De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    De regel op zich is niets mis mee, net als dat ik vind dat het niet erg is dat er protesten plaats vinden (charme van het spel, de emotie die erbij komt kijken) Het gaat erom dat er een grensrechter is dood geschopt en dat deze regel daar een resultaat van is. En met deze regel gaat dat probleem niet worden opgelost. Daar stoor ik mij extreem aan.

Laatst bewerkt: 21 dec 2012
  2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Wat moet de KNVB dan doen?
    We kunnen wel allemaal gaan klagen dat het hypocriet is en dat de put wordt gedempt nadat het kalf is verdronken, maar als de KNVB niets doet is het ook niet goed.

Snap niet echt waar je je precies aan stoort... Zeker als je zelf niet met oplossingen komt.

3. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    1 voed je kinderen op
    2 identificeer de groep in samenleving het probleem precies ligt
    3 pak daders aan (lol @ 2 jaar detentie in cellen die beter gemeubileerd zijn dan een doorsnee studentenwoning)

Dit zijn de beginselen van een mogelijke oplossing. gele kaarten geven gaat niet helpen. het gaat om een maatschappelijk probleem en niet om een voetbal probleem.

Laatst bewerkt: 21 dec 2012
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Oja en wat is de rol van de knvb dan? Die gaan ff vertellen hoe een kind moet worden opgevoed? Hopelijk snap jij dat jouw 'oplossingen' echt onuitvoerbaar zijn.

5. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    de KNVB heeft hier imo helemaal geen rol in. regering landelijk moet ingrijpen en ouders moeten hun kroost opvoeden.

6. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik ben het met je eens dat de dood van die grensrechter los staat van het voetbal en daarmee is de achterliggende gedachte waarom deze regel wordt ingevoerd niet de juiste.

Desalnietemin ben ik het wel eens met deze regel. Jij kan het charmant noemen als er tegen vrijwel elke maatregel wordt geprotesteerd door een paar man. Ik vind van niet. Het heeft ondanks dat sommige dat wel vinden absoluut niks met voetbal te maken. Er is nog nooit een een scheidsrechter terug gekomen op zijn beslissing (tenzij een grensrechter iets anders heeft gezien) en het is dus volkomen zinloos om te protesteren.

Daarbij zou het het tempo van het spel ten goede komen als er geel staat op protesteren en op het meenemen van de bal als er tegen je wordt gefloten. Hopelijk kan het scheidsrechterkorps het een weekend of 4 consequent volhouden. Dan leert iedereen het wel af.

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Het is in beginsel een prima regel, maar je zal zien dat we daar juist in Nederland weer een negatieve draai aan gaan geven en dat door invoer van deze regel het geweld juist toeneemt, omdat je als scheidsrechter 'de dubbele zwarte piet' toegespeeld krijgt door deze regel. Het is een extra sanctie voor spelers die al heethoofden zijn en dus een extra excuus om de scheids te ranten/molesteren, etc. etc.

Of ben ik nu te negatief?

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Vitesse onder Ajax,PSV,Twente en Feyenoord?

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    8)

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    8)

Haha Mourinho is ook al zo'n artiest.
    In plaats van ontslag te vragen zet hij gewoon Casillas op de bank :cool:

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hij doet het er ook gewoon om hè, mediageile vent :+

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Nera, wat hoor jij over Sneijder?

Staat hier weer dat hij voor 12 miljoen naar London toe gaat, wie staat er bij de Spurs regelmatig op 10?

13. Seh

Seh Guest

Eriksen gaat zoals het er nu naar uitziet niet verlengen. :eek:

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Weinig zelfkennis helaas, ik denk dat als Eriksen zijn contract met 1 jaar zou verlengen hij er veel profijt van zou hebben (volgend seizoen constant knallen, daarna weg).

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Toch jammer zeg... Voor Frankie helemaal. Die probeert een signaal af te geven maar komt niet echt aan dus.

16. Seh

Seh Guest

Ik snap het enigszins wel. 2 keer kampioen geworden en CL gespeeld, meer zit er niet in bij een Nederlandse club.

17. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Gewoon banken dus, wie niet verlengt speelt niet :+.

18. Seh

Seh Guest

Enoh erin! _O_

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Qua clubniveau niet, maar op persoonlijk vlak is er nog zóveel winst te behalen bij Eriksen. Denk dat hij dat veel beter kan ontwikkelen bij Ajax dan bij een grotere club.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij heeft nog helemaal niks laten zien imo.

Deel Deze Pagina