De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Seh

Seh Guest

22 assists en 9 goals (oid) vorig jaar meen ik mij te herinneren. Hoezo niks? 8)

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ben je nou niet in de war met Narsingh?

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee dat was Eriksen.

Je zou het niet verwachten, maar als je naar de statistieken kijkt heeft hij het echt geweldig gedaan vorig jaar.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij is nog veel te inconstant . Krijgt het nu al in zijn bol helaas. Hij word nog steeds als talent gezien en als je stap wilt maken met je minimaal 2 of 3 seizoenen echt belangrijk zijn en iedere wedstrijd minimaal een 7 halen. Niet een seizoen.

5. Seh

Seh Guest

En je ziet aan alles dat hij een hoger niveau aan kan, zijn dribbel (+versnelling met bal) en bal controle vind ik echt heel erg goed.

Ik snap dat hij niet nog een nieuw contract tekent.

En wat anders:

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
  7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat had ik idd echt niet door van Eriksen

en Pelle is voor Feyenoord een lot uit de loterij, hoop voor ze dat ze hem kunnen kopen

zal die zelf denk ik ook wel willen want het loopt nu eindelijk een keer lekker, volgens mij heeft hij in zn hele carriere ze er nog nooit zo makkelijk ingelegd

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    wacht Seh, was jij niet degene die Eriksen overrated vond :+?

Ik vind dat christian maar eens goed moet nadenken over zijn spel, laatste tijden gaat hij namelijk beter en beter spelen(en daarmee ajax ook). Hij stagneert voorlopig nog niet, dus weggaan hoeft in mijn ogen niet na dit seizoen.

9. Seh

Seh Guest

Ik vind Eriksen juist niet overrated, dat heb ik op zeker niet gezegd. Ik vind het ophypen van spelers als Fischer, Andersen en Boilesen wel irritant. Die hebben eigenlijk nog niks laten zien. Fischer heeft 1 of 2 goede wedstrijden gespeeld, verder nog weinig gezien in Ajax 1 die andere Denen.

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat is dit jaar, maar ik kon me iets herinneren over vorig seizoen. Was jij dat niet?

Anyway, Fischer heeft meerdere goeie wedstrijden laten zien. Ik had ook wat wedstrijden van hem gevolgd in de jeugd en die gozer heeft zoveel klasse _O_

Andersen en boilesen zijn voor mij (en vele anderen) nog totaal onbekend ja :)

11. Seh

Seh Guest

Denk niet dat ik dat was.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Sneijder naar Spurs? :cool:

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Laten we het hopen. Perfecte club voor hem, en voor iedereen een topoplossing als Inter er ook nog een miljoentje of 12 voor krijgt.

Ik denk dat ie daar wel weer kan excelleren.

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zoveel geruchten om Sneijder momenteel. United, Spurs, Schalke... We zien het in januari wel. Zie hem nog steeds graag naar United vertrekken.

Als z'n transfersom inderdaad op 12 miljoen ligt zie ik United ook niet al te lastig doen. Ti's toch iemand die SAF graag wil hebben.

We gaan het zien!

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat hele ESPN-verhaal wordt overigens totaal niet bevestigd in de Italiaanse media. Toch raar omdat ESPN zelf verwijst naar Italiaanse bronnen. Lijkt me dus quatsch.

Ik denk dat het uiteindelijk Schalke of Tottenham wordt. United wordt amper nog genoemd en is volgens mij ook helemaal niet (meer) aan de orde.

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Wie is die man die een omhaal probeert maar mist (de nummer 9), ik lees nu Ik, Zlatan en daar beschrijft hij hem als een nare vent, een diva en een vraagteken..

[yt]4Nc2HxLeM74[/yt]

NVM, het is Ljunberg.

Laatst bewerkt: 26 dec 2012
  17. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Ben er ook net mee begonnen, erg tof so far! =)

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ja leest echt heel makkelijk weg, sinds eergisteren eigenlijk alleen gelezen tijdens het roken en zit nu op 150 blz 8)

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Heerlijk boek is dat ja. Heb het in 2 dagen uitgelezen. Vooral het hoofdstuk Barca leest snel weg :+

Naar ventje toch.

Laatst bewerkt: 28 dec 2012
  20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Vervolgens raakte hij zelf geblesseerd. :emo:

Laatst bewerkt: 28 dec 2012

Deel Deze Pagina