1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    precies, andermans jeugdspelers zijn wel goed genoeg :+
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Advocaat kan er toch niet veel aan doen dat de jeugdopleiding niet geweldig is? Depay is het enige echte grote talent wat nu dicht bij de basis zit. Van Ooijen is leuk, maar niet geweldig. Ritzmaier misschien over een tijdje. Bakkali is nog te ver weg. Brenet komt er ook wel, zeker wanneer Manolev verkocht wordt. Locadia is al back-up spits.

    Maar zoals Advocaat al zegt: ze maken je geen kampioen. Het is (nog) geen basismateriaal. Dat ís gewoon zo. Alleen Depay zou het kunnen van die mannetjes.
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Aantal keer geweest in dat Friesland wat een kutzooi. Altijd sterves koud en Heerenveen zelf stelt qua binnenstad ook echt werkelijk geen reet voor, uit de kluiten gewassen dorp. Dan ook nog dat binnensmondse taaltje waar je plaatsvervangende schaamte van krijgt. Nee ik pas dit keer.

    Allemaal van zulke gastjes
    [​IMG]

    De Friese dames die ik ken zijn wel leuk dat dan weer wel :)
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja wat is het nou? Ze maken je geen kampioen of het is geen basismateriaal? Dat zijn twee verschillende criteria. Jeugdspelers zullen je nooit uit het niets kampioen maken. Die worden geleidelijk aan beter zodra ze je de kans geeft. Het tekent het opportunisme en korte termijn-denken van Advocaat dat jeugdspelers blijkbaar meteen bepalend moeten zijn, anders krijgen ze geen kans.

    Verder geloof ik nog dat hij het goed van zichzelf vindt dat hij 4 jeugdspelers in de selectie heeft. Eerder al riep hij dat Bazoer voor het geld is weggegaan want hij geeft de jeugd zo vaak de kans. Veel progressie zal er voorlopig niet inzitten. Hij wijst naar Feyenoord maar vergeet blijkbaar dat Ajax ook met jeugd kampioen is geworden, waaronder spelers als Ebecilio (dus zo top is onze opleiding nu ook weer niet). Depay wordt straks nog misschien verhuurd ook en die gast is zoveel beter dan Ebecilio.

    Tel daarbij op dat hij continu Calimero-uitspraken loopt te doen, en ik zou me iig kapotschamen met zo'n trainer.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2012
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Op 1 of andere manier vind ik dat dan weer een typische volendammer ..

    Maar goed dan kom je toch niet, snap wel dat het beangstigend kan zijn zo'n heel vol stadion met mensen :+

    (wat de binnenstad betreft heb je dan wel weer gelijk, daar is ook helemaal niks. Heerenveen is een stadion een ijsbaan en een Mc Donalds en dat is 't )
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    :mad: ik wilde nog wel gaan maar laat maar!!
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik zou nog wel een keertje naar Heerenveen willen hoor.
     
  8. Seh

    Seh Guest

    PSV deed het altijd al zonder echt goede jeugdopleiding, afentoe een Afellay (waar ze ook niks aan verdienden uiteindelijk) maar meer niet. PSV was altijd de club die goed inkocht en dan goed verkoopt. Als ze straks Strootman, mertens en/of Toivonen verkopen voor een goed bedrag hebben ze weer flink wat cash te besteden. Het is een andere aanpak dan Feyenoord en Ajax nu hanteren, maar ik snap dat gezeik niet zo.

    Ajax doet bijvoorbeeld waar in Nederland Engelse clubs om gehaat worden, goede jeugdspelers weghalen uit andere landen voor een laag bedrag (of niks). Al die Denen als voorbeeld. Als Ajax zijnde hebben ze gemerkt dat uit hun jeugd weinig echte toppers meer krijgen op het moment, dus pakken ze het anders aan. PSV krijg ook geen toppers uit de jeugd dus kopen toptalenten uit de Eredivisie en hopen ze voor meer kwijt te raken. En behalve bij Wijnaldum gaat dat ze ook wel lukken denk ik.

    Iedereen zijn/haar tactiek toch?
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar gaat het helemaal niet om. Advocaat ontkent dat PSV een koopclub is, met domme argumenten. 'Ja wij moeten kampioen worden dus kan je geen jeugd opstellen.' 'Ja ik heb altijd 4 jeugdspelers erbij dat is echt wel goed hoor'. 'Bazoer is puur voor het geld weggegaan'

    Geef het dan gewoon toe.
     
  10. Seh

    Seh Guest

    /
    9/10 keer gaat het daar wel over als het over PSV en jeugd gaat. Las dat dus deze post was meer gewoon in het algemeen dat ik het gehaat niet zo snap.

    Verder heb je gelijk natuurlijk, gewoon zeggen waar het op staat. Daar zijn Koeman en De Boer toch wat beter in imo.
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
  12. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Vitesse - Ajax en PSV - Feyenoord. :)
     
  13. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Leuk dat die loting op de site werkt. 8)
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Loting van de kwartfinales KNVB-beker: PSV-Feyenoord, Vitesse-Ajax, FC Den Bosch-AZ en PEC Zwolle-Heracles Almel

    Twee toppers en twee zaadwedstrijden :+.
     
  16. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    PSV - Feyenoord _O_
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Oh, dat zijn daadwerkelijk de lotingen? :+
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    :+ had het eerst ook niet door...

    In 4 dagen tijd 2x Ajax thuis, dat wordt wat :eek: Ik zeg wedstrijd 1 alle Denen eruit schoppen en dan in wedstrijd 2 lekker doorbekeren :)
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Van Bony zullen we in ieder geval geen last hebben. :cool:
     
  20. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7

Deel Deze Pagina