EDIT:
Ik weet eigenlijk zeker dat je crash met je lag te maken heeft en dat Flavour daar niets aan kon doen... Heb de replay gecheckt en eerst rijd je netjes voor me, dan vlieg je overal door het beeld en dan sta je stil in het gras met enorme schade. Flavour had 0% schade daar.
Wij hadden na overleg eigenlijk vrij snel ontdekt dat jij ditmaal de 'lagger' was. Het is niet heel gek dat wij er niet om staan te springen om een restart te houden waarbij die 'lagger' (ongeacht wie de lagger is, zonder aanziens des persoons!) weer in het deelnemersveld rondrijdt.
Heb zelf drie fijne races achter de rug! Het lukte me om nipt (één honderdste) voor MentalJ te kwalificeren waarna ik vooraan mocht starten. Na het eerste rondje lag ik aan kop en finishte ik, onder constante druk van wederom Mental uiteindelijk ook voorop. De hoofdrace startte ik achteraan. Nadat ik vroeg gepit had hoorde ik door de microfoon over een accefietje bij Menno, waardoor die schade opliep. Mede hierdoor belandde ik vlak achter Denvan en Menno toen zij ook gepitst hadden. Heb eerst nog emt Denavn mogen vechten voor plaats 2 en toen ik die wist te verschalken heel langzaam naar Menno gereden en die uiteindelijk relatief eenvoudig voorbijbereden op het rechte stuk (dankzij snelheid in rechte lijn van de Honda), waardoor ik de triple scoorde. Zonder schade bij Menno was ik hem echt niet voorbijgekomen ditmaal denk ik. Op naar Catalunya!
EDIT:
Rovaro, mooie paint!
Laatst bewerkt: 23 dec 2012