1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    [yt]3p3x9IetqX0[/yt]

    Koekoek.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Houdbaar. :+
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Wedstrijd en sfeer vond ik wat tam tot dat het rond de 55e minuut uit de hand liep. Genoten van ADO. Jammer genoeg geen punten maar heb een top dag gehad. Was wel een mooi gezicht bij de 3-2. In heel het stadion zag je iedereen over elkaar heen springen alsof dit de kampioenswedstrijd was haha. Wel mooi al die emoties.
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat jij zo rustig kan blijven bij een nederlaag, knap hoor. Ik trek dat soort zooi soms echt niet 8)
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Gelukkig speelt Inter altijd prachtvoetbal en hoef je je nooit te schamen voor het voetbal dat zij tentoonstellen. Kwalitatief is de Eredivisie natuurlijk niet hoogstaand, maar ik schaam me daar niet langer voor. Het heeft een hoge amusementswaarde en dat is ook wat waard. Natuurlijk, ik zou graag zien dat het niveau omhoog gaat hoor, maar geef het nog even een tijdje en al die zogenaamde "rijke" clubs gaan hopelijk een probleem krijgen.
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Raak er aan gewend. Vind het ook kut maar heb weer eens een echte wedstrijd gezien. Van te voren is het de mooiste wedstrijd van het jaar en dat washet ook echt ondanks dat je verliest. Genoten van de den haag supporters en de kuip.
     
  7. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat gebeurde er trouwens vlak na het begin van de wedstrijd, toen iedereen onderin uit elkaar stoof? Dachten jullie dat er weer een lawinepijl afgezwaaid was?
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Werd iets vanuit de 2e ring gegooid en aangezien er over en weer met nitraten ofzo werden gegooid vertrouwde we het niet zo. Stond er vlak bij en als er dan 1 opzij springt dat dort de rest mee. Al die feyenoorders lachen in een deuk natuurlijk.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Leuke contaminatie :+.
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Lol, lagen in een deuk natuurlijk.
     
  11. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Kaartje van Bruno is kwijtgescholden. Kunnen we nu eens proberen om met Nelom te spelen in plaats van Mathijssen?
     
  12. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Mathijssen was gister de beste verdediger hoor. Bovendien was Nelom dramatisch slecht tegen NAC.
    Snap de kritiek op het spel van Mathijssen niet zo goed, ze hadden hem alleen nooit een contract voor 3 jaar aan moeten bieden.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Mathijssen gisteren MotM man 8)
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Gast, ik stel voor dat je de hele post nog eens herleest.
     
  15. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Op basis van 1 wedstrijd wil je hem laten staan? Ga toch sjoelen man. Ik kan me nog een moment voorhalen waar hij drie fouten maakt in 10 seconden. Daarnaast moest De Vrij Omar in bedwang houden.
     
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik voel een VI Gilette speler van de week aankomen. :+
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Nee niet op basis van 1 wedstrijd. Ik vind Mathijssen persoonlijk echt een aanwinst voor de selectie.

    Die fouten kun je bij Nelom net zo makkelijk aanhalen.
     
  18. Seh

    Seh Guest

    Eens, het is trouwens Mathijsen gasten. :+
     
  19. Seh

    Seh Guest

    Eens, het is trouwens Mathijsen gasten. :+ En Danny wat was dat toen jullie met zijn alle gingen beuken tegen het plexiglas? 8)
     
  20. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Eens, het is trouwens Mathijsen gasten.
     

Deel Deze Pagina