG.

8. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Sta er serieus een beetje van te kijken dat niemand anders The Walking Dead genoemd heeft. Okee, tis een XBLA game en geen AAA als Max Payne en Assassins Creed ofzo ....maar damn, jullie missen wat!

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh staat in mijn lijstje hoor. :)
    Maar heb maar drie 2012 games gespeeld eigenlijk.
    Maar imo is hets de beste XBLA titel sinds de release. :)

10. jooooooop

jooooooop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel al jaren alleen Forza alleen singel player Cod alleen online en Gta alleen single player
    Maar zo te zien staar ik mijn eigen blind op deze games en mis ik een hoop
    Aangezien de laaste forza me behoorlijk tegenviel en Black ops 2 ook niet alles is.
    Zal ik eens wat andere games moeten gaan testen.

11. jooooooop

jooooooop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal jullie lijstjes in de gaten houden

12. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    1. Metal Gear Solid HD Collection
    Alle Metal Gears zijn wel tof.. Als je van het genre houdt. Nu 3 games in 1 en nog omgezet naar HD ook. Zelfs Peacewalker ziet er niet slecht uit en die is geport vanaf de PSP. MGS2 en Snake Eater tsja, op zich wel logisch dat ik deze collection op 1 zet. Ik checkte ff en hij is gereleased in 2012, dus telt mee xD Mooie games dit, zeker enkele 10tallen uren gameplay in de vorm van sneaken, stealth, vette bossfight, interressant verhaal en bijbehorende cutscenes.

2. Hitman Absolution
    Niet zo goed als zijn voorganger, toch wel #2 positie waard omdat je een mes dwars door een muur heen door iemands hoofd kan gooien zonder te kijken (wtf), maar ook waar 20+ enemies hun magazijn op je aan het legen zijn, jij rustig naar een lijk kan lopen, zijn shotgun pakt en vervolgens als een Terminator iedereen neermaait en geen fuck geeft om dat hele leger dat op je staat te schieten. +1 voor Terminator the game. De mission editor is ook vet, dat is echt wat er misde aan een hitman game. Overal NPC's neerzetten waar je wil en dan een vette missie maken. Ja dat maakt deze game #2.

3. Far Cry
    Deze game is niet beter als Metal Gear vindt ik en ik heb hem nog niet zo vaak gespeeld als Hitman. Waarschijnlijk zal hij tegen die tijd wel op #2 komen. Deze game is vet, eerst zie je je vriend voor je ogen sterven, maar het kogelgat in zijn keel verdwijnt vlak voordat hij sterft, dus het is een alien met dikke regeneration, of het was een fake-death. Daar ben ik nog niet uit. Ik ben nog niet ver, maar het is wel grappig dat je steeds je duim breekt als piraten met AK's op je aan het schieten zijn. Waarom schieten ze op mijn duim :'-( De mission editor is ook tof, ondanks beperkingen aan hoeveelheid van bepaalde objecten die je kan plaatsen.

4. Mass Effect 3
    Jaja, mooie game dit. Het was leuk toen Shepard weer eens probeerde om het heelal te redden. Crossen in die spacebuggy was ook wel vet, o nee ik verwar het met Mass Effect 1. Damn, die game was echt zo leip. Kon je op allemaal planeten gaan rondrijden en dan kwam je ineens een Alien-piraten basis tegen, waarschijnlijk ook eentje waar Hitman ooit is gekweekt. Maar nu even over Mass Effect 3, die game had betere graphics en tsja, je wilde wel weten hoe het verhaal verder gaat als je ME1 en ME2 al hebt gespeeld. Moet wel zeggen, als je ME1 nooit gespeeld hebt, ga die spelen want die is beter als 2 en 3, een stuk volwassener ook.

