FM4 [Finished] BTCC meets WTCC [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 10 nov 2012.

1. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heerlijk rondje net, 1:54.824, alleen lukte het me niet om met 2 banden op asfalt te blijven

Ik probeer het snijden van deze 1ste bocht wat meer te voorkomen, is niet zo makkelijk. Daarom vandaag en gister aardig wat rondjes gereden, om ff het maximale snijden van die bocht te "ontwennen" :)
    Ik denk dat ik vanavond probeer mee te doen, maar mocht het joinen niet lukken, zal ik het niet lang proberen. Het lijkt niet echt mogelijk om die porten verder open te krijgen als dat ze nu staan. Ze staan open voor de juiste console, ze zijn actief, dus als nat nog steeds moderate is, is het de schuld van het modem.

EDIT: Om ff op de gearing van de audi terug te komen, de honda heeft ong zelfde gearing op rondje en daarmee haal ik (als FWD hater) een 1:55.6xx, dus dat zal wel niet het probleem zijn van de audi. Het circuit ligt de audi niet zo, denk ik, want op bernese alps was de audi erg snel.

Laatst bewerkt: 23 dec 2012
  2. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Jongens, Ik ben er vrijwel zeker bij vanavond maar er is ook een kleine kans van niet.

Mijn overgroot oma is vanochtend overleden en als er iets is waar bij ik moet helpen voor mijn ouders dan gaat dat voor. Ik ga er niet van uit.

3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Idem. Heb in die (bij elkaar opgeteld) honderden rondjes vóór het WTCC aangeleerd om daar het maximale uit de binnenbocht te halen (zoals op jou foto) zonder driehoekje op te lopen, en dan is dat behoorlijk wennen nu.
    Tof, maar in dat geval zal ik me op de 2e plaats moeten gaan richten, met die tijden van jou! :thumbs: Heeft je Xbox ook een fixed IP gekregen, zodat je modem/router (geen idee wat het verschil is) de poorten ook voor de juiste console blijft open houden?

4. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Overdrijven is ook een vak :p Mijn xbox heeft idd een fixed IP. Maar om te testen open ik ook port naar laptop, en die lijkt dan ook alsnog dicht te zetten. Het werkt gewoon niet goed. Maar gister ging het joinen prima, al was dat wel kleine lobby.

Gecondoleerd

5. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Gecondoleerd

6. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Dankjewel heren :thumbs:

7. BIGGA84

BIGGA84 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    gecondoleerd

8. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik ben er waarschijnlijk vanavond bij.

we zijn nu nog aan het pokeren en de pot is inmiddels al best groot en ik heb geen zin om te leaven :p. heb op 1 na de grootste stack... :D

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    We moeten kijken of de host (Flavour bij afwezigheid van Divimus??) jou als eerste kan inviten in de lobby.

@ Host: Mental staat in mijn Friendslist en is clubmember :)

10. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Ik ben er vanavond bij hoor. Ik verwacht dan gewoon thuis te zijn

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

11. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    jullie worden bedankt hoor!!

12. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Mijn internet viel eruit, ik zag niemand meer. Baal hier enorm van. Ik weet nog niet of ik er a.s zondag bij ben. Ik heb al vaker problemen gehad met internet. Ik wordt er een beetje gek van dat m'n internet mij er iedere keer uitgooit

13. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Weet niet of je op het wachten of de lag doelt...

Die lag dat was je echt zelf ben ik bang. Wij zagen maar 1 auto laggen, jij, en jij zag 'iedereen' laggen.

Qua wachten... Kwalificatie startte om 20.05, terwijl die om 20.00 gepland stond.

Wat mij betreft prima als die voortaan rond 20.15 start, maar dat is niet aan mij om zomaar te beslissen..

15. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Ik dacht: Nou, vooruit, ik rij nog wel ff mee op Catalunya, had ik beter niet kunnen doen #grrrrr. Ik ben er ff helemaal klaar mee. Seat staat voor mij voor: Sloom en andere tractorsnelheden. Ik kan er nog niet mee overweg

16. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik heb het niet over het wachten, dat is mijn fout.

Ik zag alleen Flavour laggen, die kwam toen in over het gras ging om uit te wijken voor een seat vol in mijn flank waardoor ik over de kop ging. Laggen kan gebeuren, maar ik vind het gewoon niet leuk dat ik 20 minuten moet wachten, dan 1 ronde kan rijden, eruit wordt gereden en dat dan iedereen doodleuk verder rijdt..

ik ben dr gewoon helemaal klaar mee, heb me er wel eerder over opgewonden tijdens de GT2.

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    EDIT:
    Ik weet eigenlijk zeker dat je crash met je lag te maken heeft en dat Flavour daar niets aan kon doen... Heb de replay gecheckt en eerst rijd je netjes voor me, dan vlieg je overal door het beeld en dan sta je stil in het gras met enorme schade. Flavour had 0% schade daar.

Wij hadden na overleg eigenlijk vrij snel ontdekt dat jij ditmaal de 'lagger' was. Het is niet heel gek dat wij er niet om staan te springen om een restart te houden waarbij die 'lagger' (ongeacht wie de lagger is, zonder aanziens des persoons!) weer in het deelnemersveld rondrijdt.

Heb zelf drie fijne races achter de rug! Het lukte me om nipt (één honderdste) voor MentalJ te kwalificeren waarna ik vooraan mocht starten. Na het eerste rondje lag ik aan kop en finishte ik, onder constante druk van wederom Mental uiteindelijk ook voorop. De hoofdrace startte ik achteraan. Nadat ik vroeg gepit had hoorde ik door de microfoon over een accefietje bij Menno, waardoor die schade opliep. Mede hierdoor belandde ik vlak achter Denvan en Menno toen zij ook gepitst hadden. Heb eerst nog emt Denavn mogen vechten voor plaats 2 en toen ik die wist te verschalken heel langzaam naar Menno gereden en die uiteindelijk relatief eenvoudig voorbijbereden op het rechte stuk (dankzij snelheid in rechte lijn van de Honda), waardoor ik de triple scoorde. Zonder schade bij Menno was ik hem echt niet voorbijgekomen ditmaal denk ik. Op naar Catalunya!
    EDIT:
    Rovaro, mooie paint!

18. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    [​IMG] <-- Duidelijk genoeg met tijd?

Andere komen er zsm aan

19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Was vergeten je net de hoofdrace te sturen Divimus, maar die stuur ik je nu ff op.

20. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Dankjewel!

Kan ik meteen beginnen met race report

Deel Deze Pagina