De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Seh

Seh Guest

''Ik vind het stom'' is een beter argument, klopt.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    In een gevoelskwestie wel ja.

3. Seh

Seh Guest

Voor mij(n gevoel) heeft hij net zoveel recht op het in Oranje spelen als ieder ander. Zo beter? :thumbs:

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Serieus, discussiëren is niet jouw sterkste kant? Zelfs 'ik vind' argumenten probeer je neer te sabelen.

Zo'n antwoord kun je in elke discussie wel geven. Ik zeg toch duidelijk dat ik Douglas niet in Oranje vind passen omdat Oranje een nationale trots is waarin echte Nederlanders moeten spelen die al sinds hun jeugd deze droom nastreven.
    Niet een gekke Braziliaan die een Europees paspoort nodig heeft om zo makkelijker een eventuele transfer regelen naar het buitenland, en dan ook maar besluit zich aan te melden voor Oranje, want tja, hij heeft het paspoort toch en dit is wel een mooie kans om op een eindtoernooi te spelen. Dat het dan niet voor Brazilië is moet dan maar even.

Dat jij dan eerst met een juridisch argument aankomt zetten, wat ik nooit heb aangehaald om mijn gelijk te bewijzen is nog tot daar aan toe, maar om dan mijn mening maar te reduceren tot 'ik vind het stom' is gewoon lekker kortzichtig.

Ik snap ook niet wat je wilt bereiken, dit is geen discussie die je met feitelijke argumenten kunt winnen. Tuurlijk heeft Douglas evenveel recht als een Huntelaar, maar moet ik het daarom er dan maar mee eens zijn? Ik snap even niet wat je wilt bereiken. Sowieso, deze discussie stamt nog uit het Mass Effect CD2 tijdperk, dus snap niet waarom je nou ouwe koeien uit de sloot haalt.

Sorry voor het hoge Fredfenster gehalte in deze post

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vooroordelen much?

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Staat toch duidelijk 'ik vind' in de tekst...

7. Seh

Seh Guest

Dan vraag ik mij af, ben je dan ook tegen mensen die hier voor ander werk komen? Dus die dan ook gewon volgens de regels hun paspoort halen en vervolgens een baantje bij de plaatselijke patatboer krijgen. Vind je dat ook niet kunnen of mag dat dan wel want het is geen voetballer?

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja dat kan best hoor.

O wacht nu ben ik hypocriet. Ik kop hem alvast ff voor je in Seh.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Je snapt toch zelf ook wel het verschil tissen voetballen in Oranje of werken in een patatzaak?

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    [yt]jR2sxyZ-lZc[/yt]

11. Seh

Seh Guest

Ik zie daar een verschil in ja, maar het is voor beide gewoon werk waar ze beide een 'echte' Nederlander in de weg staan die daar had kunnen staan.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    In het dikgedrukte deel zie ik weinig meningen staan, maar wel veel zwakke vooroordelen.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja naar het WK patatbakken kijken ook 900 miljoen mensen.
    Daarnaast zijn de Nederlandse snackbarren natuurlijk ook een uithangbord naar de rest van de wereld.
    Om maar te zwijgen van de kleine jochies die al die fantastische patatbakkers aanbidden en hun als grote voorbeeld zien.

Ja Seh, het is beide 'gewoon' werk.

Als Feyenoord opeens Vermeer zou willen kopen ben jij daar toch ook op tegen?

Ja ik zou gewoon lekker stug doorgaan, misschien ben ik om 23.30 eindelijk Douglas fan.

14. Seh

Seh Guest

Ik zei dat het voor hun beide gewoon werk is, niet dat jij er geen extra waarde aan mag hechten. Ik laat het hier verder bij, ik zou een brief schrijven naar Geert. Die voelt ook vast wel wat voor dit onderwerp en jouw standpunt.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Geert nog nooit gehoord over het Nederlands elftal eigenlijk.
    Zo ja, dan zijn we het op dat kleine miniscule agendapuntje het eens.
    Ben ik nu een rascist? :emo:

16. Seh

Seh Guest

Nee, je bent geen racist en waar je dat vandaan haalt weet alleen jij denk ik. 8)

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Dan snap ik niet echt waarom jij Geert Wilders erbij haalt. Wel mooie drogreden natuurlijk, scoort lekker ;).

18. Seh

Seh Guest

Is goed gozer.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Fan hoef je niet te worden, maar misschien inzien dat je zelf met zwakke vooroordelen over iemand komt om je mening te beargumenteren.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Wat wil je precies horen Siem?
    Ik geef je nergens ongelijk.
    Ik geef toe dat het hypocriet is.
    Bij deze, het zijn inderdaad vooroordelen.

Wat moet ik nog zeggen voor dat je dit laat rusten? :emo:

Deel Deze Pagina