Goed, de camera is gekocht en vandaag ook al beetje zitten uit proberen. Ben er al achter dat ik nog veel moet leren, dus ga me komende weken maar eens goed inlezen en meer uitproberen. Ben er iig zeer tevreden mee.
Nou wil ik alleen dus ook graag een goede tas ervoor kopen, zeker gezien we dus volgend jaar 4 weken naar Amerika gaan. Ben zelf erg fan van het merk Incase en heb meerdere producten van hun waar ik zeer tevreden over ben, dus ik ben al snel uitgekomen bij hun
Camera Collection. Ik twijfel nu over de volgende twee tassen.
De
DSLR Case
De
DSLR Sling Pack
Aan de ene kant wil ik het liefst een zo klein mogelijke tas omdat ik geen zin heb om in de steden en natuurparken met iets groots en zwaars op m'n rug rond te lopen. Heb nu ook maar alleen de 18-135mm lens en krijg in februari nog de 50mm lens, dus dat zou prima moeten passen in de DSLR Case.
Aan de andere kant denk ik aan de toekomst, mocht het fotograferen me echt bevallen, dan zullen er naar alle waarschijnlijkheid nog wel één of twee lenzen bijgekocht gaan worden. Daarnaast lijkt het me ook wel erg handig om ook mn iPad in dezelfde tas mee te kunnen nemen. Dus wat dat betreft zou de DSLR Sling Pack weer een betere uitkomst bieden.
Wat raden jullie aan. Zijn er misschien andere cameratassen die veel beter zijn? Ik hoor het graag van jullie!
Klik om te vergroten...