1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deal of The Week & Games with Gold

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 dec 2010.

1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Same, heb ook 1x geweigerd en gezegd: geef me me geld maar terug. En daarna bij mmoga zonder problemen gekocht. Kwam die andere verkoper alsnog met de code aan omdat hij geen klant wou verliezen. Hallo 2 jaar XBL Gold abonnement :+

2. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik had het vandaag ook voor het eerst. Ik kreeg een telefoontje, maar die vrouw sprak prima Engels. Toen ik mijn e-mail en naam bevestigde was het wel goed en kreeg ik de code.

3. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18

Haha dat had ik ook:+

4. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Fez en Hell Yeah! gekocht (samen met wat punten). Nog te twijfelen over Mark of the ninja.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Mark Of The Ninja is GE-NI-AAL. _O_

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net even aan JSR begonnen. Onduidelijke en frustrerende tutorial (en af en toe gameplay).
    Blijf nou hangen bij die 20x combo (bekeken hoe die moet, maar kan niet jumpen na die wallride). Op een gegeven moment maar uitgezet. :mad:

7. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Wat is jsr?

8. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Jet Set Radio

9. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Jet Set Radio, I guess...

10. Zaitsev38

Zaitsev38 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Max Payne 3 staat op de site voor €20. Opzich wel een nette prijs maar dat hadden ze dan ook wel even mogen doen bij Rayman Origins

11. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    TOO SLOW SUCKER!

/Mod Ban voor onnodig CAPS sucker!

12. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2

Heh heh ...epic :)

13. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap ook niet helemaal waarom ze die tutorial toegevoegt hebben want de game legt zelf ook uit hoe alles werkt uiteindelijk, ik zou gewoon aan het verhaal beginnen als ik jou was ;)

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond de demo gewoon leuk van Mark of the Ninja, maar de demo is maar een HELE kleine glimp of wat je te wachten staat. Geweldig gewoon, je kunt echt veel doen.

Zo heb je lasers in de game en wanneer guards er vlakbij lopen gaan ze uit. Je kunt dus een guard mollen en hem richting de laser slepen en dan gaan de lasers ook uit, het zijn die kleine dingetjes die de game echt vet maken. ERG vet ook hoe je van alles in één move kan doen. Zo had ik net een aantal guards en in één move gooide ik een item om een van de guards af te leiden en tegelijkertijd gooit de ninja een shuriken om een lamp uit te schakelen, echt gaaf hoe alles werkt in deze.

Heerlijk wanneer een plan echt goed uitwerkt in deze game zeg. Ik had een guard onder mij staan en boven die guard een searchlight. Boven op een dakje twee guards waarvan eentje de guard op de grond in de gaten hield. Dus ik jump richting de guards op het dak, druk (LT) in zodat de game op een soort pause komt..ik kies een item om te gooien en de dak guards af te leiden en tegelijkertijd een dart/shuriken om de searchlight boven de grond guard te slopen...dan laat ik (LT) los en de ninja staat achter de grond guard, ik maak hem stilletjes af en sleep hem weg voordat de dak guards hem weer zien. Voor een platformer kun je heerlijk veel doen...lovely shit.

Laatst bewerkt: 21 dec 2012
  15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ja, was ook gewoon eerst aan de game begonnen. Bij de demo liep ik ook al vast in de tutorial. Na een stuk toch weer aan de tutorial begonnen en eindelijk weten te voltooien. Combo werd steeds onderbroken, maar uiteindelijk wel gelukt. Andere arcadegames ga ik morgen wel testen.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Guards killen is voor noobs. :cool:

17. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Tutorial is het moeilijkste gedeelte van het hele spel.... vreemd, maar waar.

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Haha :D

Ik ga het ook zeker weten nog proberen om volledig ongezien te blijven, dat is ook erg cool. Ook die soort objectives zijn leuk, waar je geen enkel licht mag mollen en die challenge levels. Echt een geweldig leuke platformer met vele mogelijkheden. Hier zitten veel dingen in die ik ook in een 3rd person stealther zou willen zien.

19. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  20. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik ook. Had gehoopt op 400 net als bij Joe Danger. Op zich kan ik hem kopen, dan heb ik nog genoeg over voor The Walking Dead.

Deel Deze Pagina