De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
  2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Lekker makkelijk lullen voor PSV. Die weten ook wel dat er geen goede jeugdspelers van Ajax naar PSV gaan, andersom wel natuurlijk.

3. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    [yt]GqveqV-6XuM[/yt]

Wat laat hij scoren toch makkelijk lijken :D

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als de KNVB je het moeilijk probeert te maken, laat je dat niet gebeuren toch? ;)
    Maar inderdaad, je bent inderdaad wel érrug onsympathiek als je een belachelijke schorsing niet snapt en dan wijst naar andere overtredingen/schorsingen.

Je bent meteen een calimero als je tegen een schorsing ingaat, omdat deze uit pure willekeur is gemaakt, als je hem vergelijkt met andere overtredingen en schorsingen? Ah oké, klinkt logisch.

Kom op zeg. Als dit bij een Ajacied zou gebeuren, zouden jullie het net zo'n bullshit vinden als dat ik het nu vind. Lekker makkelijk oordelen voor jullie als een concurrent zijn basis centrale verdediger kwijt raakt door een veel te lange schorsing.

Laatst bewerkt: 14 dec 2012
  5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    :emo:

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Er zitten zo ontiegelijk veel fantastische passes bij _O_ Eigenlijk kijk ik liever daarvoor dat filmpje dan voor de afronding.

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Als de betreffende speler nu ook écht heel goed was had ik gezegd: ja, je hebt een punt. :+

Nu, not so much. ;)

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoezo is het bullshit? Hij sloeg hem toch gewoon. Als Alderweireld dit had gedaan, had ik het gewoon terecht gevonden. Simpelweg oerdom.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vind het gewoon kansloos om gelijk een andere overtreding (Siem de Jong) erbij te halen, als Willems niet was geblesseerd had hij niks hierover gezegd denk ik. En dan een 'overtreding' van Blind er bij pakken tegen Roda? Sorry maar dan kunnen wij ook wel terug in de tijd en verschillende overtredingen aanwijzen. Dat is gewoon jammer.

De Boer verwoord het imo prima:
    "We moeten ons eerst natuurlijk afvragen: wie heeft er eigenlijk geslagen? In twee verklaringen van Ajacieden stond dat niks is gezien en Danny ging op de grond zitten nadat hij iets had gevoeld," spelt de Ajaxtrainer nog maar eens uit richting Eindhoven.

"Als dat belastende verklaringen zijn en we dit matennaaierij noemen... Dan weet ik het niet meer. Nogmaals: wie heeft er geslagen?" Ook met de suggestie dat Ajax afspraken met PSV schendt en jeugdspelers afpakt is De Boer het niet eens.

"Moeten we jeugdspelers van PSV met rust laten? We hebben een speler opgevangen die graag weg wilde bij PSV," voert De Boer aan. "Misschien moeten ze zich daar druk om maken. Dat doen wij ook als er jeugdspelers weg willen bij Ajax. Dan zoeken we uit waarom dat gebeurt."

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ach, als je gaat zoeken kun je precies hetzelfde vinden hoor bij Ajacieden. Laten we daar niet verbaasd over doen.

11. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    FdB :thumbs:

12. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Sowieso snap ik dat echt niet van die voetballers; als er iets schofterigs bij je wordt gedaan en er wordt je gevraagd wat er is gebeurd zeg je het toch gewoon?
    Geen matennaaierij, spelers moeten zich gewoon eens leren gedragen.

Hoeveel geef je ervoor?

13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Het kriebelt al. :cool:
    Oh, Jupiler League leeft niet? Zullen wij dan maar even het tegendeel bewijzen..

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Jongen uit m'n klas is er ook, helemaal vanuit Amsterdam haha.

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Zie je, zelfs Amsterdam loopt warm voor Sittard. Het is nog maar een kwestie van tijd totdat we gewoon de grootste club van Nederland zijn hoor. :+

16. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Had zeker een vrijkaartje + geheel verzorgde reis. Anders kan ik het me niet voorstellen.:+

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee vrienden van hem zijn voor Sittard, dus hij heeft gewoon een kaartje gekocht en is met ze meegegaan naar de wedstrijd.

18. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ah oke. Tja iedereen maakt fouten in het leven.:cool:

Edit://

Ik realiseer me nu dat ik zelf ook al eens naar MVV - Fortuna ben geweest:p

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Oh, hoi Roda. Dat je dit nog durft te zeggen terwijl je clubje gewoon keihard gaat degraderen. :+ Volgend jaar weer gewoon Jupiler League?

Kusjes

20. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoezo 'weer gewoon'? Wij spelen al bijna 40 jaar in de eredivisie;)

Ach ik gun Fortuna en MVV best een promotie hoor. Ik koester geen haat tegen beide clubs. Gewoon gezonde rivaliteit.

Deel Deze Pagina