5. Dishonored
    Mooie game dit. De stijl vind ik heel erg op Fallout lijken, maar dan alsof gamedesigners in de game Fallout een game hebben ontwikkeld en dat is dan dit spel. Het zou wel tof zijn als je in Dishonored ook Fallout kon spelen op een Arcade machine ofzo, dat misde ik een beetje. Verder was het wel tof om die magic powers te hebben, ik heb deze game gewoon 2x uitgespeeld in 1 (lange) dag, 1x voor de eerste keer, daarna een snelle rampage waarbij ik iedereen afslachtte. Het was ook leuk om met lijken te smijten. Bijv. als er allemaal onschuldige mensen gevangen zaten, dan bevrijdde je die. Komen ze helemaal happy naar je toe en dan snij je alsnog hun koppen eraf. Whaha wat een game! Maar die bovenstaande 4 vind ik vetter. De groeten.

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik kan eigenlijk geen lijstje maken. Teveel games nog niet gespeeld: dishonered, AC3, Hitman, Halo 4, Farcry 3. Met name van die laatste verwacht ik dat die in de top 5 zou komen.

Het verbaasd me overigens hoe weinig ik Borderlands 2 voorbij zie komen. Die game doet alles gewoon goed en speelt zooooo lekker weg. Komt zeker in mijn top 5. Ik ga der nog eens voor zitten ...

14. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Spellen die jij triple A vindt. Dat is niet hetzelfde. Het zijn opvallend veel spellen met veel geweld trouwens.

15. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er precies veranderd, nou dat je nu kunt schuilen om hoekjes en in de struiken en zo 'stealthy' je prooi kunt assassinaten zonder dat iemand dit hoeft te merken. Je kunt nu freerunnen in bomen waardoor het makkelijker is om meer stealthy te spelen.

Assassin's Creed III is objectief gezien, zonder twijfel de game uit de AC-serie met de meeste mogelijkheden tot stealth. Ook met volle synchronisatie wordt het aangemoedigd om stealthy te spelen. Natuurlijk is het geen Hitman qua stealth, maar waarom zou iemand dat verwachten van een game wier vier voorgangers hier in de verste verten niet op lijken... Waarom zou Ubisoft dan opeens het roer helemaal omgooien met dit deel?

Laatst bewerkt: 4 dec 2012
  16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    In mijn lijstje gaat die sowieso komen. Eerst even Far Cry gaan spelen aangezien ik denk dat die ook wel in de top 5 gaat komen.

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Heb dit jaar meerdere games gespeeld. Ik moet Max Payne 3, Hitman:Absolution en Far Cry 3 nog gaan spelen en dan heb ik alles gespeeld wat ik uit dit jaar gespeeld zou willen hebben. Tot nu toe heb ik dit jaar het meeste plezier gehaald uit GTA. GTA IV speel ik dit jaar nu voor de tweede keer uit en ben aan de DLC begonnen en de hype voor GTA V maakt het af.

Van de 2012 games heb ik denk ik het meeste plezier gehad met Forza Horizon. Verder heb ik Assassin's Creed III gespeeld. Ben nu op de helft maar heeft nog niet kunnen overtuigen. Verder heb ik Fifa 13 gespeeld. Beste footie. Kon ook weinig teleurstellen.

1. Forza Horizon
    2. Assassin's Creed III
    3. Fifa 13

Blijft toch het jaar wat het plezier in gamen weer terug heeft gebracht door middel van GTA en Mass Effect 1.

18. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    1# WRC3

2# Far Cry 3

3# Ghost Recon Future Soldier

4# Asura's Wrath ( 1 pissed off mofo :D )

5# Streetfighter X Tekken (niet zo goed als SF4, maar toch)

(Hoort net niet in 2012 maar Battlefield 3 ook nog best veel gespeeld begin dit jaar)

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :)

20. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Sohee zuurpruim gaat ie lekker? :b:

Anywayz, eerste post is aangepast met links naar alle releases van zowel de retail als de XBLA games. Volgende week een tussenstand!

Deel Deze Pagina