Ik vond de demo gewoon leuk van Mark of the Ninja, maar de demo is maar een HELE kleine glimp of wat je te wachten staat. Geweldig gewoon, je kunt echt veel doen.
Zo heb je lasers in de game en wanneer guards er vlakbij lopen gaan ze uit. Je kunt dus een guard mollen en hem richting de laser slepen en dan gaan de lasers ook uit, het zijn die kleine dingetjes die de game echt vet maken. ERG vet ook hoe je van alles in één move kan doen. Zo had ik net een aantal guards en in één move gooide ik een item om een van de guards af te leiden en tegelijkertijd gooit de ninja een shuriken om een lamp uit te schakelen, echt gaaf hoe alles werkt in deze.
Heerlijk wanneer een plan echt goed uitwerkt in deze game zeg. Ik had een guard onder mij staan en boven die guard een searchlight. Boven op een dakje twee guards waarvan eentje de guard op de grond in de gaten hield. Dus ik jump richting de guards op het dak, druk
in zodat de game op een soort pause komt..ik kies een item om te gooien en de dak guards af te leiden en tegelijkertijd een dart/shuriken om de searchlight boven de grond guard te slopen...dan laat ik
los en de ninja staat achter de grond guard, ik maak hem stilletjes af en sleep hem weg voordat de dak guards hem weer zien. Voor een platformer kun je heerlijk veel doen...lovely shit.
Klik om te vergroten...