De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Lekkere goal ja :) Mooie bal die naar buiten draait.

Ziet er trouwens naar uit dat de dwerg jullie team in december - januari gaat verlaten :+ United heeft wederom concrete interesse en Sneijder zelf wil niet ingaan op het "nieuwe" contract.

Snap de geruchten niet dat hij naar AC Milan zou vertrekken. Waarom zouden die Sneijder willen kopen als ze net alle dure spelers hebben MOETEN verkopen? Zit je als club zijnde niet te wachten op iemand die 200.000 per week vangt.

... even over Barcelona - Benfica.

Wat een waardeloze pot. Zou de commentator z'n fap-doekjes opgebruikt hebben? Messi dit ... Messi dat ... Messi zus ... Messi zo. Schei toch uit met die onzin elke keer. Verschrikkelijke goede voetballer, dat klopt. Maar er staan d'r meer op het veld dan alleen hij. Ramp journalistiek van de NOS :'-(

Jammer dat hij geblesseerd raakte ( of hij had geen zin om verder te spelen? :+ ) en dat record van Der Bomber niet verbroken heeft.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Milan is natuurlijk lekker pikant. Ik geloof er geen reet van, en Berlusconi heeft al aangegeven dat ze geen interesse hebben in Sneijder. En inderdaad, Milan is net zo hard bezig met het wegbezuinigen van megasalarissen, en ze hebben nog minder knaken te besteden dan Inter, schijnt het.

Maar hé, ik heb gekkere dingen gezien. Sneijder is gek op Milaan en heeft natuurlijk veel vriendjes bij Milan.

Die vermeende interesse van United komt vooralsnog vooral uit Engelse media. Ik moet het maar zien. Ik denk dat een PSG of andere olieclub logischer zou zijn. United heeft niet echt plek voor Sneijder (Rooney speelt op 10 en ze hebben net Kagawa gehaald). Bovendien staan de oude argumenten om het niet te doen nog kaarsrecht overeind: Hij is eind 20 (Van Persie was uitzondering op de regel dat ze geen oudere spelers willen halen voor veel geld), hij is zeer blessuregevoelig, en hij heeft een megasalaris.

Laatst bewerkt: 7 dec 2012
  3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tof, kans dat hij z'n debuut maakt dus. :)

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

idd, lijken mij echte onzin geruchten. Milan gaat niet al zn oude grootverdieners lozen om gewoon weer nieuwe binnen te halen

en voor Sneider is bij United nu geen plek meer, Rooney\RvP loopt als een trein en als je hem daar nog achter wilt zetten kun je beter een controleur halen. + hij is inmiddels ouder , minder fit maar verdiend er niet minder om

mooie engelse subtopper zou wel wat voor m zijn denk ik

Of anders Schalke , die kunnen denk ik zo'n type nog WEL gebruiken. Zou ik een mooie stap voor m vinden

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Vet. De Deense enclave in Amsterdam doet het netjes. :)

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Torres' 2x gescoord voor rust. Hij begint op stoom te rake.

Dortmund en Schalke achter en Bayern voor. Lekker spannend ook.

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Bij Dortmund, dat weer gelijk staat door een goedmakertje van de scheids, is het puur de arbitrage die voor de doelpunten en kaarten zorgt, gaat helemaal nergens over daar.

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Schakel net pas in. Rode kaart was niet terecht. Wel alweer 2-2 maar ook weer door een pingel.

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Met een penal die dus ook onterecht was.

Bij Schalke ook opeens 2 rode kaarten zie ik binnen 5 min, 1 voor Stuttgart en 1 voor Schalke. Zal wel de laatste wedstrijd van Stevens zijn dit.

Dost scoort, Dortmund dus ook achter.

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Jaja Bas dost met de 3-2 :).

Wolfsburg in totaal dit jaar 17 doelpunten gemaakt waarvan 7 van dost. Lekker bezig dan wel zeg.

Laatst bewerkt: 8 dec 2012
  11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Staat Stevens dan onder druk? Hij word de laatste jaren ook wel overal ontslagen volgens mij. Duitse competitie is wel ergbsterk. 7 teams ook door in Europa.

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
  13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En lang niet alles gespeeld he, Ajax had vorig jaar niet zo moeilijk moeten doen over dat miljoen (of waren het er 2)

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het eigenlijk niet erg dat het niet is doorgegaan.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Wow, Torres heeft gescoord. :eek:
    Heeft iemand daar op ingezet? :+

16. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Ik... Op sunderland :+

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel wakker blijven Ajax.

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Groningen weet dat Ajax niet onder druk kan opbouwen. Pakken dat goed aan.

En ik vind deze verslaggever relax. Houdt wijselijk zijn mond als er niet veel te vertellen valt _O_

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb gewoon altijd Engels commentaar. :+

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Flikker op, man. Dat is gewoon rood.

Deel Deze Pagina